Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 08:22

Weinig sneeuw hier in deze omgeving.. meer gewoon vorst


Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 08:24

Moest vanmorgen ook gewoon krabben.

It's not how good you are, but how good you want to be!

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:08

Jah was mooi afgelopen week jammer genoeg weinig van gezien door mijn nachtdienst

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

Tamara1991

Berichten: 681
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: Schagen

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:05

Is steeds heerlijk weer. Koud, maar wel lekker zonnig. Ik houd er wel van :brr:

Gister mooi feestje gehad, was naar de vrienden van Amstel live.
Zeker een aanrader!

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:11

Wat leuk tamara! :D

Van die feestjes waar je ooit eens geweest moet zijn volgens mij :P

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

lianne484
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-01-13
Woonplaats: westfriesland

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-17 21:56

Jaa dat klopt. Het weer is verder super. Maar om te werken vind ik het behoorlijk fris.

Dat lijkt mij ook echt heel leuk. Volgens mij is dat bar gezellig.

Mijn shet is aardig op geknapt. Hij loopt weer zuiver en hij raakt ook aardig van de diarree af. Met lange lijnen moet ik hem vaak in houden. Op zijn vorige adres was het steeds een geklooi om hem te pakken en nu moet ik hem soms een duw geven omdat hij bijna in me broekzak kruipt. In de kudde staat hij ook geweldig. Hij speelt wat af met de grote paarden en zijn halster zit regelmatig om zijn nek. Van de week komen mijn nieuwe lamoenen binnen voor me sulky en kunnen we weer rustig het mennen weer gaan op pakken.

KellyR

Berichten: 1510
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:45

Wat een rust jongens! Hoe gaat het hier?

Ik heb een vraag,

Spoiler:
Maar wil er geen topic voor maken ivm openbaarheid
Sinds een paar maanden rijd ik via een studentenvereniging bij een carrousel team. Studentenvereniging is hartstikke leuk en zitten echt leuke meiden tussen. Maar dan nu het team. Met 4 meiden kan ik het echt heel goed vinden. 3 anderen zijn prima te doen en de rest vind ik schijnheilige *%&$.
Ik zal eerst vooraf even wat info geven, elk seizoen wordt er opnieuw "gescout" voor het team. Eenmaal gekozen is vast. 1 deelnemer die al meerdere seizoenen mee deed ging een eigen paard kopen en stopte met de carrousel. Ik was net lid en had alleen nog mijn eerste proefles gereden. Ze vroegen of ik graag als plaatsvervanger wilde dienen en dat vond ik prima. Wel betekende dit dat ik 2 maanden achterstand heb.
Al vrij snel hoorde ik gesmoes en ik had zo een vermoede dat het over mij ging, ik kon wel woorden oppikken maar niet alles. Maar goed, niet miepen, zal wel tussen mijn oren zitten. Nou tijdens de vergadering ging het toen los, want dit dit en dit ging allemaal fout. Prima, maar zeg het gewoon tegen me, want ik kon dat wel degelijk naar het gesmoesd herleiden. Uiteindelijk ging het op 1 stuk steeds nog niet goed. Ze wilden even met mij praten, zouden ze met iedereen doen, want het moest echt nog beter. Nou ik ben dus als enige die zo een soort gesprek heeft gehad. Wederom prima, maar wees eerlijk.

Met een team uitje zou iemand ander het uitje regelen. Activiteit A wilde in ieder geval het grootste deel van de groep niet. Ah fijn, 2 dagen van te voren kregen we het bericht van X (team captain) dat we gingen activiteit A, kosten P de man. Sorry, maar je kan niet in mijn portemonnee kijken en om dan ineens random over iemand anders heen te gaan beslissen dat dit het wordt, voelde niet goed. Dus daar zei ik wat van, werd niet begrepen. Ik ben gewoon mee gegaan en heb verder niet gezeurd, alleen het feit dat er zonder overleg iets besloten werd zat me dwars.

Het wedstrijd seizoen is begonnen en ik zie er onwijs tegen op (dit weekend eerste wedstrijd gehad).
Vorige week zijn mij pas de kosten verteld en ik viel nog net niet stijl achterover. Ik had hier geen idee van! Maar ja, wie A zegt, moet ook B zeggen.
Er waren auto's nodig om naar de wedstrijd te komen, prima ik heb een auto en als er meer mensen in moeten kan ik die van mijn moeder meenemen. Er waren 4 plaatsen nodig dus het werd de auto van mijn moeder. Om half 6 stonden we op de manege en M zag er heel moe uit (begrijpelijk) dus ik zeg op een echt dood normale manier dat ze er moe uit ziet. Word ik me toch aangevallen, want ze heeft er zo een pesthekel aan als mensen dat zeggen. Nou sorry, was niet gemeen bedoelt en eigenlijk had ik iets terug verwacht van, "jij ook,maar dat is niet zo gek he." Vervolgens heb ik ruim 100km op een dag gereden om eerst nog 2 mensen op te halen, door te rijden naar de manege om de paarden in te laden, door naar de wedstrijd, door naar persoon Y en vanuit daar weer door naar huis waar persoon Z ook in de buurt woont. Ik vroeg of het handig was om met z'n alle de kosten te delen van de benzine, ik zou alles dan wel invoeren en het systeem zou het automatisch berekenen. Doos M viel over mijn benzine bedrag, want dat kon echt niet. Alles voor haar uit gekauwd hoe ik aan deze benzine kosten kwam. En vervolgens kreeg ik terug dat ik kattig was. Dit viel niet goed! En heb ook gezegd dat het op mij overkomt alsof ik met cijfertjes aan het rommelen ben wat totaal niet zo is. Ging nog het een en ander heen en weer, iemand bedankte nog voor het rijden etc. Heb toen netjes afgesloten en gezegd dat dat dan een misvatting was.
Vervolgens kijk ik nog eens op de lijst en heeft iemand mijn kosten geschrapt van de lijst en de rest weigert om het in te vullen.
Het gaat in principe nergens over, maar gewoon hoe alles gedaan wordt maakt me gek. Ik bedoel het allemaal goed, maar ik krijg alleen maar gezeik over me heen. Ik gun het ze eigenlijk helemaal niks meer, ondanks dat ik carrousel rijden op zichzelf staand wel leuk vind.

Mijn vriend zegt steeds als ik weer over de zeik ben "dan stop je er toch mee". Maar het voelt niet goed om het team te laten vallen. Aan de andere kant heb ik zo iets, ik stop er ook gewoon mee. Ze hebben echt 0,0 gedaan om me welkom te laten voelen. Vaak word ik gewoon genegeerd als ik iets zeg, zowel in de groepsapp als tijdens vergaderingen. De meiden waar ik goed mee op kan schieten zijn ook regelmatig boos over dingen die ze doen en zeggen. Alleen ik trek mijn mond open, dat is (helaas) wie ik ben. Maar dat zorgt er wel voor dat ik alle oliebol over me heen krijg.

Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:50

Heel eerlijk? Ik was er al lang klaar mee geweest. Laat je niet doen joh! Hebben ze je nou wel de benzine betaald? Anders was t dus ook gelijk de laatste keer dat je gereden hebt.

Je kan mss een soort van vergadering beleggen maar of je dr veel mee opschiet weet ik niet hoor.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:59

haha. oke heel eerlijk.
Ik zou stoppen

zeggen dat je stopt als je je geld niet krijgt, is ook een optie
Zij doen toch ook zo raar, dan kan jij ook best dreigen met zo iets.
Al denk ik dat het bij dit soort mensen totaal niet werkt..
dus ik zou als ik jou was als je door wilt, zeggen dat je geen auto meer tot je beschikking heb.
Niks doen wat jou geld gaat kosten wat je toch niet terug krijgt.

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

KellyR

Berichten: 1510
Geregistreerd: 23-02-15

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 20:21

Die meiden die bij mij in de auto zaten zijn gelukkig wel heel tof. Dus vrij zeker dat ik daar geld van krijg.
Maar het was meer een idee om iedereen evenredig te laten betalen. In 1 auto zaten namelijk ook maar 2 meiden. Straks betalen 6 euro de man terwijl het ook met 3 euro voor iedereen er af kan. En dat heb ik ook gewoon vooraf zo uitgelegd.
Dus dat leek me gewoon makkelijker.

Ik vind het zo lastig.. Als we niet door gaan op het en is het nog ruim een maand bikkelen. Of ik zeg dat ze nu alvast iemand kunnen gaan zoeken.

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 20:24

oke dat is wel fijn, dat er dus wel ook meiden zijn die wel leuk zijn.
maar als er een paar tussen zitten die het gewoon echt goed verpesten voor jou. ja dan zou ik toch echt stoppen
want ook als jij je zo voelt, ga jij echt niet beter rijden en het paar gaat ook absoluut niet beter reageren.

Ik rij mijn paard al bijna bewust niet als ik een poedersuiker dag heb, omdat ik hem daar ook gewoon echt geen plezier mee doen, hij is dan namelijk al vervelender met uit de wei halen en poetsen etc.
En dat doet hij echt alleen als ik niet lekker in me vel zit, dus ik weet ook echt dat het daardoor komt.

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Tamara1991

Berichten: 681
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: Schagen

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:43

Kan wel begrijpen dat je het team niet wil laten zitten, maar ik zou er echt allang klaar mee zijn.

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:47

Ik was toch wel benieuwd wat alle zwarte zinnen waren, dus even gekeken. Ik was er al lang klaar mee geweest. Laat ze het lekker uitzoeken joh. Het moet een hobby (dus plezier) zijn hoor, geen irritatie.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:15

Ik kom even binnenvallen hier.... het leek me leuk om een meeting te doen met wat bokkers uit de omgeving, zag dit topic lopen, is er meer animo voor? :)

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:09

anne_bento schreef:
Ik kom even binnenvallen hier.... het leek me leuk om een meeting te doen met wat bokkers uit de omgeving, zag dit topic lopen, is er meer animo voor? :)


Even terug lezen, daar staat een voorstel!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:23

xxcleeoo schreef:
anne_bento schreef:
Ik kom even binnenvallen hier.... het leek me leuk om een meeting te doen met wat bokkers uit de omgeving, zag dit topic lopen, is er meer animo voor? :)


Even terug lezen, daar staat een voorstel!

Ik ga even teruglezen, sorry hier ver genoeg gelezen blijkbaar :o

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:26

@anne, ik haal twee Noord-Holland topics door elkaar, excuus! Hier is geen meeting gepland

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:32

xxcleeoo schreef:
@anne, ik haal twee Noord-Holland topics door elkaar, excuus! Hier is geen meeting gepland

Ik was al aan het zoeken en kon niks vinden haha.. dan zoek ik het andere topic even!

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:54

xxcleeoo schreef:
@anne, ik haal twee Noord-Holland topics door elkaar, excuus! Hier is geen meeting gepland


zijn er 2 noord-holland topics dan?

ik weet wel de omgeving alkmaar :P

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 14:10

Dat is inderdaad ook de enige die ik zo kan zien... :)

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 14:28

lovelyfiefy schreef:
xxcleeoo schreef:
@anne, ik haal twee Noord-Holland topics door elkaar, excuus! Hier is geen meeting gepland


zijn er 2 noord-holland topics dan?

ik weet wel de omgeving alkmaar :P


Ja die bedoel ik :')

Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 14:54

Er zijn idd meerdere Noord-Holland topics. :j

It's not how good you are, but how good you want to be!

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 14:57

[BM] Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Citaat:
Ik vind verschuiven prima. Eventueel naar mei/ juni? Dan kunnen we hetzelfde doen maar dan op de boot in de zon :)

Met slecht weer kunnen we dan alsnog naar binnen verhuizen.

Ik denk dat een datumprikker lastig is omdat je dan teveel opties krijgt. Ik zeg nu: 11 juni vanaf 11:30 tot wanneer jullie zin hebben.

Zelfde concept, iedereen neemt wat lekkers mee. Met mooi weer eten we in de boot/ in de tuin, met slecht weer binnen. Leuk idee?

Sponsor mij en help KWF met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker. Namens mij en KWF: dankjewel!

https://acties.kwf.nl//fundraisers/paul ... ammarathon

Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 15:07

Ik zag het net. :) De andere topics zijn beetje stil gevallen.

Helaas die dag verhinderd ivm oefenwedstrijd vd vereniging in Heiloo waar ik even ga helpen of fotograferen. :=

It's not how good you are, but how good you want to be!

Tamara1991

Berichten: 681
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: Schagen

Re: Gezocht: Leuke gezellige mensen Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:26

Misschien kunnen we wel een keertje Hondenwandeling plannen, was wel erg gezellig de laatste keer ondanks het weer


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 78 bezoekers