Boktmeeting Apeldoorn vraagje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:26

hehehehe! moet er dan weer een slotje op. Ik vind het niet netjes om van alle kanten Marcel aan te vallen. Hij heeft niets verkeerd gedaan op dit forum.

Er zitten wel meer mensen op dit forum die niets of weinig met paarden hebben. Ik begrijp niet waarom we nu ineens met z'n allen een persoon echt de grond in moeten boren.

Een discussie mag natuurlijk best maar laten we wel aardig blijven

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:04

zal ff de toedracht van dit onderwerp ff vertellen.
ik heb marsje gister gepbt wat hij nu op dit forum doet. ik snap zijn beweegredenen gewoon niet. hij vind paarden intressant (ja ik honden ook maar zit niet op een hondenforum), maar hij vraagt er nooit wat over (zijn antwoord ja maar dan wordt het een oneliner en dan krijg ik daar gezeur mee Verward )
hij is meestal te vinden in t jeugdforum terwijl hij die leeftijd toch ruim gepasseerd is. tuurlijk is t jh dan niet verboden. maar t geeft bedenkingen.
en als ik dan ook nog hoor dat hij een foto van een meisje van 14 boven ze bed heeft hangen (of dat ie dat had) dat ie enorm vaak met een pennygirl chat en dat zij hem 'aardig' vind en dat ie tijdens een efteling meeting tegen iemand aan heeft staan ....... dan krijg ik toch mn bedenkingen.
en dat er nu een discussie erover komt had hij zelf kunnen verwachten. wnat heb hem gister via pb verteld hoe de meeste mensen over hem dachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:34

Ik vind het toch niet erg netjes om Marsje zo aan te vallen en te beschuldigen van pedofilie zonder dat daar bewijs van is. We weten nu wel dat hij zich bijzonder aangetrokken voelt tot jonge meiden met pony's, maar ik geloof dat er niemand is die door hem is lastig gevallen via de chat of wat dan ook [dacht ik toch Verward ].
Gelukkig zijn wij niet allemaal hetzelfde. Als Marsje het gezellig vindt met pony meiden te chatten en zij vinden het gezellig met Marsje te chatten is er toch niets mis, maar dan moet het natuurlijk wel gewoon bij gezellig chatten blijven zonder bijbedoelingen.
Maar het blijft natuurlijk wel bijzonder dat Marsje steeds maar weer die kontakten met jonge Bokkers opzoekt terwijl hij weet dat dat bij veel mensen weerstand op werpt.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:38

Ik vind het ook behoorlijk irritant dat hij geen discussie aan wil gaan. Verward Het enige dat hij zegt is dat hij niks verkeerd doet. Frusty
Formeel gesproken is dat ook zo, al twijfel ik behoorlijk aan zijn intenties. Boos!
het enige dat ik wil zeggen is... ALS er iets gebeurt, kom ik je even opzoeken.
Dit is geen dreigement maar een belofte.
Mijn mening is nl, dat kinderen tegen pedo's beschermd moeten worden, en pedo's tegen zichzelf.
Ik hoop dat je verstandig bent, en jezelf verder beschermt tegen de verleiding.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 06:16

Is met iemand praten al gelijk dat je je tot iemand aangetrokken voelt of op iemand valt? Ik dacht het niet he?

En dat verhaal van de Efteling, daar is niks van waar. Ik weet daar helemaal niks van, ik zit me echt suf te denken hoe ze daarbij komt en wat ze bedoelt.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 07:32

Marsje is idd niet naar de efteling geweest, stef.. Scheve mond\ Zo weer een probleem weg..

Maar idd het is vreemd dat 'ie met jonge meisjes chat.
2 jaar geleden ontmoette ik hem dus ook in de pennychat.. Scheve mond\

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 07:41

Ik vind het allemaal wel een beetje neigen naar lynchen....
Stef, Marsje is dus NIET in de efteling geweest(zie boven), ik vind de beschuldigingen die je hier dan uit wel erg vreselijk. Oke het is vreemd dat hij alleen met jonge meisjes wil praten, maar in praten op zich zit niks verkeerds.......
dus zolang niemand zegt lastiggevallen te zijn, wat is the problem?????

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 07:46

Idd, ben t wel met Puck eens!
bij sommige acties moet ik m ff een tijdje niet meer. Net zoals toen hij m'n foto boven zijn bed gehangen had. Nou euh.. toen dacht ik dus echt dat t een pedo was.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:20

ok we hebben dus eigenlijk maar 1 vraag: waarom chat je met jonge ponymeisjes Verward
Nu hoop ik dat marcel die vraag duidelijk wil beantwoorden Lachen En niet zegt dat hij niets verkeerds doet...
Hij zegt ook wel dat hij niets verkeerd doet, maar er is een verschil tussen een pedo en een pedo sexueel.
Pedos vinden het leuk om het jonge meisjes te chatten,praten enzo en raken daar een beetje opgewonden van, maar een pedosexueel is echt op sex uit....
Nuu ben ik zeer benieuwd naar marcels antwoord.
ps dit is niet aanvallend bedoeld, misschien komt het wel een beetje zo over, sorry

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:27

Het kan mij geen donder schelen wat voor gedachten hij heeft bij jonge meisjes, sterker nog: ik WIL het niet weten.

En al zou hij wel vreemde gedachten hebben, zolang hij die niet naar meisjes uit en met zijn poten van ze afblijft vind ik alles best.

En ik doe mijn onderschrift er maar weer eens bij...
wel toepasselijk voor vandaag *LOL*

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:55

Als jullie het stuk van stef goed lezen dan kunnen jullie lezen dat er een soort 2e bokteling was waaR DIT IS VOORGEVALLEN. Of begrijp ik het verkeerd?

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:59

Ik vind het gewoon nogal groffe beschuldigingen, zeker zo op internet. Dan moet degene die lastig gevallen is haar mond opendoen, en anders moeten we het er hier niet over hebben.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:01

Citaat:
Op 2001-09-11 21:55, schreef stef:
Citaat:
Op 2001-09-11 17:25, schreef Nimber:
Mytens:. Marsje was niet mee naar de efteling



Hint, sommige honden proberen het op je been


Dit vind ik dus echt niet kunnen.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:24

Nu wil ik dat er een einde komt aan het afpersen en afzeuken van mensen.

Wil dat dit forum nu ophoud en dat je elkaar in de waarden laat!

DAAROM VRAAG IK BART OF HEIKE ZET ER EEN SLOT OP!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:27

hoezo een slot? marsje kan zich nu toch alleen maar toelichten ofniet? zo kan er misschien een einde aan komen door duidelijke toelichting van marsje's kant.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:27

Ik ben het met paulien eens. In dit topic wordt marsje in eens van alle kanten aangevallen. Op dit forum heeft hij zich heel netjes gedragen en nog nooit iemand lastig gevallen. Waarom dan zo op hem inhakken?

Ik zet er een slotje op. Dit topic leid namelijk nergens toe en we kunnen marcel niet in zijn waarde laten

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:27

Nu wil ik dat er een einde komt aan het afpersen en afzeuken van mensen.

Wil dat dit forum nu ophoud en dat je elkaar in de waarden laat!

DAAROM VRAAG IK BART OF HEIKE ZET ER EEN SLOT OP!


nu mijn verhaal van de efteling.

we waren met een goede vriendin en collega van mij en een vriend van mij en marsje.
Sandra liep tegen mij te mekkeren dat marcel continue in rijen tegen haar aan liep, ik ben daarom voor marcel gaan lopen en toen deed hij niets.
Zijn dus haar woorden tegen die van marcel!

ik ben al dat gezeik nu spug en spug zat.
Dus hoop dat jullie er mee ophouden.
Heb liever dat jullie denken aan al die mensen en gezinnen in Amerika die alles kwijd zijn!!!!


WIL ER NU DUS NIETS MEER OVER HOREN!

LAAT IEDEREEN IN ZIJN EN HAAR WAARDE!

DAT MARSJE NIOU GRAAG MET JONGEREN PRAAT ZEGT NOG NIETS DAT HIJ WAT IS OF DOET!

DIT WAS MIJN ZEGJE EN NU MOET ER EEN SLOTJE OP EINDE DISCUSSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos!