Foto's van de AVS show.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pegassa
Berichten: 1085
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 19:42

photodude schreef:
Wat betreft "klittenbandhengst", dat is nieuw voor mij. Ik weet wat een klophengst is maar dit Verward
Of heeft het met ruin zijn te maken . Als dat het is dan snap ik hem.


Een klittenbandhengst is hetzelfde als een dekruin met enkele verschillen:

De ene is wit, de andere vos. De een wil wel dekken, maar kan niet meer, terwijl de ander wel kan dekken, maar er geen hout van snapt. De één stijgert op commando, de ander maar net wanneer het em uit komt..........

Snap je het al een beetje??? Haha!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 00:34

Heeeeey, RJ....Jaja, heb het wel zelf geschreven, alleen niet uit mijn naam. Maar gespleten persoonlijkheid, neuh....niet echt hoor Pling

Wat betreft die klittenbandhengst en dekruin......je hoorde het al, de een wil en kan niet, de ander kan en wil niet. Dus.....beiden zo gek als een deur.......maar zulke toppers als deze twee kom je niet vaak tegen!

En het showteam treedt inderdaad vaker op. Datum e.d. is nog niet bekend, maar binnenkort is er meer van het hele team. Faiyum en ik zullen er de komende 3 maanden niet bij zijn maar daarna zullen wij ook solo gaan.

We houden je op de hoogte. Cheese!

photodude

Berichten: 173
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 02:24

Hazzebaz schreef:
Heeeeey, RJ....Jaja, heb het wel zelf geschreven, alleen niet uit mijn naam. Maar gespleten persoonlijkheid, neuh....niet echt hoor Pling

Gelukkig. Het zag er wat vreemd uit.

Hmmm, ik snap em ongeveer.
Ik zat zelf aan wat anders te denken.
Wat denk je van een mooie showprothese (met klittenband vastzetten) Haha!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:12

Heeft ie niet eens nodig.....Zolang het op stal geheim blijft bij de andere paarden dat hij een klittenbandhengst is, hebben we een probleem, Knipoog vrees ik. Tot nu toe is hij nog steeds de leider van stal, maar owee als de heren Perlamon en Hacedor dit weten.......

Trwns...het zal ook niet goed doen aan zijn eigen image, meer hengst dan hij kan bijna niet. *LOL*

pegassa
Berichten: 1085
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:14

Een showprothese.....whoehahahahahahahaha!!! Hoe verzin je het!! Nadeel is wel dat Hazzebaz gelijk allemaal dek aanvragen gaat krijgen Bloos!

Nee hoor....geef mij maar een dekruin.....net zo handig!! Ennèh hij KAN wel hoor....maar neem een thermoskannetje koffie mee, het kan soms ff duren Cool

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:00

Die laatste 2 foto's zijn inderdaad erg mooi gelukt!

Heel mooi licht, en lekker scherp