Bokt-meeting Joe Mann 25 jan FOTO'S!!! pag. 7

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke datum Bokt-rit Best?

Zaterdag 10 januari
1 (6%)
Zondag 11 januari
5 (33%)
Zat. 10 jan. of zon. 11 jan.
3 (20%)
Zondag 25 januari
6 (40%)

Totaal aantal stemmen: 15


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:22

Joh Marlou die beesten zijn echt superbraaf!! Mira was echt vet! ik had nog nooit eerder op een tinker gereden, het was me heel goed bevallen Haha!.
Danielle ik hou me ook aanbevolen hoor! Als je Naomi ziet wil je haar en henk dan nog een keer heel erg bedanken dat ik Mira mocht lenen??

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:56

Hahaha na ja, ik kon toch niet, had wedstrijd!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:31

Jaa t was echt superweer Haha!
gelukkig Tong uitsteken

Naja danielle, als je eens een keer niemand hebt ofzo wil ik het wel proberen, maar dan wel zeeer rustig Bloos

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:18

Doe ik Anna! Maar ik kan ook al zeggen dat ze het geen moeite vonden Haha! Het was juist wel erg goed voor het paardje om weer een keer mee te gaan! Goedzo Marlou! Andere paardjes rijden is juist heel erg goed voor je zelf vertrouwen enzo! OK dan!

Pingel

Berichten: 59
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 00:30


Nou het is gelukt hoor, ik ben aangemeld op Bokt.nl KOn al jullie berichten al lezenmaar niets toevoegen. Bleek dat ik het verkeerde e-mail adres had doorgegeven. Lekker handig he.

Vond het gisteren super leuk. Angel was ook hartstikke braaf. Het is dat we nog zo'n eind terug moesten ander had ik toch ook wel graag een stukje gegallopeerd. Maar dat komt misschien de volgende keer nog wel. Ik heb alleen last van mijn kont maar ben ook niet gewend zo lang op een paard te zitten. Heb het er graag voor over hoor!!! Hopelijk tot een volgende keer enne Branca en Amable: nog hartstikke bdankt voor de bemiddeling he! Ik houd me aanbevolen

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 20:21

Heej Inge!! Welkom op bokt!! Pas maar op dat je niet verslaafd raakt haha!

Pingel

Berichten: 59
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:15

Tja, dat gaat inderdaad erg snel. Staat ook wel veel informatie op. En leuk om van alles en nog wat te lezen over jullie allemaal. Gezellig!

Pingel

Berichten: 59
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:17

Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe ik foto's kan bekijken waar een X voor staat. Als ik daar op klik gebeurd er niets of ligt dat aan mij?? Er staan namelijk ook veel foto's op van de paarden van de manege in Schijndel waar ik rji, maar ik kan ze niet bekijken! Huilen

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:00

foto`s met een x ? je bedoelt een rood kruisje ?

die kun je niet kijken, de site waar de foto`s ge-upload zijn, heeft waarschijnlijk een probleempje.

Inge, ken ik jou ook ?

van feessie San of Ron ofzo ?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:08

Hej Inge,

Soms werkt het om op je rechtermuisknop te klikken en dan Afbeelding bekijken (of zoiets dergelijks). Maar meestal kun je ze inderdaad niet bekijken...de foto's in mijn profiel zijn helaas ook al een tijdje kruisjes vanwege een serverprobleem Boos!

Pingel

Berichten: 59
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 01:28

Voor wat betreft de foto's ga ik direkt even wat uit proberen. Heb wat tips gekregen van ??? Starlight.

En Sando, nee ik ken jou (nog) niet. Ken Sandra pas 2 weken ofzo dus wie weet komt het nog wel!!!!

Rijd jij trouwens al weer na je bevalling. Lijkt me niet echt een pretje ( rijden na een bevalling bedoel ik dan he Verward )

Pingel

Berichten: 59
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:13

Hee Sando, heb net je profiel bekeken en heb je een pb gestuurd. Mooie cavia's trouwens. Heb er zelf 5. Beetje uit de hand gelopen hobby.... Knipoog