Bokt-BBQ en Meeting met Orry.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-01 16:55

Zaterdag ben ik om 3 uur thuis weggegaan had nog wat peen dus dacht ga effe bij het land van Lonneke kijken. Stop bij het land stap uit loop met zak peen de hoek om komt opeens Zoraya me tegemoet lopen, was medam over het hek gestapt.
Ze jheeft denk ik op het hek geleund en dat is gaan zakken en toen dacht ze dat gras aan de andere kant is veel lekkerder.
Kon haar met Peen gelukkig zo weer mee het land in lokken. Lonneke gebeld wat er gebeurd was en toen geprobeerd hek stuk rechter te zetten.
Patricia en Frenske kwamen nog geen 10 min later aan om schrikdraad te spannen. Hoop dat dat Zoraya tegenhoud!

Toen was het al bijna 4 uur en ben ik naar Lonneke gereden. Daar aangekomen waren Stef en Adriaan er al met hun leuke hond Rocky.
Rond 5 uur kwamen er meer aan, maar om half 6 was Ineke2 nog steeds op bokt gesignaleerd, wat bleek Prakkie was niet opkomen dagen haar op te halen.
Dus ik ben met Frenske haar gaan halen. Ik raad jullie Frenske echt aan als kaartlezer, ze laat je heel het dorp zien!!!!!!!!!! behalve de goede weg he Fren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hebben wel lol om gehad.
Toen Frenske bij station in Rotterdam opgepikt en op naar het eten want de trek begon al te komen.
Bij lonneke aangekomen gingen we al snel eten.
Het was een zeer gezellige avond tot het ging onweren dat vond ik maar ook Lonneke en haar kids niet fijn!!!

Ik ben om kwart voor 12 bij Lonneke weggegaan, lag om 1 uur in me bed, want ik zou vandaag naar Almere gaan om te Meeten met Orry.
Me wekker ging om half 8 en om h alf 9 ben ik weggereden.
was rond kwart voor 10 al bij haar.
effe zitten kletsen en tv gekeken.
toen de kids naar oppas gebracht en zijn we effe langs haar nieuwe huis gereden.
Wat een mooie tuin zeg. Ben echt benieuwd naar dat beeld Manon!!! Krijgt je man eindelijk ze Kippie in ze tuin ha ha ha ha.
Toen zijn we naar Orry gereden.
Die was echt niet lekker kon je zo zien aan hem. (zie foto later).
effe lopen tutten met hem en toen zijn we bij haar oude stal effe zemelen voor hem gaan halen.
En gelijk een halve boom in me auto gepropt zodat hij wat te knabbelen had in ze stal nou dat deed hij gelijk.
Heb Manon toen bij de oppas afgezet en ben gelijk door naar huis gereden omdat me auto kuren heeft, gaat morgen al weer naar de garage toe!!!

Ik vond het de afgelopen dagen erg leuk.
Moeten we vaker doen zo's BBQ.

De foto komen nog.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 17:12

Nu kan ik de rest van de week weer gaan bij slapen... ik had vanochtend gewoon rode oogjes.
Veels te veel lekkere spiesjes gegeten ook Lachen

Orry was heel blij met zijn BOOM hahahaha..
Ja en we keken TV omdat we toch even de herhaling van Eigen Huis en Tuin moesten zien waar ze mijn leuke haantje ( *LOL* ) in de tuin plaatsten.
Moet morgen direct even rondbellen om te kijken of dat bij de tuin hoort en blijft. Leuk om te zien toen ik met Paulien langs het nieuwe huis ging dat mijn voortuin ook aangelegd is!!!