Boy, Armanda, Odessa en ik op besloten Boktmeeting

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mirkim

Boy, Armanda, Odessa en ik op besloten Boktmeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 14:57

Ik ging een aantal dagen bij armanda overnachten in het verre Roden. Ik mocht mirk meenemen, maar dat wou ik hem niet aandoen, aangezien Mirkje binnenkort van stal gaat veranderen, en hij is al zo stressie...

Eerst op Armanda's bonte Oklahoma gezeten, die Z2 is, het braafste dier van stal was (aldus Armanda) en met zwangerschap verlof is. Die zou ik wel even onder het zadel stappen. Holladijee... Ik zat constant te passageren op de plaats (Anky was er niks bij Haha!).

's Avonds was Dione er, die haar Odessa zou rijden. Het leek eerder op een koffie-leut-feest, en van rijden kwam er niet echt veel. Dione stelde me voor dat ik best Odessa mocht gaan rijden de volgende dag. Dat hebben we zeker gedaan.
Heel stoer (halverwege niet meer) zijn we op pad gaan richting manege. Hoeverder we kwamen, des te meer ik dacht dat ik een halve sneeuwpop werd. We kwamen al snel in de manege aan waar we eventjes gingen rijden.

Des voelde super. Alleen hij was erg ruim, en raar vergeleken bij Mirk zijn pony-pasjes. Ik heb proberen Des een beetje recht te zetten maar dat viel nog niet mee.
Boy had een tijd stil gestaan, wegens een blessure van Armanda. Boy, de verschikkelijke, had duidelijk naar zijn zin, en sjouwde als een Volleerd springbeest de bak rond Haha!... Na we bokkensprongen vroeg armanda vriendelijk of ik eens op boy wou. Nou ...neh, uhhh, ander keertje.
snel paardjes uitgestapt en door de ijzige kou weer richting stal gestapt.

Volgende dag, mocht ik weer van Diona op Des. Weer met Armanda richting manege. Dit keer ging Armanda en Boy compleet uit hun dak boven de hindernis. En ik... ik was blij dat Des met beide benen aan de grond bleef Haha!. Boy liep zichtbaar beter, en ik voelde ik des nu ook beter kon aanvoelen. Ja, fijn beest is het te rijden!!!

Dione, bedankt dat jij mij des toevertrouwde!! Lovers Echt toppie, want ik vond het geweldig Party!!
Armanda, bedankt voor de gezellige slaappartij. Ik heb mijn portie slaap wel gehad Clown

:){

Armanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 15:17

Jahhh, kimsel het was heel gezellie! In de zomer kom je weer he? en dan met Mirk. dan kunnen we met z'n drietjes. Haha!
En dat hoop ik dat boy weer een beetje rustig door de bak kan lopen Bloos Schijnheilig zonder dat fanatieke gespring (zonder hinderinis).
en natuurlijk dan een mooie foto! Cheese!

doegie tot op school Huilen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie