Mijn verslag van dagje uit verkopen in beverwijk.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:56

Blaze schreef:
heb je dan ook die zwarte gezien?? zonder bit (met bosal) Cool


Ja, die Quarter waarop dat zadel gepast werd. (Paste niet, maar toch gewoon lekker blijven zitten Lips are sealed)

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:58

Tessebes schreef:

Ja, die Quarter waarop dat zadel gepast werd. (Paste niet, maar toch gewoon lekker blijven zitten Lips are sealed)



Ja erg he denk niet dat hij er nog van hersteld Cool

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 14:46

Blaze"]
[quote="Tessebes schreef:

Ja, die Quarter waarop dat zadel gepast werd. (Paste niet, maar toch gewoon lekker blijven zitten Lips are sealed)



Ja erg he denk niet dat hij er nog van hersteld Cool
[/quote]

Je snapt heus wel wat ik bedoel. Als een zadel niet past, dan past ie niet. Er op blijven zitten lijkt me niet echt fijn voor dat paard, jij loopt toch ook niet op schoenen die niet passen? Maar nee, hij zal er niets aan over houden idd.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:34

Ach het gaf ons verkopers toch wat om naar te kijken Haha!

Volgende keer, in de zomer bij ons op stal okee?

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:04

Ik was er ook samen met Mereltje, maar er was helemaal niks bij dat ik zocht Scheve mond Wel jammer dus ...
Maar alsnog was het leuk om jullie bokkers in het 'echie' te zien! Haha!

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:15

Ik vond het erg jammer dat de belangstelling zo gering was. Ik heb wel een staartzak verkocht en van deze wereldomzet heb ik op weg naar mijn paard een halve avondmaaltijd kunnen kopen. Ik ben ook vroeg weg gegaan, er liepen op een gegeven moment alleen nog kinderen rond.
Erg zonde, ik had graag van al mijn overtollige spullen afgekomen. Volgende keer misschien op een ander tijdstip, voor de Kerst is misschien niet ideaal en met beter weer. Het iniatief juich ik in ieder geval toe.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:18

ElCid schreef:
Ik heb wel een staartzak verkocht en van deze wereldomzet heb ik op weg naar mijn paard een halve avondmaaltijd kunnen kopen.


Wauw... een halve avondmaaltijd?! Dat is meer dan menig andere verkoper kon kopen van hun omzet.

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:51

Die maaltijd bestond dan ook uit een zak patat en hamburger, voor 2 personen! Maar dit exquise gerecht had ik me anders natuurlijk nooit kunnen veroorloven. Vingers aflikken Knipoog