Meeting Ylva

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 21:22

Vanochtend om 10.30 braaf Ylva in de regen van de bus gehaald. Als 2 verzopen katjes thuis gekomen, thee gedronken en foto's gekeken (waaronder een heeeeeeellllll zielige van Rap zijn castratie Schijnheilig )
Daarna gekleed in regenpak toch de gok gewaagd en op de scooter naar stal. Weer verregend (en we waren net droog Huilen ) Even paardjes (en katjes) laten zien, en toen Honey en Jordy uit de wei gehaald.
Jordy uit de wei halen was nog een heel gedoe, zijn stroomdraad zat met een smal stroomdraadje aan een andere draad gebonden, waardoor ie niet open kon. De stroom stond erop, dus tja, hoe kregen we dat los? Takje gepakt, maarja, takje was nat, dus TIK...
Na wat inventief gestuntel van Ylva me halstertouwen en sleutels kregen we het los en kon Jordy mee.
Pony's gezadeld, Ylva op Honey, ik op Jordy. Het was inmiddels zowaar DROOG geworden!!!
Op een gegeven moment draaft Ylva langs mij, waar Jordy het dus niet mee eens was, en maar ging galoperen.
Een heel beschaafd handgalopje, alleen zonder rem!!!
Op een gegeven moment, na alles geprobert te hebben en het bit zo ongeveer bij zijn oren zat (figuurlijk uiteraard) besloot ie toch maar te gaan draven. Omdat Jordy gewoon heel gespannen aanvoelde ben ik er maar naast gaan lopen, en zijn we zo verder gegaan.Ylva nog een stukje gegalopeerd op Honey.
Nog even gewisseld, Ylva naast Jordy en ik op honey.
We hebben ze samen nog even in de bak gezet enzo, en toen op den duur weer langzaam aan naar huis, en boodschappen doen.
"samen" met Ylva gekookt, en gegeten uiteraard.
Toen op de scooter nog een heel gezellig rondje werkendam gedaan, en wat paardjes gekeken enzo, en gezongen....... (vraag me niet naar details Haha!)
Conclussie, Ylva mag niet meer komen, want dat is veeeeeeeeeeelllll te gezellig!!!!!


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:23

wahahaha, ikke mag niet meer komen Huilen maare t was inderdaad wel errug gezelli. Die foto van Rap vergeet jij in ieder geval nooit meer, ik vind het nou typisch zo'n kodak moment Haha! . Maareh stef, je vergeet iets, lonneke's bokt bq, ik kom dan wel niet naar jou maar we zijn wel saampies Party!! heb ik nog 4 daagjes om mn stembanden in conditie te brengen Lips are sealed Ik gaat nu ff slapies doen Gaaaap , reizen is wel vermoeiend hoor Gaaaap Slapen

ikke

Berichten: 37476
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 00:37

Stef, ik ben het helemaal met je eens. Maar ja, helaas heeft de NVVR Haamstede uitgekozen om het strandweekend te houden. Het zou dan wel erg onbeleefd zijn om niet naar Ylva te gaan. Als de Disco het tenminste doet tegen die tijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers