Wie er zin heeft: Kerstshow te Dalen (zo Drenthe)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:29

Ik ben herkenbaar aan een wit paard dat al stuiterend langs de kerstverlichting huppelt Tong uitsteken
Zelfde geldt trouwens voor Foogul

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:38

laurae schreef:
Ik ben herkenbaar aan een wit paard dat al stuiterend langs de kerstverlichting huppelt Tong uitsteken
Zelfde geldt trouwens voor Foogul


Haha, leuk!

Even voor de rest die komt: ik neem een camera mee, kan alleen niet garanderen dat het goeie foto's worden! Haha!
Dus mocht iemand anders zich geroepen voelen wat foto's te maken, graag....

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 01:16

Tja, er zijn zoveel witte paarden in jullie groep: en welke er langs de verlichting stuitert kan ik niet zien vanuit de achterbak..
Maar ik heb vandaag op de generale wat gekletst met een meisje, waarvan haar moeder de show reed, met een 14-jarig paardje. Was gezellig, was je ook op de generale?

Alles ging mis: ik had beter niet kunnen komen, maar goed, daar is het een generale voor..toch?
Liever toch niet, ik kreeg een kopstoot van Sjors in mijn show, waardoor ik eerst maar hem vast heb gegrepen en tot 10 geteld, want het zag helemaal zwart voor mijn ogen en het verbaasde me dat ik nog op mijn benen stond: zo duizelig..

Daarna kreeg ik het voor elkaar om tijdens het op en af springen in galop mijn knie lelijk te verdraaien: dus nu loop ik mank, en kan ik morgen niet in galop op en af springen.

Best jammer en ik baal best wel: hoop heeeeel erg dat morgen alles beter gaat.

Toch kwamen er veel mensne naar mij toe om complimenten te geven, apart he? Ik ben veel te kritisch en voor mij is het allemaal te gewoon: ik vond het ronduit bagger, hen super..

Tja..apart, we zien morgen wel, hoop dat het nog lukt! Anders pas ik mijn show wel aan en ga ik er met goed geluk gewoon op en er niet meer af..

We zien wel; de zenuwen stapelen zich wel op: zeker met zo'n generale..

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:21

Ah joh, maak je niet druk, morgen komt het allemaal goed. En je kan ook lekker improviseren toch? Niemand weet hoe jij het precies in je hoofd hebt! Heel veel succes en ik zal morgen voor je duimen! (en proberen tenminste 1 scherpe foto voor je te maken! Haha!)

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:09

Merel schreef:
Tja, er zijn zoveel witte paarden in jullie groep: en welke er langs de verlichting stuitert kan ik niet zien vanuit de achterbak..
Maar ik heb vandaag op de generale wat gekletst met een meisje, waarvan haar moeder de show reed, met een 14-jarig paardje. Was gezellig, was je ook op de generale?



Dat was irma met Mara. Ik was zelf niet bij de generale, ik moest werken. Maar fijn om te horen dat dat helemaal de mist in ging Bloos! Haha! .

Mijn paard heeft de grootste speknek, die van Foogul is het zwartste en de onderkant van zijn staart is wit (die was er bij de generale ook niet bij).
Zal trouwens nog even bellen wat ik nou ook al weer aan moet, en waar het precies is. Ook wel handig om te weten.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 16:46

Doe dat: ga ik me nog even lekker druk maken om mijn jurk die schijnt door te schijnen met de spot erop..Hmpf!!
Belden ze net voor, tja dat kan ik zelf niet goed zien,
tijdnood!!

Na ja , het zal wel lukken, 't is alleen dat ik niet zo zeker een show in ga als altijd: omdat meneer gigantisch klier en mijn knie protesteert.

Vandaaar, ik zie jullie vanavond: enne: me wel aanspreken hoor!
Anders heb ik nog geen bokkers gemeet..

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 02:27


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 23:40

Hoe is het met Ina beuving afgelopen dan?? Hoorde van me colega dat ze een trap had gehad??