Boktrit omgeving Walcheren-Zeeland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Boktrit omgeving Walcheren-Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 19:06

Heey allemaal!
Is er nou echt geen belangstelling voor een rit in de omgeving van Walcheren (Zeeland)?

Het lijkt me wel eens leuk om een boktrit te maken in de buurt...

Het probleem bij mij is dat ik evt. geen vervoer heb. Maar het kan evt. wel in Koudekerke en omgeving, dan kan er (als dat mag, denk t wel) geparkeerd worden als er met trailers dan komen ofzo enz...

Je kunt hier in de bossen rijden, naar het strand en nog veel meer!
Hier kan alleen waarschijnlijk geen paarden gehuurd worden!

Natuurlijk kunnen we ook een andere plek nemen, maar er moet gewoon een keer een boktrit rond deze buurt komen Haha!

Ik hoop dat er eindelijk wat meer animo voor is!

Groetjes, Miranda

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 20:20

Zoiets zat ik me ook al een tijdje af te vragen,er moeten hier toch ook wel mensen zijn die er zin in hebben.
Ik doe dan wel mee hoor.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:15

Ik zou best mee willen, maar durf dit helaas niet aan met Amrad. Hij is buiten toch al druk, en zeker wanneer er andere paarden bij zijn. En aangezien ik toch al niet zo'n held meer ben buiten... Scheve mond
Jammer!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 13:18

Ja jammer, maar ik hoop dat er toch belangstelling voor is!
Want overal zijn boktritten enz, maar nooit eens in deze omgeving Knipoog

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:21

nee inderdaad.. .maar ik zou toch niet mee kunnen! of er moet iemand zijn met 2 paardjes dat ik er 1 mag "lenen" Tong uitsteken

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:21

Een paard lenen misschien?
En als je er eenmaal aan begint komt de lef vanzelf terug hoor.
Bij mij heeft het wel lang geduurd maar toch,nu ben ik weer net zo vaak buiten als vroeger.
Was voor daantjuh bedoelt

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 13:38

Ja wie weet Marjon Knipoog Of misschien heb je tegen die tijd wel een nieuw verzorgpaardje waar je mee mee kan...

Ik rijd hardstikke veel buiten, gaat altijd wel wat aan de snelle kant maar dat lukt wel, en met andere paarden ook wel! Alleen rijdt hij niet zo graag tussen andere paarden...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 14:29

Er kunnen mensen van alle leeftijden mee, dat maakt niks uit! Als het maar gezellig wordt! Ik heb gemerkt (via gebruikerslijst) dat er niet zo super veel mensen op Walcheren wonen, maar misschien kunnen er een paar met trailer komen, want heb er al een paar gehoord die zonder trailervervoer zitten...

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 14:46

Mij lijkt het ook heel leuk, maar ik heb helaas geen paard. Is wel al een aardige tijd (Lees: járen...) geleden dat ik gereden heb....

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 14:49

Hé, wat jammer nou...
Ik hoop dat er toch nog wel wat mensjes zullen zijn die wel kunnen... Scheve mond

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:43

Het lijkt mij ook wel leuk, maar Pim gaat niet in de trailer Scheve mond Dus dan zal het wel ergens in de buurt moeten zijn...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 18:32

Mij lijkt zelf de omgeving van Koudekerke, Dishoek, Zoutelande zo wel heel leuk... Maar dat vind ik Knipoog

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 12:12

Zijn er nou echt geen mensen uit deze omgeving die eens een boktrit willen maken, behalve Coydog, bliksemluver (iets regelen) en ik?!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:33

Mij lijkt het ook wel leuk, maar ik kan niet altijd ivm studie, en momenteel is mn paard een beetje ziek(niet besmettelijk ofzo) maar ik wil geen lange/intensieve ritten met hem maken.
Verder heb ik geen vervoer, dus tenzij de rit nog even op zich laat wachten en hier in de buurt plaatsvindt kan ik denk ik niet mee. (Wij hebben hier trouwens wel geweldige uitrijmogelijheden al zeg ik het zelf Haha!)
Oh, en als ik tegen die tijd mee zou kunnen, dan doe ik dat alleen als niemand bezwaar heeft tegen een remloos paard Knipoog

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 12:37

Ik denk dat er tegen die tijd als er meer belangstelling is heel wat geregeld moet worden, zeker met vervoer!

En ik heb ook een crossfjord die niet altijd even snel te remmen is en zoiets hoorde ik ook al van Coydog Knipoog

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:38

ik wil niet vervelend zijn lieve mir Tong uitsteken maar dit is niet echt een noodgeval he Haha! Tong uitsteken

ik en starlight zouden heel graag mee willen, maar ik denk dat starlight afhaakt (en mn ouders ook) als ze horen dat ze dan zo'n 4 uur met trailer even naar vlissingen moeten rijden Scheve mond

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 12:39

Dit is wel een noodgeval lieve lou Schijnheilig

Vinden je ouders trouwens vast leuk Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 13:11

nee ons mam vind dat zielig, paard in de trailer, en zeker voor zolang
kijk tot de ponyclub ( Misselijk ik raad btw iedereen af naar die poedersuiker te gaan) ging nog net, maar verder kan echt niet Scheve mond

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 17:47

Wat jammer nou... Verdrietig

Voor de mensen die wel mee gaan/kunnen ik heb hier in de buurt een goede picknickplek gevonden, waar we ff uit kunnen rusten en de paardjes ff kunnen eten! Lachen

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:32

Ik doe mee!!! en ik wil dan wel samen met jou daantjuh op de hafjes maar moeten we wel pieter zover krijgen want die kan dan niet meer meerijden! maar t lijkt mij n heel goed idee!!!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:47

Hey, Ik wil ook mee *LOL* Het is niet dat ik niet wil of kan, maar het moet alleen niet te ver rijden zijn....
We rijden ook wel eens naar de manege (Scheldestad) en rijden daar dan nog, maar als ik helemaal naar Koudekerke moet en dan zonder eerst te rusten nog een buitenrit van 2uur ofzo Verward
Moet natuurlijk niet zo zijn dat ie van vermoeidheid instort ofzo, maar goed...Ik wil dus best mee hoor Pling

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:11

Wido4ever schreef:
Ik doe mee!!! en ik wil dan wel samen met jou daantjuh op de hafjes maar moeten we wel pieter zover krijgen want die kan dan niet meer meerijden! maar t lijkt mij n heel goed idee!!!


Zou heel tof zijn!!
Maar als het niet mag van Pieter, hij wil het niet of hij wil zelf mee rijden ofzo moeten jullie het zeggen hoor!
En dat ik dat voorstelde in dat pb-tje was eigenlijk niet eens serieus bedoeld hoor! Maar het zou wel heel leuk zijn natuurlijk Lachen


Nog even een reactie
coydog
Op een andere pony durf ik op zich best buiten te rijden, als ik weet dat hij/zij niet ineens alle kanten op scheurt, of iig goed terug te nemen is als hij even wegschiet.
Maar met Amrad heb ik buiten gewoon een aantal 'slechte ervaringen' gehad en daardoor ben ik het vertrouwen nogal kwijt. Ik wil hartstikke graag ook met hem weer lekker buiten kunnen rijden, en probeer dat ook wel. Stukjes naar buiten als er iemand mee loopt enz.
Maar ik weet gewoon dat hij met vreemde paarden erbij druk wordt waardoor ik gespannen wordt en dan is het juist vragen om ongelukken. Het probleem ligt echt voor het grootste deel bij mijzelf, maar als ik weet dat het door zoiets weer erger kan worden begin ik daar gewoon liever niet aan.

Sorry voor het offtopic Clown

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 21:54

Geeft niet! Knipoog

Maar dus zijn de kandidaten tot nu toe: Ik, bliksemluver (misschien), coydog, minka, daantjuh en Wido4ever?!

Hebben jullie vervoer dan Daantjuh en Wido4ever?

Simone, als je met Pim ook wel eens naar Scheldestad rijd... Naar Herman is het niet super veel verder, en als je eerder vertrekt, mag Pim van mij (;)) best nog even rusten Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:36

Waarom regel je niet iets voor de stroa op 14 febr. in Renesse?????? Ik wil er eigenlijk een topic over openen......

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:38

Ik wil ook graag mee, maar dan moet mn moeder wel willen rijden, anders zit ik zonder vervoer.