Vitesse-supporters op bokt?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 12:10

Volgens mij zitten er ook aardig wat mensen uit de omgeving Arnhem op bokt, dus ik vraag me af of daar toevallig ook wat Vitesse-supporters bijzitten? Als dat zo is dan is het mss wel leuk om een keer een boktmeeting te houden in het stadion.


Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 15:11

Kijk, dit is echt een topic voor mij! Leuk!!

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 15:15

Vertel, ben je echt supporter of vind je voetbal gewoon leuk?

Zelf ben ik sinds 2 jaar behoorlijk fanatiek. Als het even kan zit ik in het stadion op de theo bos tribune. Helaas ken ik afgezien van mijn achterburen geen andere supporters omdat ik zelf niet uit Arnhem kom. Lijkt me wel heel leuk om ook eens naar uitwedstrijden te gaan, maar dan is het leuker als je mensen kent natuurlijk :)

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 15:27

Ah, uitwedstrijden zijn ook leuk :)

Ik kom al van kleins af aan bij de club en heb jaren een seizoenkaart gehad. In de goede, maar vooral in veel slechte tijden haha. Altijd op Zuid gezeten, toen ook vaak geholpen met sfeeracties en achter de schermen. Heb ook nog stage gelopen daar voor mijn profielwerkstuk en tijdens mijn studie. Hoe veel meningen er ook over de club zijn: dit zit in mn bloed van huis uit ;)
Zelf speel ik trouwens niet. Nooit gedaan ook, dat vind ik dan weer verschrikkelijk :')

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 15:39

Leuk om te lezen! Je bent wel een echte als je de slechte tijden ook overwonnen hebt :P

Zelf voetbal ik wel al jaren, maar ik vond het altijd leuker om het zelf te doen dan op tv te kijken. Toen Theo Janssen terug ging naar Vites zei ik voor de grap dat ik vanaf nu voor de geel zwarten was. Maar toen ging ik het nieuws een beetje volgen en naar Vitesse - Ajax en toen was ik helemaal om. Inmiddels zit ik als het even kan in het stadion en ik ben thuis de fanatiekste wat voetbal betreft (vroeger was mijn broertje dat, die is voor Ajax).

Helaas woon ik in de omgeving van Nijmegen, dus hier is alles voor Ajax, Feyenoord of NEC, dus er wil nooit iemand mee. Gelukkig gaan mijn achterburen iedere thuiswedstrijd en zij houden altijd een plekje voor me vrij. Zelf voetbal ik op zondag, dus vaak kan ik niet gaan. Wil wel graag naar PSV uit over drie weken. Dus het zou leuk zijn als ik via dit topic iemand kan vinden die het leuk vind om mee te gaan :)

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 15:55

Zal wel een verplichte buscombi zijn of niet? Heb geen registratie/clubcard dus dat wordt lastih afgezien van dat ik die datum niet kan :')

Zal eens verder op in de planning kijken :j

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 16:01

De wedstrijden die ik waarschijnlijk meepik zijn:
- Psv - Vitesse zaterdag 7 december 20.45
- Vitesse - NEC zondag 26 januari 12.30
- Vitesse - ADO vrijdag 7 februari 20.00
- Vitesse - Roda zaterdag 1 maart 20.45
- Vitesse - PSV zaterdag 15 maart 18.45
- Vitesse - Heereveen zaterdag 29 maart 18.45
- Cambuur - Vitesse zaterdag 12 april 19.45 (schijnt een geweldige sfeer te zijn in dat stadion, maar deze moet ik nog even kijken. Het is wel ver, dus als er dan niemand mee gaat laat ik hem denk ik schieten.)
- FC utrecht - Vitesse zaterdag 3 mei 18.45

Of psv verplichte buscombi is weet ik eigenlijk niet. Hoop het niet, want dan moet ik eerst omhoog richting arnhem en dan weer naar beneden richting Eindhoven :')

Kleine_Reijn

Berichten: 422
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:05

Geen Vitesse - Feyenoord? :7

Insta: markreijnders_fotografie


Kleine_Reijn

Berichten: 422
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:08

Ahhhww... Feyenoord - Vitesse? XD

Insta: markreijnders_fotografie

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 16:10

Das op mijn verjaardag :D Mss wel een optie. Vorig jaar zou ik met mijn feyenoordvriendjes gaan, maar alle kaarten naast elkaar waren al weg. De uitkaarten waren ook in notime weg. Lijkt me wel super om de sfeer in de kuip een keer mee te maken.

Kleine_Reijn

Berichten: 422
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:22

Mij ook :D . Ben maar een halve supporter.. Ik kijk alleen op tv! :P
Maar geen ruzie maken wanneer Feyenoord wint he? *\o/*

Insta: markreijnders_fotografie

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:23

Ja dat is leuk, 2x heen geweest (in uitvak tenminste) alleen wel oude troep hoor. En geen dames wc :')

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 16:26

Goh das echt oud dan, nog uit de tijd dat voetbal alleen voor mannen was :')

Kleine_Reijn: Toch maar een keer naar het stadion dan :P Das veel mooier dan op tv.
Het is nu zelfs zo erg dat ik alle liedjes uit het stadion zing als ik achter de tv zit te kijken in mijn eentje :')

_Blacky_

Berichten: 2328
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 09:30

Hier ook een vitesse supporter.
Ruim 3 jaae geleden vriendje leren kennen. Vond het belachelijk dat hij zovaak ging. Toen een keer mee gegaan en nu ben ik fanatieker dan hem. Heerlijkr club
.
helaas hebben we niet het geld om heel vaak te gaan maar de grote spannende wedstrijden toch wel
op de theo bos tribune natuurlijk.

laatste wedstrijd was ajax vitesse. Helaas wel tussen ajax publiek. Waren met mijn broertje mee en die is fanatiek ajaxied.

Leuk een topic

♡♡♡

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 13:00

Leuk zeg, laat maar weten als je weer gaat, dan kunnen we meeten. Ik zit ook altijd op de theo bos tribune :D

_Blacky_

Berichten: 2328
Geregistreerd: 21-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:12

Leuk! Zal weer eens met vriendje overleggen wat de volgende wordt. Helaas dit seizoen nog geen thuis wedstrijd kunnen bezoeken. Grrr

♡♡♡

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:14

capopjekop schreef:
Leuk om te lezen! Je bent wel een echte als je de slechte tijden ook overwonnen hebt :P

Zelf voetbal ik wel al jaren, maar ik vond het altijd leuker om het zelf te doen dan op tv te kijken. Toen Theo Janssen terug ging naar Vites zei ik voor de grap dat ik vanaf nu voor de geel zwarten was. Maar toen ging ik het nieuws een beetje volgen en naar Vitesse - Ajax en toen was ik helemaal om. Inmiddels zit ik als het even kan in het stadion en ik ben thuis de fanatiekste wat voetbal betreft (vroeger was mijn broertje dat, die is voor Ajax).

Helaas woon ik in de omgeving van Nijmegen, dus hier is alles voor Ajax, Feyenoord of NEC, dus er wil nooit iemand mee. Gelukkig gaan mijn achterburen iedere thuiswedstrijd en zij houden altijd een plekje voor me vrij. Zelf voetbal ik op zondag, dus vaak kan ik niet gaan. Wil wel graag naar PSV uit over drie weken. Dus het zou leuk zijn als ik via dit topic iemand kan vinden die het leuk vind om mee te gaan :)

Ik ga nar Feyenoord-psv :j

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 15:10

Das alleen een andere wedstrijd dan PSV vitesse vrees ik :p

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:14

Omdat je zei over 3 weken ;)

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

KletsKoekje
Berichten: 3298
Geregistreerd: 20-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:15

Hier ook vitesse fan. Man en zoon van 9 zijn echte trouwe supporters, ik vind het leuk zeg maar. Kijk mee op tv en ga zo nu en dan mee naar stadion. Meestal zuid

Tailormade Bollywood Brettonwoods x Rambo 02-08-2020 het gaat je goed daarboven grote vriend

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 15:18

quera schreef:
Omdat je zei over 3 weken ;)


Dan zit ik er een weekje langs, was vergeten dat er nog interlands tussen zitten. Ben voor vitesse dus hoeft niet zo nodig naar fey - PSV :P

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 14:04

Toevallig mensen die 1 december naar de wedstrijd tegen Cambuur gaan? Ik moet zelf vroeg voetballen dus kan onverwachts wel naar die wedstrijd :D

_Blacky_

Berichten: 2328
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:13

ik kon goedkoop aan kaartjes komen, maar nu vieren we ineens dan sinterklaas±S dus moet hem helaas overslaan.
leek me wel een leuke wedstrijd

♡♡♡

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 14:17

Psv uit is ook voor de autocombi, dus planning is wel om daarheen te gaan. Meer mensen die gaan?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers