Clinic sportpsychologie ( midden en noordholland)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 23:52

Het was idd een leuke bijeenkomst Lachen.

Ik visualiseer me suf Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 09:21

Het was idd erg leerzaam en ik ben zeker geintersseerd in een vervolg
Pipo en Belker bedankt voor de organisatie.

Ik zie touwens net wat ik verkeerd heb opgeschreven in m'n routebeschrijving, ik heb de verandering voor de 2e rotonde al bij de 1e opgeschreven en daar 3/4 rond gegagaan Bloos!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 09:24

shasta schreef:
Zo ga me nu even op de bank visualiseren dat ik Ankie ben............. Knipoog


toch wel zonder haar gebit mag ik hopen *LOL*

Ik ga zometeen mijn eerste 'wedstrijd' rijden Schijnheilig

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:40

Pipo schreef:
Fijn Fitz!

Ik vond het ook een hele leuke en leerzame middag. En ik vind het ook jammer maar vooral bedroevend dat mensen zo laat afzeggen. Dit was voor mij erg genant naar de clinicgever toe!

Katja, dit is niet voor jou hoor, want de griep kan iedereen krijgen, dus jij hoeft je zeker niet aangesproken te voelen Haha!

De rest wel!



Ik wilde eerst niet reageren, maar kan het toch niet laten (voel me weer eens aangesproken) heb je van de week ge-pee-beet, sommige dingen laten zich niet sturen en gebeuren.
Jammer dat er weer 'an-plein-publiek' Of hoe je dat in g*dsnaam mag schrijven....een sneer onder water wordt gegeven.
Zat echt enorm te balen dat ik niet kon, en nu moet ik me ook nog gaan schamen... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:01

Sall, als je van de week een berichtje hebt gestuurd word jij ook niet bedoelt.
De "sneer" is naar mensen die GEEN berichtje hebben gestuurd en niet niet zijn komen opdagen.

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:53

Fitzroy"]
[quote="shasta schreef:
Zo ga me nu even op de bank visualiseren dat ik Ankie ben............. Knipoog

toch wel zonder haar gebit mag ik hopen *LOL*

Ik ga zometeen mijn eerste 'wedstrijd' rijden Schijnheilig
[/quote]

Heb al van mezelf een wat vooruitstaand gebit, dus dat heb ik weg gelaten en ben ook niet helemaal met haar manier van trainen eens.
Maar het plaatje in de ring ziet er goed uit en dat heb gevisualiseert.

Maar hoe is je wedstrijd gegaan, heb je het in pratijk kunnen brengen

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:38

Ik lees nu pas dat ik nog op de lijst stond van de clinic.
Als ik dit eerder gezien had, had ik je nogmaals een berichtje gestuurd met een afmelding (mijn afmeldings-pb is verzonden op 14-12-03 17:57 (om precies te zijn Knipoog ) volgens mij dus ruim op tijd. Helaas is denk ik het een en ander misgegaan.
Ik hoop dat jullie een hele leerzame en vooral gezellige dag hebben gehad.. en hoop toch op een klein verslagje op BM?? Knipoog Ben zeer benieuwd!

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:26

Jammer dat ik deze leerzame middag gemist heb maar ik was wel blij met mijn beslissing want nu ben ik weer helemaal fit en anders had ik het echt niet getrokken vrees ik.
Merk toch dat ik ouder word en niet meer ongestraft door kan gaan als ik niet helemaal lekker ben.

Ik ben erg benieuwd naar de mensen die geweest zijn en die binnenkort westrijd hebben of ze ook daadwerkelijk verschil merken......

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:23

Uhhmm....Schaam, schaam Bloos Bloos Ik lees idd nu pas dat ik op de deelnemers lijst sta.
Ik had er ook min of meer niet op gerekend, zoieso omdat het voor verder boven in het land is.