TinkerTukkermeeting!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Welke meeting eerst?

MET paard
9 (56%)
ZONDER paard
7 (43%)

Totaal aantal stemmen: 16


RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

TinkerTukkermeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 16:19

Jaja, het wordt weer tijd voor een Tinkermeeting, deze keer in het oosten des lands! Vandaar de Tukker Knipoog Het plan was om 2 meetings te organiseren, een zonder en een met paarden. De meeting waar de meeste animo voor is, zal als eerste worden gehouden!

De ideeën zijn als volgt:

Voor de meeting ZONDER paard

Eerst met z'n allen verzamelen bij GoPlanet! in Enschede. Dit is een sort van recreatie boulevard (eerst Miracle Planet, maar dat is failliet gegaan). Hier zijn verschillende mogelijkheden, waaronder bowlen. Dat was ook meer onze planning. Stel, zo'n 2/3 uur bowlen (ligt ook aan de grootte van de groep).

Daarna met de hele groep uit eten bij restaurant de Fusting in Enschede. Dit is een goed restaurant waar je nog betaalbaar kan eten. Hier wordt ook rekening gehouden met vegetariërs en andere diëten!

Hoe lang de dag zal duren, hoe laat het begint, is verder nog geen duidelijkheid over, ik kan pas echt gaan plannen wanneer ik weet hoeveel belangstelling er is!

Eventueel is er ook mogelijkheid tot overnachten bij mij thuis. Wanneer ik mijn ouders vriendelijk het huis uit werk, kunnen er wel een aantal mensen blijven slapen. Bijvoorbeeld voor mensen die met de trein komen en zitten met tijden etc.

Voor de meeting MET paard

Een lekkere buitenrit door het Twentse land met een tussenstop voor warme choco/thee/koffie en iets te eten. Er zullen ook stukken langs de weg gereden moeten worden, dus 100% verkeersmakke paarden zijn wel gewenst! Waarschijnlijk kunnen wagens ook mee! Ik zal even met de buren moeten bespreken of we daar trailers e.d kwijt kunnen, bij ons op stal zullen er hooguit een stuk of 3 passen Knipoog

Tijdsduur van de rit is nog niet bekend, Marlien (flettie) en ik zullen nog wat uitstippelen Knipoog

Dus, waar gaan we als eerste voor?? Geef het even aan in de poll Lachen Laat ook even weten in een berichtje wanneer je zin hebt om mee te gaan!

Groetjes, Renée

(Voor eventuele vragen kun je ook PB-en)


WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:53

Leuk idee renee, ik ben voor, omdat ik voorlopig (hoop toch over een tijdje in ieder geval een rijbewijs te hebben) nog zonder trailer(+ vervoer) zit kan ik niet mee doen met een rit, maar dit lijkt me ook erg leuk en hier zullen we elkaar denk ik niet zo gauw kwijtraken!! Tong uitsteken Bloos!

Denk dat Pukkielover ook wel mee wil, afhankelijk van wanneer en hoe.. (scheelt mij ook weer, heb ik misschien weer vervoer Haha! Schijnheilig ). Hoop dat er een grote opkomst is, lijkt me gezellig!!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:59

hihi nu is het 1-1. Ik ga liever eerst met paard, omdat ze drachtig is en steeds dikker word Bloos! . De laatste tinkermeeting was toch ook zonder paard?? Ben hier trouwens niet geweest. Nu is het voor mij lekker dichtbij Haha!

21-5-2010 Luc geboren!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 17:01

Mijzelf maakt het trouwens niks uit hoor Lachen Heb maar een van de twee blind ingedrukt omdat ik anders het resultaat van de poll niet kan zien Knipoog (heb trouwens dus de zonder gekozen)

En elkaar kwijtraken op de bowlingbaan lijkt me heeeel lastig *LOL*

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:03

Ik wil ook wel mee. Naar de meeting zonder paard dan.
Het ligt alleen een beetje aan de dag, ben namelijk aan het verbouwen en verhuizen. Ik hoor het wel.

Ook bekend als Kim20!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:13

Na een beslissende ienemienemutte, etc. etc. Tong uitsteken ben ik uiteindelijk uit gekomen bij een eerste meeting zonder paard
Verder maakt het mij ook niet zoveel uit zolang het maar in het weekend wordt gehouden.

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:21

Hey Tinkiebel. Je komt zeker voor de meeting met paard niet toevallig langs Deventer Schijnheilig Heb namelijk geen vervoer. Anders moet ik de eigenaresse van stal lief aankijken en vragen of zij ook mee gaat en met de trailer wil rijden.

Maakt mij niet uit wat er eerst komt.

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 01:07

éérst moet mijn trailer omgekeurd worden!!! Eerder niet met Gam erbij, haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 08:17

henla_tent schreef:
Hey Tinkiebel. Je komt zeker voor de meeting met paard niet toevallig langs Deventer Schijnheilig Heb namelijk geen vervoer. Anders moet ik de eigenaresse van stal lief aankijken en vragen of zij ook mee gaat en met de trailer wil rijden.

Maakt mij niet uit wat er eerst komt.


Het is wel om als ik langs Deventer moet. Maar goed ik wil je best ophalen hoor OK dan! Jodie stond toch aan de kant van Bathmen?? Dan valt het nog mee kunnen we zo de A1 op Haha!

*Ligt natuurlijk een beetje aan de datum Schijnheilig *

21-5-2010 Luc geboren!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 10:42

Kán ik eindelijk een keer met paard mee naar een tukkermeeting, is het geen tinker Haha!
Zal hem wel gaan behangen en verven Tong uitsteken

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 20:24

Denk niet dat er veel mensen zijn die bezwaar zullen hebben dat je meegaat hoor! *Mits je WEL vlekken schildert Knipoog*

Maar ik verwacht nog veeeeeeeel meer mensen!!! Aanhang etc mag trouwens ook mee hoor Lachen

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:50

tinkiebel schreef:
Het is wel om als ik langs Deventer moet. Maar goed ik wil je best ophalen hoor OK dan! Jodie stond toch aan de kant van Bathmen?? Dan valt het nog mee kunnen we zo de A1 op Haha!

*Ligt natuurlijk een beetje aan de datum Schijnheilig *


Dat zou ik heel leuk vinden!!! Anders zou t met t vervoer nog een probleem kunnen worden. En Jodie staat idd vlak langs de A1 aan de kant van Bathmen.
Wat vinden jullie van een datum in de kerstvakantie dan??? Of zijn er dan mensen op vakantie?? Of hadden jullie het verder weg gepland....

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:57

Ik kan (bijna) elk weekend Haha! en anders kan ik altijd ruilen op mijn werk *LOL*

21-5-2010 Luc geboren!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:14

ik kan elke dag wel, ik woon ook zooo ver weg van Renee,en dat enge mens van Flettie krijg ik om de een opf andere reden ook niet van ons erf af

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:22

lijkt me hartsikke leuk zowel met paard als zonder paard ( voor met paard moet ik wel mijn vader eerst even lief aankijken of hij heen en weer wilt met de trailer )

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:26

Nog plek vrij in de trailer Mickydo?? Haha!:D
Voorlopig zit ik nog met een veulen dus ik kan de komende maand nog niet weg. Zonder paard zie ik niet zo zitten, daar vind ik het te ver weg voor.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:26

lowara schreef:
ik kan elke dag wel, ik woon ook zooo ver weg van Renee,en dat enge mens van Flettie krijg ik om de een opf andere reden ook niet van ons erf af

Tja je moet er wat voor over hebben zodat je (bijna) iedere dinsdag naar de club kan met de trailer en dat ik altijd ZO lief Schijnheilig ben om te rijden bij zulke meetings met paarden Knipoog


en ondertussen nu al klagen dat het straks in augustus zo kaal staat wanneer niet alle stallen 'gevuld' zijn met paardenbeessies Knipoog

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:31

Maddox is toch van Juli?? dan kan ze er nu toch af?

21-5-2010 Luc geboren!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:32

Ze is nu bijna 5 maanden, over 6 dagen precies. Maar ze gaat pas eind deze maand weg, misschien zelfs pas in Januari. Ik hou haar zo lang mogelijk bij Nuala ivm trauma van Nuala over haar vorige veulen die met 3 maanden er al af is gehaald.

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:55

ow vandaar. Dacht al. Is Nuala alweer drachtig??

*Off topic ik weet het*

21-5-2010 Luc geboren!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:19

Nee ik heb Nuala dit jaar niet weer laten dekken. Vooral ivm het late veulen maar ook omdat ze zo ontzettend agressief was na de bevalling.
Dat was gewoon echt te stressvol geweest.
Volgend jaar word ze weer gedekt, waarschijnlijk door Offspring.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 14:00

Een meeting met paard lijkt me geweldig!
Eindelijk heb ik een verkeersmak paardje, dus ik zou het graag willen.
Maar ik heb een vervoersprobleem...
Jammer hoor!


IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 08:22

Het gaat gelijk op. Waar blijft iedereeen????

21-5-2010 Luc geboren!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 14:34

Ik weet het niet Verward Gooi hem nog wel een keer op Tinkerpraat Knipoog

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 14:58

Ik zou graag mee willen zeker te paard, maar met nic lijkt me geen goed idee.

heeft iemand een leen paard? Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers