Mijn P&K verslag!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Mijn P&K verslag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 23:17

Beetje laat maar beter laat als nooit Haha! Schijnheilig

Zaterdagochtend vroeg opgestaan!! Toen samen met susanne_love op de trein gestapt op weg naar den bosch! OK dan! Hebben ons ontbijt genuttigd in de trein wat erg lekker was Vork Vanaf utrecht centraal zijn we verder gereist met Jurga en Sypheron... Was erg gezellig.. Op P&K aangekomen zijn we met zn 4en een rondje gaan lopen en daarna snel naar de ring om naar Nimber te kijken!! Was een hele goeie show en vind orbaldo erg braaf voor zo'n korte tijd onder het zadel!! OK dan!
Toen zijn we gaan shoppen en toen zijn we ilona en roy kwijtgeraakt..
Smiddags nog een keertje tegen gekomen en ilona was ook al goed geslaagd!! OK dan!
Tussen het shoppen door zijn we naar de shows van bokkers wezen kijken.. Heb een paar bokkers gezien waaronder nimber waar we even mee hebben staan praten en verder heb ik een glimp van assie gezien en van jantina... Verder?? Ik weet t niet... Vast nog wel een paar maar kom dr even niet op.. sorry Clown

Uiteindelijk goed geslaagd : Blauwe wollen deken met hals...
Grijs sjabrakje met zilveren bies eraan...
Lange dressuur zweep ...
Knalblauwe elastiekjes Schijnheilig Haha!
En nog 2 kadootjes Haha! OK dan!

Ook susanne was goed geslaagd... een nwe winterjas en rijbroek.. Peesbeschermers voor sharona en bitringen OK dan!

Al met al een onwijs leuke dag gehad en met wat omwegen zijn we toch thuis gekomen.. Schijnheilig Tong uitsteken ( ik en treinen dat gaat nooit wat worden Schijnheilig Bloos Knipoog )

Ps:Fotoos komen er aan maar me broertje heeft de andere computer mee met oa het programma voor de digi.. Boos! Dus die zit mooi t lannen savonds Haha! Maar goed,hij heeft belooft dat hij m vd week meeneemt zodat ik me fotoos op bokt kan zetten.. OK dan!

keep calm, I'm engaged!!! <3


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:28

Waar was je nou, je zou me opzoeken Tong uitsteken Heb je helemaal niet gezien Tong uitsteken

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:34

ik heb je jammer genoeg niet gezien..

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:23

Ik heb je gezien jawel weer iemand op mijn lijstje, teminste als ik er 1 bij zou houden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 08:57

Sorry liberty,zijn langs de stallen geweest en langs de stand maar zagen je niet.. Lachen Maartjuh : nee niet gezien...
Hahaha nimber,je komt wel op mijn lijstje Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3

sjala_rimbo
Berichten: 48
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:14

haaiz
ik heb je lekekr well gezien ha *LOL*
kusies susanne

*°~-/\-~°*..... $h4r0N4 HVJ .....*°~-/\-~°*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers