Clinc Judith Scholte

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cobiie

Clinc Judith Scholte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 21:08

Hierbij ook even een kort verslagje van mijn persoontje.

Ik had de terleurstelling al verwerkt dat ik niet zelf mee hebt kunnen rijden ivm een kreupel paardje.

Vanmorgen rond half 10 kwam Kristie mijn instructrice bij mij aan om mee te gaan, daarna nog even Caroline op gepikt op het station in Woerden. Zo iets na 10 uur reden we rond Amersfoort en hebben we het zekere voor het onzekere genomen om toch Anouk maar even te vragen of we goed zaten. Volgens mij wist Anouk totaal niet waar wij uithingen (was iets van 5 minuten van de kazerne vandaan Bloos ).

Op het terrein aangekomen herkenden we gelijk het paard van Mieke(koortje) (kore), dus we zijn er gelijk even na toe gelopen. Ook hebben we Mark begroet en mijn auto voor zijn trailer gereden (in de hoop dat hij dat zou vergeten en ik Nikita mee naar huis kon nemen, niet gelukt helaas ).

Anouk herkende ik ook gelijk, dus haar ook even begroet. Daarna zijn we Saar gaan bewonderen en hebben we even toegekeken hoe de eerste groep ging losrijden. Toen de eerste groep naar binnenging zijn wij dat ook gaan doen.

De cliniclessen waren leuk om te zien, er werden (logischerwijs) veel basisdingen besproken.

Ik vond het erg leuke om de paarden in het echt te zien waarvan er toch al wat foto's op het forum hebben gestaan.

Toen de laatste groep geweest was ging Judith On top losrijden en daarna kregen wij de primeur om haar Kur te mogen bewonderen.

Na afloop wou Mark (helaas) de trailer met Nikita terug en ben ik met Kristie en Caroline weer terug gereden. We hebben nog even het paard van Caroline bewondert en daarna ging ik weer huiswaarts waar mijn lieve oudje ongeduldig op mij aan ht wachten was.

Al met al een leuke dag en ik ben blij dat Merilyn blij was met mijn vrij gekomen plaatsje (ze heeft hem iig goed benut OK dan! ).

Last but not least: Anouk bedankt voor het organiseren van deze clinic, het is een zeer geslaagde dag geworden OK dan! OK dan! *LOL* .

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:49

Bloos voor de laatste (?) keer neem ik een van de hele lieve complimenten in ontvangst Haha!. Ik heb de clinic met plezier geregeld en zonder jullie was het niet mogelijk geweest! Dus ook een OK dan! voor jou!

En inderdaad, ik had een vermoeden waar jullie zaten maar woon nog niet zo lang in A'foort zodat ik het niet zeker wist,... Bloos Dan maar aan vriendlief vragen die hier geboren en getogen is !

Ik vond het ook leuk dat je er was, jammer dat je toch niet mee kon rijden en super dat je Merilyn voor jou in de plaats hebt laten gaan OK dan!!!!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:51

Cobie ik was er heel blij mee Knipoog nogmaals thanks. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie