Clinic Judith Scholte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 09:36

Anoukie"]
[quote="Koortje schreef:
Olaf, de vriend van Anouk heeft veel gefilmd. Maar ik weet niet of hij alleen zn eigen vriendinnetje heeft gefilmd, of ook de andere groepjes..?


Alleen mij Bloos! Bloos! Bloos! ,... Schaam schaam! Uiteraard zijn jullie welkom om die te bekijken hoor, maar heeft Cobie (= Horselover) niet alle groepen gefilmd??? Een meeting, ja super idee hoor, graag zelfs, maar alleen met mijn filmpje is ook zo schraal,... Bloos

Wel enorm leuk om te zien dat jullie zo enthousiast zijn dat er al zoveel topics geopend zijn hier!!!
[/quote]

De batterij van mijn camera bleek niet heel erg lang mee te kunnen gaan ,qua opname capaciteit was ik wel goed voorbereidt(voor ongeveer 7 uur). Ik heb in totaal ongeveer voor 1 uur en 15 minuten opgenomen. Voornamelijk Judith, Mark, Koortje en Richtje zijn goed in beeld.

Het plan om een keer een meeting te houden om al het matriaal te bekijken vind ik een goed plan. Als het goed is kan mijn camera direct op een tv aangesloten worden en is voor mij een videorecorder niet nodig.

Ik ben er nog niet achter hoe ik het beeldmatriaal op de computer krijg (moet lukken aangezien het een digitale videocamera is, alleen hoe Verward Verward ).

Datum voor de meeting het liefst op een zondag.