S'Hertogenbosch, wie is er ook geweest?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:43

pferdtje"]
[quote="naiade"][quote="Biepmiep schreef:
Ik was er ook, heb geholpen bij de Singloefooters (al houdt ik meer van koudbloeden). Ook leuk keer achter kraampje. Heb Guusje ook gezien, wat een lijf!



Me to, heb gister de hele dag mee geholpen bij de Singelfooters en zelfs met Souris mee gereden met een demo, echt gaaf! Haha!
[/quote]

Die Singlefooters die heb ik ook gezien aparte paardjes zag er op zich wel leuk uit maar wat is nou het speciale er aan?
[/quote]

Er waren maar 3 echte singlefooters.
Nr. 1 was de hengst Tango
Nr. 2 was zijn hengstveulen
Nr. 3 was de pasofino merrie, moeder van het veulen, tevens ingeschreven bij de singelfooters.

Souris mijn konink x arabier merrie deed alleen mee voor de show...
En Paradym de vos merrie ook. Haha!

De singlefoot is een speciaal ras uit Nrd. Amerika en is bekend om zijn 4e gang, de singlefoot die je kan vergelijken met de tolt van een ijslander.

Verdere vragen over de singelfooters moet je bij Sietske zijn, zoveel weet ik er niet van Bloos!

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.


Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:44

Ik was er zondag samen met Mike.

We kregen kaarten van Kim.
We kwamen om Kim haar Kur te zien met Orbaldo en Lodewijk.

Kim stelde hem onwijs goed voor mooi al in de aanleuning,
al een paar mooie passen verruimen, en niet verblikken of verblozen.
Als ze had gezegd dat ie een jaar onder het zadel was had ik het geloofd.

Ik was er voorgaande jaren ook, toen als scholier Knipoog
Moet zeggen dat Paard en Koets flink is uitgebreid!

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:21

pferdtje"]
[quote="SuzanneHk schreef:
Ik ben ook naar paard en koets geweest Ik ben vrijdag geweest en ik heb oa de clinic trailerladen gezien. Ik vond het echt een goede methode Ik vond trouwens die andere clinic van dreamstables ook heel leuk.


Goede methode he? Dus een paard dat de trailer niet in wil meteen leren om er weer uit te gaan lijkt mij niet erg handig.
En op die manier zadelmak maken lijkt leuk is misschien ook handig maar het was een paard van 2 en een half die rij je nog niet in!!


Wie heeft de stand van de lusitano vrienden gezien??????
[/quote]

Ik vind het een goede methode ja, hoe verklaar je anders dat het paard de trailer in gaat???
Een paard van 2 en half moet je idd nog niet inrijden nee, ik wist niet dat het paard zo jong was.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:32

Ik vond die methodes ook niet echt spetterend...

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

harrilover
Berichten: 100
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:16

Hallo...
Ik ben debby en ben ook naar paard en koets geweest.
Ik heb daar gereden met Harri, de hengst Welsh-Cob.
Ik vond het echt leuk!!
Kusjes Debby Knipoog

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:58

SuzanneHk"]
[quote="pferdtje"][quote="SuzanneHk schreef:
Ik ben ook naar paard en koets geweest Ik ben vrijdag geweest en ik heb oa de clinic trailerladen gezien. Ik vond het echt een goede methode Ik vond trouwens die andere clinic van dreamstables ook heel leuk.


Goede methode he? Dus een paard dat de trailer niet in wil meteen leren om er weer uit te gaan lijkt mij niet erg handig.
En op die manier zadelmak maken lijkt leuk is misschien ook handig maar het was een paard van 2 en een half die rij je nog niet in!!


Wie heeft de stand van de lusitano vrienden gezien??????
[/quote]

Citaat:
Ik vind het een goede methode ja, hoe verklaar je anders dat het paard de trailer in gaat???
Een paard van 2 en half moet je idd nog niet inrijden nee, ik wist niet dat het paard zo jong was.


Pooh pooh, ze wordt 7 februari 3 hoor. En waarom zou je haar dan nog niet inrijden? Trouwens het was zadelmak maken. Dat kan al best eerder nog. De enige rede dat ze Unitas gebruikte is omdat het paard dat ze eigenlijk hadden een beetje ziek en duf geworden was. Ze kwamen bij unitas omdat ze vrijdag avond een van m'n andere paarden hadden gebruikt bij de trailerlaad clininc.
En beide clinics vond ik knap gedaan. Was er bij beide ook bij en heb beide keren na afloop een kort woordje gehouden. De eerste was niet echt te verstaan maar dat heb je niet in de gaten als je daar staat Haha!

Zei Scherps trouwens niet dat ze een sponsor zocht voor iets van vervoer ofzo? Buiten bij de vrachtwagens spraken we je aan op de mooie verschijning. Of heb ik dat nu mis?

Heb haar show even gezien, die 2 van dreamstables, singlefooters, fell's en gelderse en meer niet Boos!
Wel n hoop bijgekletst met (oude)bekende.


Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:20

Unitas: dan heb ik niks gezegd hoor, je kan dan een paard best zadelmak maken als ze bijna drie is. En ik vond allebei de clinics ook heel erg goed. Vooral met zo'n publiek erbij zulke resultaten met zo weinig verzet. Dat vind ik echt super knap.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers