Bokt rommelmarkt Noord- Holland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:36

Iedereen die wil mag komen, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Las dat iemand de hond mee wil nemen: in principe geen probleem, maar als het ff kan wel aan de lijn houden en evt "ongelukjes" opruimen Haha! . Er lopen nog wel meer honden rond op de manege zelf.

Hieronder nog even de routebeschrijving voor degenen die met de auto komen. Een kaartje van de omgeving vind je ook op www.hotton.nl

tot morgen allemaal!

Vanuit richting Alkmaar/Zaanstad/Heemskerk (dus als je vanuit N-H)van boven het noordzeekanaal komt.
Vanaf de A9 afslag Heemskerk (nr 9), bij de rotonde eerste afslag. Bij de stoplichten links richting Beverwijk (de Tolweg), deze helemaal volgen tot hij over gaat in de Plesmanweg. De Plesmanweg blijven volgen, richting Corus, de laatste afslag links (voor het bord dat zegt dat de weg doodloopt), de Creutzberglaan in. DIRECT weer links, dan zit je op de Lunetten. Dit weggetje helemaal volgen waarna je op een gegeven moment aan je rechterkant de manege ziet liggen.

Vanuit richting Amsterdam, Den Haag etc:

De A9 volgen, richting Alkmaar. Dan de afslag A22 (richting IJmuiden, Beverwijk Corus) nemen. Dan kom je in de Velsertunnel. Dan volg je Beverwijk-Oost/Bazaar (dus NIET Beverwijk/Velsen-Noord) bij de stoplichten links de Parallelweg op. Dan bij de volgende stoplichten linksaf het viaduct onderdoor. Na het viaduct direct rechts, dat is de Spoorsingel. Deze almaar blijven volgen tot hij vanzelf een bocht naar links maakt. Dat is de Laan der Nederlanden. Deze helemaal uitrijden, totdat je linksaf de Plesmanweg in kunt. Daarna zie hierboven.

Nogmaals het adres:
Ruitercentrum Beverwijk
De Lunetten 6A
1944 PA BEVERWIJK

voor nood(lees:verdwaal)gevallen mijn telefoonnr is 06-45300490 (sandra)


fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:21

fiek"]
[quote="Sall schreef:
Maar, het is wel duidelijk.....

Mischien handig dat iedereen een boktnaambordje op doet? Ach.. ik spreek gewoon iedereen aan...


kais en ik willen ook graag komen, en we zullen onze bordjes meenemen haha!!
[/quote]

sorry dat ik zo vaag doe, maar we schijnen nou weer niet te kunnen. jullie horen nog van ons!!!!!

Ikke ---> Lovers <--- Robin

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:18

Nog even een mededeling van logistieke aard Haha!
Kreeg net via Antoinette de vraag of er ook zelf stoeltjes meegenomen moeten worden. Daar had ik helemaal niet aan gedacht, er is wel wat beschikbaar maar ik ben bang dat dat niet voldoende is, dus als degenen die de mogelijkheid hebben zelf iets om op te zitten mee kunnen nemen zou dat heel fijn zijn

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:23

gaat ik doen........... ik neem trouwens ook voor de verkoop twee skipakken mee................

cobiie

Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 14:08

Ik zal mijn eigen stoeltje ook meenemen.

Ik ga zo de rest van de spullen bij elkaar zoeken die ik wil verkopen, ik zit nu op 3 tassen vol.

[o]

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 17:27

Nou ik ben er klaar voor.

Ik heb uiteindelijk meer spullen mee dan ik had gedacht mee te nemen.

Zo vond ik ineens nog een paardendeken , jas, transportbeschermers en nog meer.

Tot Morgen

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 18:00

Ik zie jullie morgen! Ik heb mee, fleece zweetdeken,en 2 sjabrakjes.. Haha! Miss meer maar denk het niet.. Meeste heb ik in gebruik(erg he?? Knipoog ) Tot morgen allemaal

keep calm, I'm engaged!!! <3

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 18:46

fiek"]
[quote="fiek"][quote="Sall schreef:
Maar, het is wel duidelijk.....

Mischien handig dat iedereen een boktnaambordje op doet? Ach.. ik spreek gewoon iedereen aan...


kais en ik willen ook graag komen, en we zullen onze bordjes meenemen haha!!
[/quote]

sorry dat ik zo vaag doe, maar we schijnen nou weer niet te kunnen. jullie horen nog van ons!!!!!
[/quote]

we kunnen tog niet Boos! wel jammer!!! naja, volgende keer beter. Veel plezier allemaal!!!!

Ikke ---> Lovers <--- Robin

vallie

Berichten: 584
Geregistreerd: 23-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:40

als het goed is komen er ook nog twee mensen van mijn stal morgen !, zo te zien wordt het al lekker druk, gezellig hoor.Zijn er ook mensen met spaanse spullen voor anda's

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:58

een beetje een laaste aanmelding maar als het meezit kom ik morgen ook (wel als koper natuurlijk + aanhang )
mijn eerste meeting by the way ik ben de gene met de grote lange zwarte jas greetz

"Everyone has talent. What is rare is the courage to follow that talent to where ever it might lead."

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 09:59

Ik moet helaas afzeggen Boos!

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 10:48

Mijn laatste berichtje...
Ik ga zo naar mijn paardje en rijd dan door naar Beverwijk.

Tot straks allemaal

Sall

Berichten: 6656
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 12:02

Ik ga boterhammetje eten en routebescheijving uitprinten en kom naar Beverwijk... (heb dus een zwarte labrador bij me, als herkenning)
(pluk ik zo ff van de straat, wilt vreemde hond... Knipoog Hahahaha)

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 13:59

Ships!Ik kom er net achter dat mijn echtgenoot de auto mee heeft naar zijn werk...... Boos! Hoop dat ik hem nog te pakken kan krijgen(de auto) zodat ik evengoed nog naar Beverwijk kan komen

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:24

Boos! he verdorie zie net pas het topic Boos! was het leuk? staat er ergens een verslagje?



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers