NF Showteam--> mijn verslag dag 1

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

NF Showteam--> mijn verslag dag 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 19:35

Hoi,

Vanmorgen om half 8 opgestaan Schijnheilig
Eerst wat gegeten, toen naar Bobby toe en nog een keer helemaal gepoetst en knotjes gemaakt. Om kwart over 9 gingen we richting Breda, naar Sintels. Daar was de rest al bezig met het laden van de paarden...
Om 10 uur reden we met z'n allen richting de Brabanthallen. Linda (=liberty) was daar al in de Stand samen met Colga hier van bokt.
We hebben eerst de paarden op stal gezet en een rondje gelopen over de beurs. Om 12 uur zijn we weer naar de stallen gegaan en zijn de pony's gebandageert en daarna opgezadelt. Nog ff losgereden en toen de show:

Eerst moest Linda de ring in met Magpie (aangespannen) en daarna de rest. Het binnenkomen en zo ging allemaal goed, alleen toen gingen er in 1x paarse lampjes over de vloer Scheve mond Aai, heel de linkerrij van het carrousel vloog uit elkaar...maar binnen 10 seconden was iedereen weer waar ie moest zijn en reden we maar weer verder. Voor de rest ging het ook allemaal heel goed: Bobby gedroeg zick voorbeeldig, schrok niet van de lampjes en het applaus OK dan! Bobby is pas 3.5 jaar dus daar was ik wel blij om... Iedereen was eigenlijk heel tevreden alleen bleek dat de ring te groot was uitgezet...de muziek kwam dus niet helemaal uit maar dat viel niet eens op.

Na de show hebben we nog een uurtje over de beurs gelopen en toen de pony's weer opgeladen en weer naar huis: Morgen 2 shows!! Voor degene die onze show gezien hebben: hoe vonden jullie het??
Bobby was trouwens die valk achteraan Pling

New Forest Shoteam rijdt om:

-11.40 uur
-15.50 uur

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:03

Klinkt heel erg leuk allemaal!!
Ben echt zo benieuwd hoe onze pony reageert.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:13

Het het zo graag willen zien, omdat ik zelf ook een forester heb, maar heb het helaas gemist, doordat ik mn programma had vergeten....volgende keer beter!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 01:47

Julie show was prachtig. Super jammer van die "licht-effecten" die ineens aan werden gezet. Maarja was ook echt geen slimme actie van die mensen die dat aanzette!
Maar julie hadden het caroussel heel vlug bij elkaar, en reden gewoon verder of er niks gebeurt was!! OK dan!
Echt prachtige show!! heeel mooi!!
Enne liberty, ik had jouw ook nog gezien!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 08:10

Ja van die lichtjes was erg jammer, en ditmaal was het niet mijn idee Haha!

Magpie liep echt lekker Kwijl Ze was zo lekker los, helemaal niet sterk, en ze ging zo lief stil staan zodat ik kon fluiten, was echt grappig Haha!

Mijn hele verslag komt wel vanavond ofzo, met foto's!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:27

Idd heel jammer van de lichten.. Gelukkig waren jullie snel weer bijelkaar.. Verder leuke show...

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:03

liberty schreef:
Ja van die lichtjes was erg jammer, en ditmaal was het niet mijn idee Haha!

Heus wel . Martijn zei dat die van de NF zo gek waren dat ze lichtjes in de show wilden. Knipoog Vond hij niet erg, want hij (en ik ook) vind het erg leuk om met die lichtjes te kloojen

Jullie show zag er trouwens erg gaaf uit! Heb hem vandaag pas gezien, toen hebben we braaf de lichtjes uitgelaten, behalve dan die spot op Magpie, maar dat wilde je ook graag toch?
het was zó leuk om die lichtknopjes heen en weer te schuiven Schijnheilig

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:05

Die spot mocht wel, maar meer niet. Ik heb er dit jaar niks over gezegd, mss iemand anders Tong uitsteken