verslage van mijn show *connemara*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

verslage van mijn show *connemara*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 01:02

Ik vond P&K fantastisch!!!
De show ging super.
eerst moets ik ong 3 minuten dressuren. Als je de show gezien hebt, heb je al meteen gezien dat die pony die ik bij had alles behalve een dressuurpony was. De dresuur ging daarom ook vreselijk!! Ik was al helemaal blij dat hij geen 1 keer heeft gesteigerd!!
Eindelijk kwamen de hindernissen, ik was al bang dat ik de volle 10 minuten moest dressuren. Eerst heel laag bij 50 begonnen. Toen het eenmaal op 1 meter stond, hebben we er stoelen bij gehaald, waar ik dus overheen sprong. En dat had ik niet echt van te voren getraint ofzo, we hebben eigelijk nog geen 1 keer geoefend. Hij sprong er super overheen, keek niet ofzo!
Maar de afstand klopte meestal niet, want de bak was zo ontzettend klein (20 bij 20) om te springen, dat ik de afstand 5 meter voor de hindernis moest schatten. Dus dat klopte niet altijd.
uiteindelijk is de hoogte van de hindernis opgebouwd naar 1.30. Ze zeiden 1.10, maar dat was echt wel veeel hoger. In het parcour spring ik niet zo hoog. (spring normaal Z, 1.10)
Als je de show gezien hebt, wil ik graag weten wat julie er van vonden.
En zondag nog een show, maar die wordt nog veel spectaculairder (als je dat zo schrijft)!!
Maar dat zie je vanzelf wel!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 08:52

Leuk verslagje!! Mijn eigen pony hoef ik niet mee te nemen naar zoiets. Die houd ook niet zo van dressuren, thuis lukt het aardig, maar ergens anders niet.
Wel netjes dat springen in zo'n klein bakje!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:15

Ja! Ik heb die show in de kleine bak gezien. Ik vond die 1.10 idd al veeeel groter lijken. Dat is minstens die 1.30 geweest (leek zelfs nog wel groter)
Was erg spectaculair om te zien, vond het heel leuk!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:34

Weer een bokker gezien!!!! *LOL* Jeuuuj!!! FF in muh lijstje zetten hoor. Tong uitsteken

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:36

Op welke zat je? Dat schimmeltje (of geschoren valk?) was behoorlijk heet, wou echt niet stil staan Haha!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:54

maartjuh zat op een zwarte toch?
Die valk is echt mooi!! Kwijl
Er waren 3 connemara's.
Op vrijdag dan he.
Van welke bokkers zijn dat?

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:28

Ik heb je show gezien Niet helemaal, maar wel het springen. Ik vond de 1.10 ook veel hoger lijken ja, maar je sprong hem netjes, vooral voor zo'n kleine bak OK dan! dat lijkt me echt moelijk. Ik vond het trouwens een hele leuke pony *LOL*

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 15:58

Die op de valk pony was Roozjuh, ook een bokker sinds vrijdag. Ik zat op die zwarte. Die ene die totaal niet kan dressuren.. ==> Is tie veeel te heet voor. Maar heeft iemand toevallig nog foto's gemaakt?