Boktmeeting Paard Ahoy '03!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke dag komt je het beste uit?

zaterdag 27-12
29 (32%)
zondag 28-12
37 (41%)
maandag 29-12
24 (26%)

Totaal aantal stemmen: 90


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:37

Dickie schreef:
Ik reed vandaag in mijn eentje, helaas. Gave schimmel, zoals liberty zegt Schijnheilig *LOL*


Heb jou ook gezien!! Jij reed een proefje in je eentje toch?

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:59

Ik ben zaterdag geweest.Ik vond het erg leuk.Heb helaas geen bokkers gezien.De shows van Parelli (2x +vallen Haha! ) en Robin Hood waren erg gaaf.Guusje vond ik ook leuk,maar hij was erg stout Tong uitsteken
Hebben jullie nog bij de stand van Les Chevaux gekeken.Er hingen 3 foto's van Kim.Eentje solo Knipoog ,eentje met een bonte van Les Chevaux en eentje met zijn vieren bij de hunnebedden.Als je nog gaat;even gaan kijken,hoor.Kun je meteen Daisy de groetjes doen (Snoopy_698)

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:18

obelix schreef:
Heb jou ook gezien!! Jij reed een proefje in je eentje toch?


Ja! Maar het was geen proefje, het was volledig geimproviseerd. Cool Dit omdat in de laatste twee weken twee hengsten geblesseerd zijn uitgevallen, gisteren bleek dat de hengst waar ik het mee samen zou doen niet op tijd fit zou zijn.

Anders had ik op zijn minst iets van een kurtje in elkaar willen draaien.

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 02:01

Citaat:
Zijn er nog Bokkers die bij nader inzien mij hebben zien rijden? Of bijv foto's hebben


Yep, goed gereden kür. Van jou was er maar een foto de moeite van het bewaren waard (draf op de diagonaal). Mijn fout hoor, was aan het begin van de dag nog wat aan het rommelen met de flitser Clown .

Maar maandag ben ik er ook weer, maak er nog wel een paar.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 09:45

Dickie"]
[quote="obelix schreef:
Heb jou ook gezien!! Jij reed een proefje in je eentje toch?


Ja! Maar het was geen proefje, het was volledig geimproviseerd. Cool
[/quote]


Ok,nou ja,volgende keer beter toch?? Lachen

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:35

Dickie schreef:
Ik ben er morgen ook, doe (net als vandaag) mee met de shows van de Lusitanovrienden.

Zijn er nog Bokkers die bij nader inzien mij hebben zien rijden? Of bijv foto's hebben? Haha!


Ik heb jouw ook gezien! Meerdere keren deze dagen, maar kom er nu pas achter dat je ook op bokt zit! volgende keer beter dus!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 11:19

Dickie schreef:
Ik ben er morgen ook, doe (net als vandaag) mee met de shows van de Lusitanovrienden.

Zijn er nog Bokkers die bij nader inzien mij hebben zien rijden? Of bijv foto's hebben? Haha!

Voor op een stand (vlakbij de Shetlanders) heb ik ook nog een bokt-bordje zien hangen, dus volgens mij waren er meerdere! Haha!

Als jij die kur deed met die schimmel en dat witte paard.... dan heb ik er wel foto's van zijn opzich wel leuk geworden als je die wil moet je maar ff pb'en

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:21

Kimmes schreef:
Ik ben zaterdag geweest.Ik vond het erg leuk.Heb helaas geen bokkers gezien.De shows van Parelli (2x +vallen Haha! ) en Robin Hood waren erg gaaf.Guusje vond ik ook leuk,maar hij was erg stout Tong uitsteken
Hebben jullie nog bij de stand van Les Chevaux gekeken.Er hingen 3 foto's van Kim.Eentje solo Knipoog ,eentje met een bonte van Les Chevaux en eentje met zijn vieren bij de hunnebedden.Als je nog gaat;even gaan kijken,hoor.Kun je meteen Daisy de groetjes doen (Snoopy_698)


Ik kon die stand niet vinden, ook niet op de plattegrond Verward
Maar hebben jullie ook erna gezien? Echt knap van haar! *LOL*

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 04:24


Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:24

Ja dat ben ik, die foto's had ik gistermorgen al gevonden en zijn super geworden zeg! OK dan! Zo lijkt het nog wat Haha! Zal je binnenkort even mailen ivm een nabestelling Cool

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:26

heeft iemand mij zaterdag nog herkent? Tong uitsteken k was samen met me zusje... ik heb in ieder geval niemand herkent Bloos

de shettenrace en de parelli waren echt onwijs cool!!! OK dan!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:26

Dickie schreef:

Zijn er nog Bokkers die bij nader inzien mij hebben zien rijden? Of bijv foto's hebben? Haha!





Ik heb je los zien rijden. Zondag en Maandag. Als ik eerlijk moet zijn schoten de tranen in mijn ogen toen ik je houding zag. Verschrikkelijk!!
Waarom let er niemand meer op bijv. een kleinigheidje als tenen? In jouw geval stonden die wel heel erg ver naar buiten!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:11

Op zich heb je gelijk, ik heb mezelf op video terug gezien en had reeds voorgenomen daar nu echt wat aan te gaan doen. Het is hoognodig idd, en meerdere mensen hebben dat terecht opgemerkt.

Verder vind ik de manier waarop je het stelt echt gezeik, sorry. Erg makkelijk. Jij rijdt zelf al geruime tijd GP zeker?? Er is altijd wel wat te vinden hoor.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:04

Dickie, je pakt t sportief op!!!
Ik zou van zo'n opmerking misschien gelijk op de kast zijn......... Schijnheilig *LOL*