Aangezien er weinig honden fotomeetings zijn in Flevoland, leek het ons leuk om er eentje te organiseren. Ik (Samantha) organiseer dit samen met Robin (heidiLOVER) en Nathalie (lovey_ou).
We willen de meeting houden bij het bos van het Gelderse Hout. Er is daar een speciale waterplas voor honden en je kunt eventueel na de meeting nog lekker wandelen met je hond in het bos. Adres volgt nog.
Datum:
We willen de meeting houden rond de maand april/mei. Het gaat uit een ochtend en middag programma ontstaan. Dus de modellen worden in 2 groepen gesplitst. De fotografen moeten dus de hele ochtend en middag aanwezig zijn.
Fotografen:
Fotografen mogen zich inschrijven door het onderstaande lijstje in te vullen en hier te plaatsen. Bij de fotografen is het zo; wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Er kunnen maximaal 8 fotografen komen!
Robin (heidiLOVER) en Nathalie (lovey_ou) gaan mee als fotografen, vandaar dat er nog 8 plekken zijn voor andere. We hebben dus in totaal 10 fotografen
Ik wil mee als fotograaf:
Boktnaam:
Naam:
Eventueel een website:
Voorwaarde fotografen:
Foto's inleveren binnen 2 maanden, na de meeting.
Minimaal 5 foto's per hond op webformaat (800x600)
Naamsvermelding/logo in de hoek.
Modellen:
Modellen mogen zich opgeven via dit topic, via het onderstaande lijstje. Er mogen 9 modellen mee, als er meer dan 9 modellen worden aangemeld , worden er keuzes gemaakt door de fotografen. We willen ook zoveel mogelijk diverse hondenrassen.
Mijn hond gaat ook mee, vandaar de 9 modellen. We hebben dus in totaal 10 modellen.
Boktnaam: Samsie
Naam: Samantha
Naam hond: Diëgo.
Ras: Labrador.
Bijzonderheden: Zodra hij water ziet ligt hij erin!
Foto's:

Ik wil mee als model:
Boktnaam:
Naam:
Naam hond:
Ras hond:
Bijzonderheden:
Foto's (Max. 4) :
Extra info:
De honden moeten ingeënt zijn ivm ziektes! Iedereen moet er zelf voor zorgen dat de hond braaf is en normaal doet tegenover andere honden. Ook moet de hond natuurlijk normaal doen tegen andere mensen.
We willen graag dat de meeting goed verloopt en daarom is het prettig als je hond bijvoorbeeld niet gemeen is tegen andere honden zodat we daar geen problemen mee krijgen.
Ik hoop dat er genoeg animo is en we er een leuke honden fotomeeting van kunnen maken!