Lipizzanerdag 14 december

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Foogul

Lipizzanerdag 14 december

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 15:24

Wie gaan er zondag 14 december naar de Lipizzanerdag in Amsterdam? En wat ga je daar doen?

Kom je gewoon kijken Cheese! , doe je mee aan de wedstrijd of ga je een dingetje of demo'tje doen? Zelf ben ik er nog niet helemaal uit...

Ben benieuwd!

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:54

Ikke Haha! met paard natuurlijk.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:26

Ik kom ook, doe mee aan de wedstrijd, Capriola loopt weer aardig beter en heel misschien als er demo's te kort zijn kom ik ook nog met een 'sprookje' met nog iemand... maar anders bewaren we dat voor volgend jaar, kunnen we het nog een beetje beter maken verder verklap ik niks Haha!

Meer weten over de Lipizzaner of het werk aan de lange teugel? -> http://www.gezienbijgien.com

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:18

Ik kom ook naar de wedstrijd met Nappie. Was het absoluut niet meer van plan maar heb toch maar besloten om toch te rijden. Dit word als het goed is de laatste wedstrijd in de B. In Januari start ik Nap in de L. En tja, na wat rekenwerk ben ik er achter gekomen dat ik helemaal niet zo slecht in de ranglijst sta van de competitie, dus ik ga gewoon een gokje wagen Mijn vader sponsort dit jaar de LVN dus eigenlijk ben ik het ook wel verplicht naar hem toe om te rijden Haha!

Overigens komen er een heleboel supporters mee dus het word vast heeeeeel gezellig Haha!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:18

Je staat inderdaad niet slecht Napoleon, zou leuk zijn als je em zou winnen!

Meer weten over de Lipizzaner of het werk aan de lange teugel? -> http://www.gezienbijgien.com

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:45

Ik heb net een mailtje ontvangen dat wegens omstandigheden de Lipizzanerkampioenschap niet in de Hollandsche Manege zal plaatsvinden maar bij Stal Swanenberg in Schaijk (NB) als er nog steeds genoeg gegadigden zijn die meedoen..........

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:32

Er zijn genoeg gegadigden, de Lipizzanerdag gaat gewoon door in Schaijk en hopelijk volgend jaar weer in Amsterdam.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:05

Is er een website ofzo van deze dag?
Ik zou wel willen komen (zonder paard, want mevrouw ehm... houdt niet zo van trailers), maar ik zou wel graag wat meer info willen over wat er te doen is en hoe het te bereiken is enzo.

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 01:06

Is de hele dag verplaatst naar Schaik of alleen de wedstrijd? Verward

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:37

Don_Marcello schreef:
Is de hele dag verplaatst naar Schaik of alleen de wedstrijd? Verward

De hele dag is verplaatst, dus ook de huldiging van de kampioen en reserve kampioen zullen in Schaijk plaats vinden, net als de demonstraties

Informatie over de Lipizzanerdag kan je vinden op www.lipizzaner.nl deze site word regelmatig door Regine up to date gehouden dus als je dit een beetje in de gaten houdt blijf je op de hoogte Knipoog

hanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:36

De 14e in Schayk, helaas ik kan niet, maar zal mijn broer vragen of hij met m'n moeder gaat kijken, is deze manege voor rolstoelers toegankelijk

Gratis af te halen mooie jonge katten

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:00

hanna schreef:
De 14e in Schayk, helaas ik kan niet, maar zal mijn broer vragen of hij met m'n moeder gaat kijken, is deze manege voor rolstoelers toegankelijk

Heb net even stal Zwabenberg gebelt en het antwoord is "Ja" je kan hier met een rolstoel over het terrein en er is een rolstoelingang naar het restaurant die uitkijkt op de bak

Hopelijk tot de 14e dan Knipoog

hanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 15:03

Wie weet, als het een beetje redelijk weer is en mijn moeder is fit genoeg, dan komt ze zeker.....Als ere-lid van de vereniging probeert ze er eigenlijk altijd bij te zijn. Helaas is haar gezondheid op dit moment niet altijd goed genoeg om op pad te gaan, ze is 82 jaar en heeft meerdere beroertes achter de rug, vandaar....

Gratis af te halen mooie jonge katten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie