clinic Assendelft + foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

clinic Assendelft + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 18:05

Vandaag zou heeft Tyrza een clinic gegeven in Assendelft, ik zou deze keer niet meerijden maar ik wilde wel even kijken naar spokey.
Al vrij snel (na 25 min.) kwam ik aan in Assendelft, ik had wel een route uitgeprint maar het bleek later dat de pc zelf een straatnaam had ingevuld en dat had ik niet gezien toen ik van huis ging Bloos! dus zo stond ik opeens middenin een woonwijk en wist ik niet meer waar ik was Bloos

Gelukkig had ik het telefoonnummer van Dimple want die zou er rond dezelfde tijd als mij zijn, zij was net met haar vriend onderweg en we zouden elkaar zien op de dorpsstraat (daar was zij tenslotte bijna)
Ik moest een paar minuten wachten en in die tussentijd heb ik even via i-mode gekeken waar de juiste straat nou lag (gebruik ik mijn i-mode toch nog eens Haha! ) ik had een vaag vermoeden dat Dimple me al voorbij was gereden dus ik ging maar op weg. Kreeg ik 1 minuut later een telefoontje dat ze ook op de dorpsstraat zaten Haha! dus ze zaten vlak achter me. Ik ben even blijven wachten en reed toen achter hun aan, misten we een afslag zonder dat we er erg in hadden dus we deden nog een rondje Assendelft Clown Het uur waar spokey in reed was allang begonnen dus daar baalde ik al van.

Uiteindelijk hebben we het kunnen vinden en heb ik toch nog een half uurtje kunnen kijken. Stal Knap is wel een erg mooie accomodatie en ze hebben een hele mooie binnenbak met een superbodem Ik heb mijn best gedaan om foto's te maken maar het was toch nog te donker, dus ik heb ze maar wat opgelicht en hopelijk kunnen jullie er wat van zien Haha!

FlairS
Afbeelding

NirvanaS
Afbeelding

WebsterS
Afbeelding

Misschien kunnen de meiden zelf ook wat vertellen over de clinic
Ik vond dat het er allemaal erg goed uit zag, het is weer eens gebleken dat sommige van te voren ontzettend de zenuwen hebben terwijl het paard super loopt Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:13

Leuke foto's! Lachen
En volgens mij vonden ze het alle drie erg leuk..

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:27

Ik vond het ontzettend leuk. Het was ook weer een goede ervaring voor Webster en mij Knipoog .

Ik hoop nu dat ik in het vervolg minder zenuwachtig ben en meer vertrouwen in mijn paardje heb.

p.s. waar is mijn andere actie foto Schijnheilig

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 18:30

spokey schreef:

p.s. waar is mijn andere actie foto Schijnheilig



dacht dat je het niet leuk zou vinden als ik die er ook op zou zetten Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:55

Barb"]
[quote="spokey schreef:

p.s. waar is mijn andere actie foto Schijnheilig



dacht dat je het niet leuk zou vinden als ik die er ook op zou zetten Haha!
[/quote]

Was die foto zo erg Bloos

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:07

Hey, leuk om die foto's te zien! Ik moet die van mij zo eens bekijken, maar ik verwacht niet veel soeps...

Barb ik heb je vandaag wel gezien maar niet gesproken. En Spokey ik begreep dat je erg onzeker was?
Nou dat was nergens voor nodig hoor! Jullie zijn een leuke combiatie en je paardje liep super, lekker los door het lijf!

En wat vonden jullie van de nieuwe bodem? Schijnheilig

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:15

Antoinette schreef:
Hey, leuk om die foto's te zien! Ik moet die van mij zo eens bekijken, maar ik verwacht niet veel soeps...

Barb ik heb je vandaag wel gezien maar niet gesproken. En Spokey ik begreep dat je erg onzeker was?
Nou dat was nergens voor nodig hoor! Jullie zijn een leuke combiatie en je paardje liep super, lekker los door het lijf!

En wat vonden jullie van de nieuwe bodem? Schijnheilig


Dank je wel Bloos Bloos Bloos
De bodem was echt super OK dan! .

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:02

He gaaf sonja! Lekker gereden dus! Ik had ook nog willen gaan kijken, maar ben op de manege blijven hangen..... Ik ben ook nog eens niet zo'n wonder in routes, dus het had voor mij ook moeilijk geweest.....

Ehmja??

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:33

Nuv schreef:
He gaaf sonja! Lekker gereden dus! Ik had ook nog willen gaan kijken, maar ben op de manege blijven hangen..... Ik ben ook nog eens niet zo'n wonder in routes, dus het had voor mij ook moeilijk geweest.....



Wij hadden een navigatiesysteem en dat is erg handig met 3 blondjes in een auto Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:06

Dus JIJ was degene die flitste! Haha!

Sorry, ik heb je niet gezien Barb. Ik was bezig Knipoog

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 22:27

geeft niet hoor.....en waarschijnlijk zou je me niet eens herkennen Tong uitsteken

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:28

hoezo? Nieuw kapsel? Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:30

Ik heb Barb nog even snel gezien en een klein stukje van het uur met Flair S, maar wij zijn even terug geweest naar 'huis' *LOL* (niet het mijne, want dat ligt wat uit de richting Haha! )

Vond het best leuk om weer eens wat dressuur te zien

En zo moeilijk is het toch echt niet hoor Barb Knipoog

Dimple was zeker met die oranje jas/trui Verward Net toen ik dacht ik loop er wel even heen was ze ineens verdwenen...heb ik haar nog gemist Verdrietig
Tygahno herkende haar geloof ik nog van een verjaardag bij Franklin Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:33

En jij was.....? Knipoog

Tjee... ik heb zo'n beetje 2 bokkers gezien als publiek. Er waren er dus nog meer! Lachen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:36

je hebt nog met me zitten praten Knipoog Had een grijs met witte jas aan en vroeg naar je wedstrijdgerichte training van Lielle Haha!
(ik spring vooral, gaat er al een lichtje branden Verward )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 22:37

Tyrza schreef:
hoezo? Nieuw kapsel? Haha!


nee maar Dimple herkende je ook niet, dat zei je nog tegen haar toen ik naast Dimple stond Clown

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:40

Bloos *shame on me Barb* Maar niet persoonlijk bedoeld dus....

Ja, had dat dan gezegd, Gomir Knipoog

djies.... ik word oud.... Boos!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:42

Nou Tyrza herkende jullie niet, mij herkende ze dan nog wel, maar keek gewoon helemaal door me heen Haha!

Wel jammer dat er wat minder bokkers meereden, maar gelukkig waren er ook een aantal van stal.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:43

Naja, niet zo samenzweerderig he? Haha!

Tsk.... ik dwars door je heen kijken.... Heb ik zulke waterige ogen dan? Haha!

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 23:22

Tyrza het word tijd voor een Nerd misschien Schijnheilig

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:41

Antoinette schreef:
Nou Tyrza herkende jullie niet, mij herkende ze dan nog wel, maar keek gewoon helemaal door me heen Haha!

Misschien was Tyrza gewoon supergeconcentreerd. Ik vond het trouwens voor alle S jes een leerzame dag.Het begon natuurlijk met de veewagen.Flair en Nirvana gingen er zonder moeite op en Webster ging na enig aandringen ook heel keurig de klep op en af.Voor Flair en Nirvana was het de eerste keer dat ze in een binnenbak kwamen en ook dat ging best goed.Tijdens de les hebben we,denk ik,alle drie leerzame tips gekregen.Gelukkig heeft Barb de foto van mij en Flair een beetje flatteus genomen want het zitten is op dit moment niet mijn sterkste punt maar ,daar is op deze foto gelukkig niks van te zien.Tijdens de les kreeg ik ook nog een leerzame tip van Spokey en dat was dat ik aan een boom moest denken met hele lange wortels en dat ik dan zeker het zitten op Flair beter aankon.Mijn antwoord daarop was dat ik het gevoel had dat ik omgezaagd was

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 08:54

gomir schreef:
Dimple was zeker met die oranje jas/trui Verward Net toen ik dacht ik loop er wel even heen was ze ineens verdwenen...heb ik haar nog gemist Verdrietig


Dus jij was er wel? Jammer dat ik je gemist heb. Ik was idd dat grietje in het oranje, ik dacht, ik doe iets herkenbaars aan.

Barb zag mij in de auto zitten (al bellende met mij) en ik kreeg meteen de reactie 'HA!, je hebt je Anky aan Tong uitsteken Hoe bedoel je..........herkenbaar Schijnheilig Haha!

Ik vond het een superbak om te zien, zelfs van het meekijken weer dingen geleerd en heb het meteen in praktijk kunnen brengen met Nicje die middag. Hij deed super zijn best

Maar euh.....binnenkort maar een Boktmeeting in de kroeg. Ik had er al een topic voor gestart OK dan! Kunnen we tenminste echt even meeten

Op zoek naar de zon!!!

aksuds

Berichten: 105
Geregistreerd: 12-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 10:17

Ik was alleen maar mee om te kijken, maar het was erg leuk!!!
Wat een mooie pension stal is dat zeg! Kwijl
Ziet er echt allemaal super uit! OK dan!

* een paard zonder ruiter is altijd een paard, een ruiter zonder paard is slechts een mens *

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 13:33

Gomir ik heb je ook nog gedag gezegd maar je keek een beetje wazig volgens mij herkende je me niet meer. Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 13:51

spokey schreef:
Gomir ik heb je ook nog gedag gezegd maar je keek een beetje wazig volgens mij herkende je me niet meer. Haha!

Was dat voor of na de les?Als het erna was,was Gomir misschien nog onder de indruk van wat ze gezien had......... Cool


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers