Bokkers in de buurt van Leersum ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:00

Ik ben niet iemand die zo snel gezellig met andere uit eten gaat! Tja als je dan met je paard iets ga doen okay! maar heb geen zin om naar een dierentuin et.etc. te gaan! Snap!
Ik hoop op je begrip!?

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:55

youngster schreef:
hihi, jaahhh taart eten bij Iloon. Opzich een leuk idee.


Kan ik wel mee inkomen

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:21

youngster schreef:
Yep ikke Haha! maar dat wist je al.. Mijn zusje Wuppie102 zit hier ook op bokt, en een vriendin van mij nacho_lein, die woont ook in leersum..


Nou Leersum...... 20 meter lopen en ik zit in Wijk maar goed...... Buitenrit lijkt me een leuk idee, ken de bossen rond Leersum en Amerongen bijna uit m'n hoofd. Alleen een probleem moet wel een paard hebben, want ben sinds kort gestopt met mn Z paard, en mn andere is pan 1.5 jaar....

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:49

Is er geen leuke manege hier in de buurt waar we eventueel paarden kunnen huren? Ik merk dat behalve ik meerdere bokkers het probleem hebben dat ze geen paard hebben voor de buitenrit. Ahh Jurga, ik mag wel op Voice hè? Dat is toch al een compleet paard Tong uitsteken (nee, laten we dat maar niet doen)

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 17:30

Iemand nog een idee???

juval

Berichten: 13219
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:22

IKKE!!! mijn verzorgpaard woont in leersum, nou net op het randje dan. Maar als ik de laan uitrijd dan zit ik al bijna in het grote bos. Ze staat aan de broekweg, bij kwekerij Darthuizen. Een meeting met of zonder paard lijkt me heel leuk!

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 19:47

Iemand nog suggesties voor wat, waar en wanneer?

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:04

Uhms..... *denk denk*
We kunnen wel een keer een film gaan kijken ofzo.... Ik zou eventueel kunne vragen of het hier kan, weet niet of dat gaat lukken en ben niet zo heel erg goed te bereiken. (met openbaar vervoer)

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 18:34

Nacho_lein: misschien een mini-meeting organiseren, samen met Youngster? We wonen allemaal in de buurt, en ik heb een brommer dus hoef niet met het OV. Youngster staat maar een klein stukje verder dan mijn paard. Eens bij elkaar op bezoek gaan? Juval woont ook in de buurt.

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:22

Ja lijkt me leuk!!Ik weet niet wat het handigst is... En trouwens volgens mij staat Juval met haar paard bij mijn "achter" buurmeisje. (is een straat verder)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:08

Volgens mij Juval staat jou paard dan bij Johan van doorn..?? opwelke rij jij?
Maar lijkt me gezellie hoor.. Ik zal eens mijn zusje lief aankijken of ik de pony niet kan jatten..
En lein, bij jou thuis gaan we ook wel even lief kijken, er is vast wel een paardje wat je mee kan nemen..

juval

Berichten: 13219
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:18

youngster schreef:
Volgens mij Juval staat jou paard dan bij Johan van doorn..?? opwelke rij jij?
Maar lijkt me gezellie hoor.. Ik zal eens mijn zusje lief aankijken of ik de pony niet kan jatten..
En lein, bij jou thuis gaan we ook wel even lief kijken, er is vast wel een paardje wat je mee kan nemen..


Haha! inderdaad daar staat Pepper, waar ik sinds kort op rijd. Mijn vorige paard Yalaton heeft er ook gestaan, maar die is er al een jaar of 2 weg, ik weet niet of je hem nog ken (arabier/vosje).
groetjes,
Wendy

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:45

Oh dat zou best kunnen, ik kom er ook wel eens. Help zo af en toe daar eens bij de ponyclub en pas heb ik Melody even gereden (de cob van johan), die is btw drachtig van de hengst waar ik op rij, en die staat in cothen bij de rotonde..

juval

Berichten: 13219
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:49

die ken ik wel, leuke paardjes staan daar. Ik praat wel eens met Annet. Ik vind Melody een prachtige cob, rijdt Fieke er niet meer op?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:50

Jawel, maar ik had fieke aangeboden om eens te helpen, en toen vroeg ze of ik d'r even wou uitproberen.. Ja hoor tuurlijk Haha! Melody is een superpony, ze is alleen niet zo erg fijn in de kaak, wil ze erg slecht loslaten, dat is d'r enige nadeel..

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 08:27

youngster schreef:
En lein, bij jou thuis gaan we ook wel even lief kijken, er is vast wel een paardje wat je mee kan nemen..


Haha, dat gaat hoop k wel lukken..... K moest lot toch nog een keertje mee naar buiten nemen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:53

Kijk aan, komt helemaal goed.. (als ze tegen die trijd nog niet verkocht is tenminste)..

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 18:35

Dat zal vast niet zo snel gaan denk ik.... (hoop ik)

juval

Berichten: 13219
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:23

youngster schreef:
Jawel, maar ik had fieke aangeboden om eens te helpen, en toen vroeg ze of ik d'r even wou uitproberen.. Ja hoor tuurlijk Haha! Melody is een superpony, ze is alleen niet zo erg fijn in de kaak, wil ze erg slecht loslaten, dat is d'r enige nadeel..


Ik heb melody (en Sanne) vandaag nog even mogen redden, ze waren helemaal in paniek.... de hengst was door iemand tussen de merries losgelaten, dus je kan wel voorstellen wat een chaos het was. Ze hadden hem gelukkig wel vrij snel weer te pakken, maar toen liepen de merries dus los over het erf (in de mist in volle galop de straat op oeps!).
Gelukkig kwamen ze wel weer terug dus konden ze gauw in hun veilige stal gezet worden.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:41

Zucht, waarom wordt dat beest niet gecastereerd?? Die is echt levensgevaarlijk daar..