Vrijheidsdressuur-boktmeeting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 18:32

Marieke_456"]
Lieve mensen,
Ik ga helaas mijn act stop zetten. Ik had een lange lijnen demo ingedachten met de combi dressuur en vrijheidsdressuur.
Ten 1e is het ontzettend moeilijk om binnen 1 week iets te verzinnen en in elkaar te flanzen aangezien ik ook op school zit.
Ten 2e zit ik hier nu thuis met griep, verkouden, hoofdpijn etc. dus kan ik vandaag en morgen ook niet echt oefenen.
Het spijt me heel erg. Uiteraard komen we wel gewoon VD-en!
[/quote]
Aaaah.. ja wel jammer maar zoals ik al zei over MSN zijn jullie zonder act ook al waanzinnig hoor Knipoog

Maar iig heel veel beterschap! Zorg dat je van t weekend beter bent Schijnheilig

[quote="Evy"]
Ik zal vandaag met de eigenaar overleggen, want gister was ie erniet Knipoog
[/quote]
En??

[quote="Dennis"]
Ik ben zelf bestuurder, dus heb het druk zat Tong uitsteken . Die kunnen eventueel een thee kransje houden oid. Koek en fris neem ik iig al mee.
Neemt er ook iemand plasticbekertjes ofzo mee?
[/quote]
Ik zorg wel voor t servies Lachen Als nog een aantal anderen ook iets van fris oid mee willen nemen..... Lachen

[quote="Dennis schreef:
Ik heb er zin in! Ik heb er zin in! Ik heb er zin in!

Ik ook! Ik ook! Ik ook! *LOL*

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:21

Oke, de eigenaar wil eventueel op zaterdag rijden mits het wel 's middags is.
En we gaan niet mee met de buitenrit omdat hij dan te lang moet wachten. Ik ben iig allang blij dat hij zo gek is om ons weg te brengen Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:54

dagami"]
[quote="Marieke_456 schreef:
Lieve mensen,
Ik ga helaas mijn act stop zetten. Ik had een lange lijnen demo ingedachten met de combi dressuur en vrijheidsdressuur.
Ten 1e is het ontzettend moeilijk om binnen 1 week iets te verzinnen en in elkaar te flanzen aangezien ik ook op school zit.
Ten 2e zit ik hier nu thuis met griep, verkouden, hoofdpijn etc. dus kan ik vandaag en morgen ook niet echt oefenen.
Het spijt me heel erg. Uiteraard komen we wel gewoon VD-en!

Aaaah.. ja wel jammer maar zoals ik al zei over MSN zijn jullie zonder act ook al waanzinnig hoor Knipoog

Maar iig heel veel beterschap! Zorg dat je van t weekend beter bent Schijnheilig
[/quote]

Dank je wel! Het gaat al iets beter met me, maar als nog zie ik het niet zitten om morgen weer te trainen, maar ik heb met Cis al iets anders geregelt Lips are sealed

Jammer dat we alleen bij het Vd-en zijn, maar eht is iig een grote eer om jullie allen te ontmoeten Bloos Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:23

Waarschijnlnijk heb ik ook wat ruimte over in mij tas, dus kan ik ook wel iets lekkers meenemen Tong uitsteken *en dan maar niet hopen dat ik het onderweg allemaal op eet }> Schijnheilig Tong uitsteken *

En Marieke, laat je nog wel een paar kunstjes aan de lange lijnen zien?

Ik heb er ook al echt zin in Party!!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:25

Elke schreef:
En Marieke, laat je nog wel een paar kunstjes aan de lange lijnen zien?


uhmmm.. Nou ik ga niet meer lange lijnen. Het enige dat hij aan de lange lijnen kan is achteruit lopen en trappen, nou ja ik kan eht neit echt uitleggen, maar om daar heel me lijnen voor mee te nemen Tong uitsteken
Als jij het echt wilt, dan neem ik het wel mee maar dan is het alleen het trappen.

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:33

Ik kan mijn lange lijnen ook wel mee nemen hoor. Moet nog ff kijken waar ze liggen Bloos .
Truf!!!!! Help me herinneren Tong uitsteken .

Wij zijn geen hoogstandje aan de LL hoor. Enkel voor uit, achter uit, een klein beetje wijken en met geluk nog een appeyementje.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:34

Hey, Cis gaan we samen lijnen Tong uitsteken Je bent echt afhankelijk hé van Truf Knipoog

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:36

Ja, mijn lieve zusje zorgt gewoon dat ik niets vergeet. Want als m'n hoofd niet vast zat......

Koek is al in huis en ligt klaar. Die halsters die je wilt passen ook!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 21:25

Evy schreef:
Oke, de eigenaar wil eventueel op zaterdag rijden mits het wel 's middags is.
En we gaan niet mee met de buitenrit omdat hij dan te lang moet wachten. Ik ben iig allang blij dat hij zo gek is om ons weg te brengen Haha!


Ehm ik had zelf eigenlijk t idee om de meeting rond een uur of 11 sochtends ofzo te laten beginnen... En dan smiddags tegen een uur of 2/3 de rit doen (net hoe t uitkomt...)

Want anders is t voor de mensen die alleen voor t VD komen (zonder paard) wel heel banketstaaf als we een half uurtje gaan VDen en daarna al die mensen weer naar huis sturen omdat wij een buitenrit gaan maken...

Ik weet niet hoe jullie dat zien? Lachen



Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar jullie langelijnenwerk

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:32

Ik flans ff snel wat met Den kwa LL hoor. Hij heeft(door een aantal fanatieke penny meisjes die hem graag rijden) al ff niet aan de LL gelopen. Maar hem kennende ga ik er achter staan en sjokt hij weg. Net als VD, staat ook op een laag pitje, maar alles wat ik vraag doet hij keurig.

Amber902

Berichten: 572
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:39

Hey. Dus het word zaterdag?
ik wil de lange lijnen ook wel meenemen maar ze kan alleen maar voorruit lopen. Kunnen die mensen die moeten wachten niet Amsterdam in ofzo Verward ???? Dan kunnen we wel met z`n alle *LOL* . En misschien is er wel een paardje voor Marieke? Anders mag je wel bij achterop hoor. Haha!
Ik ga misschien wel wat doen met Amber. Heb wel iets in gedachten. Schijnheilig
nou, is er nog iets wat ik mee kan nemen? van eten of drinken?
En ik neem mijn digi mee. Want ik maak Cheese! !!!!!!!!
Groetjes febe

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:45

Goed dat je je digi meeneemt Knipoog
Ik neem mijn lijnen ook wel mee, niet dat wij veel kunnen...hooguit vooruit, achteruit en spaanse pas of zoiets Haha!

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:07

Dennis schreef:
Ja, mijn lieve zusje zorgt gewoon dat ik niets vergeet. Want als m'n hoofd niet vast zat......


Ik zorg gewoon dat alles *optijd* klaar ligt, dat het niet een uur voor we weg moeten is: aaah waar is dat? ik dacht dat jij dat had! schiet nou op, we moeten nog ff langs stal hoor! en dat nog en dat nog....
Goed voorbereid is toch lekkerder! Haha! En veeel met briefjes werken, van dingen die nog niet uit de koelkast kunnen bv.
Ik zal morgen wel ff wat drinken halen(fris).

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 22:09

Sorry mensen t wordt toch zondag... Evy en Marieke_456 kunnen namelijk alleen zondag sochtends al gebracht worden... En t lijkt me gewoon t handigst als we de meeting sochtends laten beginnen zodat we alle tijd hebben.. En dan hoeven we de mensen die zonder paard komen dus ook niet zo snel weg te sturen (Elke moet bijv helemaal vanuit Vught komen, als we dan de meeting pas om 2 uur oid zouden laten beginnen dan zouden we om drie uur al moeten vertrekken voor de buitenrit want om 5 uur wordt t donker... Maar dan zou Elke dus voor 1 uurtje helemaal naar Oostzaan gekomen zijn... dus vandaar dat ik t VDgedeelte dus sochtends wil laten beginnen en dat dan ook een beetje wil proberen uit te rekken Schijnheilig )

Hmm.. kep t weer lekker vaag opgeschreven zo maar ik hoop dat t toch een beetje duidelijk is Scheve mond

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:23

oow sjit.. moet ik weer alles verzetten Tong uitsteken mjaa xal proberen t te regelen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:24


dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 22:27

bonney4evver schreef:
oow sjit.. moet ik weer alles verzetten Tong uitsteken mjaa xal proberen t te regelen

ja sorry Scheve mond Kan er ook niets aan doen dat Evy (en jij en Marieke Tong uitsteken) alleen zondags sochtends gebracht kunnen worden en dat ik dat nu pas te horen krijg Lachen

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:39

hehe neej oke jou schuld niet Tong uitsteken maar dan heb ik nog even 1 vraagje voordat ik alles weer ga verschuiven Lachen

ik had gehoord dat we niet mee gingen op buitenrit he? maar hoe laat gaan julllie op buitenrit? anders kan ik nml misschien toch nog wel opassen nouw ik hoor t wel Lachen

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 22:46

bonney4evver schreef:
hehe neej oke jou schuld niet Tong uitsteken maar dan heb ik nog even 1 vraagje voordat ik alles weer ga verschuiven Lachen

ik had gehoord dat we niet mee gingen op buitenrit he? maar hoe laat gaan julllie op buitenrit? anders kan ik nml misschien toch nog wel opassen nouw ik hoor t wel Lachen


Uiterlijk om 3 uur Lachen Dus dat oppassen zou nog moeten lukken denk ik? Lachen

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:10

Ik moet om 5 uur werken, ik denk niet dat ik het dan kan halen.... Wel jammer, ik had er zin in Lachen

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:01

ik moet om 4 uur er zijn.. jaja mis. dat ik dan toch kan oppassen en me werk niet hoef te verzetten Knipoog

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:19

Het word dus zondag. Truf en ik komen dan 99% zeker. Niet 100% omdat onze oma vanmorgen overleden is.
Ik heb er wel zin in, denk dat ik er dan wel aan toe ben om ff wat anders te doen. En ff aan wat anders te denken.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 18:28

Tsja... Evy moet zo nodig weer werken op zaterdagochtend.
Als nou niet iedereen op zondag kan, dan doe je eht maar op zaterdag en kom ik wle niet hoor...

Whahahahaaha Evy: jij en odin lange lijnen Knipoog wist je nog emt dat caroussel van LL timon en odin *LOL*

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:15

Marieke_456 schreef:
Tsja... Evy moet zo nodig weer werken op zaterdagochtend.
Als nou niet iedereen op zondag kan, dan doe je eht maar op zaterdag en kom ik wle niet hoor...

Whahahahaaha Evy: jij en odin lange lijnen Knipoog wist je nog emt dat caroussel van LL timon en odin *LOL*


Uhmz...het heeft niks met mijn werk te maken hoor, maar met een werkende boer

En jaja, ik ken ook lange lijnen Knipoog Vandaag ff geoefend, ook nog gegaloppeerd...alleen wel vermoeiend Tong uitsteken

Maar als er heel veel mensen mij nu vervelend gaan vinden met mijn gezeur over de dag moeten jullie het zeggen hoor

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:19

Febe"]
Hey. Dus het word zaterdag?
ik wil de lange lijnen ook wel meenemen maar ze kan alleen maar voorruit lopen.

En misschien is er wel een paardje voor Marieke? Anders mag je wel bij achterop hoor. Haha!

En ik neem mijn digi mee. Want ik maak Cheese! !!!!!!!!
Groetjes febe
[/quote]

Nee het word zondag Lachen.

Leuk! Gaan we met z'n alle LL!! Pling

Erg lief dat je aan me denkt Tong uitsteken maar de man die ons weg brengt kan niet eerst terug anar huis en dan weer halen en om daar een paar uur te blijven zitten is ook geen pretje nl.

Goed dat je je digi mee neemt! De mijne is nl stuk Verdrietig


[quote="Evy schreef:
En jaja, ik ken ook lange lijnen Knipoog Vandaag ff geoefend, ook nog gegaloppeerd...alleen wel vermoeiend Tong uitsteken


Whahaha, ik zie je er al achter hangen Tong uitsteken

Ik heb vandaag het laatste stukje voor Timon's kostuum gekocht Knipoog
Het word echt een toppertje zondag! Haha!