Clinic door topdressuurruiter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 16:22

FlairS schreef:
Arjen was afgelopen zaterdag in Schoorl voor een clinic.Ik weet nu inmiddels wat hij gekost heeft en dan redt je het niet met € 50 per persoon bij maximaal 3.Voor het publiek was er trouwens niets aan.Kostte evengoed € 15.Pas toen hij zijn eigen paard ging rijden werd het interessant.


Dus hij vraagt meer dan 150 euro per uur? Ontzettend veel zeg!
Maar Edward Gal is per deelnemer ook iets van 72,50 oid.

Wat vond je er verder van?

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:14

Ik heb wel interesse maar me paard is m2 en ik rij B dus voel me een beetje laag
zou er 50 euro voor over hebben en een groep van 2/3 personen.
ook zou ik het ook wel leuk vinden om te komen kijken. liefst in zuid-holland maar ja utrecht vind ik ook goed

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 09:58

- wie er eventueel intersse zou hebben in een dergelijke clinic.
- welk bedrag jullie hiervoor over hebben.
- hoe groot de groepen moeten zijn.
- eventueel namen van wie jullie les zouden willen hebben
- reistijd die men er voor over heeft
- en of er naast de clinic behoefte is aan bijv. een demostratie

* ik zou best wel mee willen doen aan een clinic
* rond de 40 a 50 Euro
* maximaal 3 ruiters
* tineke/imke bartels, bart bax
* niet meer als een uurtje rijden vanaf helmond
* zou leuk zijn maar is niet nodig

* wat misschien ook wel verstandig is om de ruiters in te delen naar niveau, zodat je dadelijk geen z combinatie bij een l combinatie hebt rijden, dat geeft niet zo gemakkelijk les.

Ik zou het erg leuk vinden om hier aan mee te mogen doen.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:39

Mijn zusje heeft ook wel intresse denk ik. Die rijd nu M1 met winstpunten, maar is al aardig M2 klaar. Met brenin is dit te vroeg denk ik..

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:39

mij lijkt het ook heel leuk om mee te doen met zoiets, denk per groep max 3 a 4 ruiters en idd indelen op niveau is wel handig, ik heb alleen wel een pony maar als dat niks uit maakt lijkt me dat een heel leuk idee!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:27

Het lijkt me een heel gaaf idee, ik sta absoluut open voor zo'n les Tineke Bartels bijvoorbeeld, ja dat lijkt me wel wat! Ik zou maximaal met 3 mensen willen rijden en dan zo'n 50 a 60 euro per les willen betalen.

Ik zou kunnen vragen of ze bij ons de bak ter bschikking willen stellen..... Da's een centraal punt waar veel mensen rondom de hele bak kunnen staan

Dus hou me op de hoogte

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 00:16

essie79"]
[quote="FlairS schreef:
Arjen was afgelopen zaterdag in Schoorl voor een clinic.Ik weet nu inmiddels wat hij gekost heeft en dan redt je het niet met € 50 per persoon bij maximaal 3.Voor het publiek was er trouwens niets aan.Kostte evengoed € 15.Pas toen hij zijn eigen paard ging rijden werd het interessant.


Dus hij vraagt meer dan 150 euro per uur? Ontzettend veel zeg!
Maar Edward Gal is per deelnemer ook iets van 72,50 oid.

Wat vond je er verder van?
[/quote]


Zoals ik de berichten gehoord heb kostte Arjen afgelopen zaterdag in Schoorl:€ 3500,00

Ik vond het eerlijk gezegd tegen vallen.Natuurlijk is het moeilijk om iemand een kwartier les te geven en dan iets te bereiken.Hij pikte dus de combinatie waar hij het meest van kon verwachten eruit.Degenen met de mindere paarden kwamen niet tot nauwelijks aan de beurt.Het publiek zat er tijdens de clinics voor spek en bonen bij en werd niet betrokken bij het lesgeven. Scheve mond

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:45

Is het niveau gebonden?Ik ga nu L2 starten, maar de M oefeningen zitten er al aardig op, en ik heb ook een pony.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:04

FlairS"]
[quote="essie79"][quote="FlairS schreef:
Arjen was afgelopen zaterdag in Schoorl voor een clinic.Ik weet nu inmiddels wat hij gekost heeft en dan redt je het niet met € 50 per persoon bij maximaal 3.Voor het publiek was er trouwens niets aan.Kostte evengoed € 15.Pas toen hij zijn eigen paard ging rijden werd het interessant.


Dus hij vraagt meer dan 150 euro per uur? Ontzettend veel zeg!
Maar Edward Gal is per deelnemer ook iets van 72,50 oid.

Wat vond je er verder van?
[/quote]


Zoals ik de berichten gehoord heb kostte Arjen afgelopen zaterdag in Schoorl:€ 3500,00

Ik vond het eerlijk gezegd tegen vallen.Natuurlijk is het moeilijk om iemand een kwartier les te geven en dan iets te bereiken.Hij pikte dus de combinatie waar hij het meest van kon verwachten eruit.Degenen met de mindere paarden kwamen niet tot nauwelijks aan de beurt.Het publiek zat er tijdens de clinics voor spek en bonen bij en werd niet betrokken bij het lesgeven. Scheve mond
[/quote]

heb hem laatst ook gezien en eerlijk gezegd had ik er van te voren iets meer van verwacht

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:41

Ik ben bij Tineke Bartels op stal geweest tijdens de barokke dag, daar gaf ze aan twee andalusiers twee friesen twee lipizzaners en 2 lusitanos teglijk les. Ze deed het echt heel leuk en betrok ook het publiek erbij. Ik heb er zelf ook veel van geleerd al zat ik niet op het paard!
Ze gaat terug naar de basis en maakt het begrijpelijk voor iedereen.
Denk dat zij een hele goeie is om te vragen, ik heb erg genoten bij haar op stal die dag!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:58

Lielle schreef:
tips:

Petra e/o Pauline van Esch

voor de springruiters verwijs ik naar:

[BM] clinic door een topspring- of sgw-ruiter


Van Pauline heb ik les gehad en kwam er (helaas) niet verder mee, ik bleef steken en er tegenaan hikken. Petra vind ik niet fijn les geven.... reden daarvoor, tja....

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:50

Is het eigenlijk niet zo dat niet iedereen die geweldig kan rijden per definitie ook geweldig kan lesgeven?
Ik heb Tineke Bartels een paar jaar geleden meegemaakt bij het NRPS waar ze toen op de hengstenshow een demonstratie en een korte clinic gaf en zij kan dat dus inderdaad wel! OK dan!

gomir

Berichten: 25535
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 01:08

Tineke is hier ook eens geweest met Den Helder maritien en dat was inderdaad top
Andere clinics heb ik eigenlijk maar weinig gezien op dressuurgebied

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:15

imker schreef:

Van Pauline heb ik les gehad en kwam er (helaas) niet verder mee, ik bleef steken en er tegenaan hikken. Petra vind ik niet fijn les geven.... reden daarvoor, tja....


ik heb rond de kerst een clinic van Paulien, ik ben benieuwd hoe dat bevalt.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:16

regine schreef:
Ik ben bij Tineke Bartels op stal geweest tijdens de barokke dag, daar gaf ze aan twee andalusiers twee friesen twee lipizzaners en 2 lusitanos teglijk les. Ze deed het echt heel leuk en betrok ook het publiek erbij. Ik heb er zelf ook veel van geleerd al zat ik niet op het paard!
Ze gaat terug naar de basis en maakt het begrijpelijk voor iedereen.
Denk dat zij een hele goeie is om te vragen, ik heb erg genoten bij haar op stal die dag!



Daar kan ik me iets bij voorstellen!! Ik heb haar op Horse Event gezien, met de Friezen, en ze betrekt echt iedereen op een superleuke manier!
Als toeschouwer ga ik graag kijken als het een keer zover is, ik denk dat ik met paard teveel kwijt ben, en heb ook nog eens een vervoersprobleem...

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:40

Omgeving Den Bosch en Nijmegen is wel super vind ik dan!
Ik zou ook wel graag willen mee doen!! En eigenlijk maakt het niet uit hoe ver ik moet rijden en ook niet zo heel erg hoeveel het kost, tja het moet natuurlijk niet te erg worden ofzo maar maakt niet heel veel uit....
De namen die genoemd worden lijken me wel wat! Maar voor mij dan alleen !Dressuur! Haha! *LOL* Met 1 paard Z1 en de ander Z2. Maar vooral met die ik in het Z1 rij denk ik een hoop te kunnen leren hiervan! En dat zou ik ook heeeeel graag willen...
Ik hoor het wel hoe het gaat lopen..... Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 22:50

Het is misschien mogenlijk om een clinic bij tineke en/of Imke bartels te regelen. Ik wil hier best moeite voor doen, maar dan wil ik wel zeker weten dat er genoeg mensen zijn die hier aan mee willen doen. Als ik minimaal 12 serieuze reacties heb wil ik haar hiervoor benaderen. Krijg ik te weinig reacties dan houd het verhaal voorlopig even op.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:58

1 aanmelding hierbij.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 00:00

Als het je lukt om een clinic te regelen bij Tineke of Imke Bartels wil ik daar graag bij zijn.
Liefst met Laiser natuurlijk Knipoog

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 00:36

GribaldiFAN schreef:
Het is misschien mogenlijk om een clinic bij tineke en/of Imke bartels te regelen. Ik wil hier best moeite voor doen, maar dan wil ik wel zeker weten dat er genoeg mensen zijn die hier aan mee willen doen. Als ik minimaal 12 serieuze reacties heb wil ik haar hiervoor benaderen. Krijg ik te weinig reacties dan houd het verhaal voorlopig even op.



En nog een aanmelding. Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 00:44

En ik volg! Ook ik heb serieus intresse!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 08:51

Ik heb ook serieuze interesse, maar als het meer dan 50 euro gaat kosten dan houd het voor mij wel op.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:09

Ik heb ook interesse!

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:20

Ik heb ook intresse, onder voorbehoud van de datum en gezondheid van mijn paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:43

GribaldiFAN schreef:
Het is misschien mogenlijk om een clinic bij tineke en/of Imke bartels te regelen. Ik wil hier best moeite voor doen, maar dan wil ik wel zeker weten dat er genoeg mensen zijn die hier aan mee willen doen. Als ik minimaal 12 serieuze reacties heb wil ik haar hiervoor benaderen. Krijg ik te weinig reacties dan houd het verhaal voorlopig even op.


Ik wil ook wel; heeeeeel erg graag!