Karin on Tour de Bokt deel I (Kootwijk)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 18:15

Bloedjeheet was het vandaag weer, maar ondanks dat heb ik weer flink gemeet! Tja, ik moet mijn naam als Meet Queen natuurlijk hoog houden, en ik kan jullie bij deze melden dat dankzij Kim - onbedoeld - mijn saldo weer wat is opgekrikt. Thanks Kim! Haha! (voor de niet-insiders: ik heb tot nu toe de meeste Bokkers gemeet en Kim zit mij erg op de hielen als goeie tweede - Kim, ik sta nu op 51 en jij dan? *LOL* ). Maar daarover zo meer.

Het was eigenlijk niet eens de bedoeling dat ik zo ontzettend zou gaan meeten. Het oorspronkelijke plan voor vandaag was namelijk dat ik zou gaan groomen voor m'n zusje, maar donderdag hoorde ik dat ze zich had afgemeld voor haar wedstrijd. En toen moest ik wat anders gaan doen met m'n vrije weekend. Lotje (Zep) zou naar de PAVO-cup in Ermelo gaan om haar instructeur te zien rijden en het leek ons toen een leuk idee om daar af te spreken. Wendy (Prakkie) zou 10 km verderop in Kootwijk op de NBVR-kampioenschappen rijden, en omdat zij een bodywarmertje te koop had dat ik misschien wel wilde hebben, had ik afgesproken om eerst even langs Kootwijk te rijden om daarna naar het Federatiecentrum te gaan. Maar het liep ff anders...

Wendy moest om 11 uur en 11.30 rijden, maar om 11 uur zat ik nog midden in het drukke verkeer van Putten (of all places, sorry Steef Haha! ) omdat ik zo eigenwijs was om daar nog even een tafeltje op te halen. Ben vervolgens als een gek over de A1 gescheurd om Wendy nog op tijd te zien, en kwam om 11.25 de bocht om zetten bij het NBVR-terrein waar - GROTE VERRASSING - Kim (Nimber) als parkeerwacht zat! Een hele spontane meeting dus! Van Kim mocht ik achter hun tentje de auto neerzetten, als 'genodigde' (jippie, kreeg nog een officiële NBVR-parkeerkaart ook, een gratis programmaboekje en twee gratis broodjes Haha! ) en omdat ze toch even mocht pauzeren, zijn we gauw naar ring 2 gerend waar Wendy net was begonnen met haar tweede proef. Pfff... precies op tijd dus... En 1-1 voor Kim en mij - we hadden nu immers allebei Wendy ontmoet. (BTW had ik Maaike net gemist, die was net weg toen ik aan kwam scheuren. Jammer Maaik! Maar ja, jij stond toch al op mijn lijstje... Lachen )

Wendy zal zelf wel het hele verslag doen van haar wedstrijd, maar ik kan natuurlijk wel vertellen dat Prakkie (Practical Magic dus) een erg mooi paardje is! Ik hou zelf wel van kleine dressuurpaardjes en ze zag er erg sjiek uit. Voor zo'n jong paard liep ze een hele nette proef, wel was ze wat druk en toen ze de ring uit kwam had ze geen droog haartje meer op haar lijf (tja, wat wil je met 32 graden...). Wendy had ook een errug rood hoofd van de inspanning. Leuk om haar nu ook eens in het echt te hebben gezien! Daarna even meegelopen naar de wagen (helaas was het bodywarmertje me wat te lang) en kennis gemaakt met de honden, en toen belde Lotje vanaf het Federatieterrein dat de entree voor de PAVO-cup 30 piek was... Oeps.

Anyway, ik besloot toen om maar meteen naar Ermelo te gaan om nog wat rendement uit die 30 piek te halen (het was op dat moment 12 uur) dus ik ben weer teruggelopen naar de auto. Toen ik net afscheid wilde nemen van Kim belde Lotje om te vertellen dat haar instructeur niet door was naar de finale, dus dat het voor haar ook weinig zin had om te blijven. Een nieuw plan was snel bedacht: Lotje moest maar ff naar Kootwijk komen! En zo geschiedde, waardoor het 2-1 kwam te staan voor Kim (zij had Lotje nog nooit ontmoet, ik wel).

Lotje is nog even een uurtje blijven kijken. We hebben ons lekker staan vergapen aan die mooie maar o zo dure Anky- en Musto-collectie van Vrielink, we hebben ook Gerald gezien (waar Maaike rijdt - tja, hij is geen Bokker dus hij telt niet), en toen ging Lotje weer richting oosten. Kim had inmiddels bedacht dat het leuk zou zijn als ik mee zou gaan naar haar stal, om te zien hoe de Groningers (waaronder Lodewijk natuurlijk) er bij staan en... om haar Grote Verrassing te zien die nu eindelijk ECHT is... (maar daar zal Kim zelf meer over vertellen Lachen ).

Om kwart voor 4 was Kim klaar en toen ben ik achter haar aan naar Apeldoorn gescheurd (waarbij Kim af en toe vergat dat ik maar een simpel Toyotaatje heb en zij een stoere Hyundai Cool ). Via een megastoffige zandweg kwamen we terecht in de prachtige Kroondomeinen waar Lottie lekker in de wei liep met Gradus (die erg lief is voor een tweejarige hengst!) en het paard van Anouk. Wat is het daar mooi! En zo ontzettend rustig... Kim heeft me rondgeleid door de stallen, ik heb bijna alle paarden gezien waar ze het hier op Bokt wel eens over heeft gehad, en - haha - toen stond het ineens 3-2 voor mij, want Dorée en Wilona waren ook op stal! Haha!

Vervolgens zijn we bij de veulens gaan kijken. Wat een poepies! Ze verscholen zich wel het liefst achter mama's brede lijf, behalve Hinke, het veulentje van Floor (Wilona was met Floor aan het rijden, dus mams was ff weg). Hinke is zo ontzettend lief, erg aanhankelijk, geeft al zonder problemen voetjes en je kunt alles met haar doen. Ze vond vooral mijn Nokia erg interessant, want daar kwamen geluidjes uit Party!! . Inmiddels wist ik al van De Grote Verrassing van Kim, maar zoals gezegd: die zal ze zelf wel vertellen...


En toen was het weer tijd om naar Utrecht te gaan. 't Was gezellig Kim, zo'n spontane meeting, en ik kom zeker een keer terug om een ritje te maken op een van die stoere Groningers!

Morgen deel II van de Tour de Bokt. Ik ben namelijk gevraagd door Laui om te komen groomen op haar wedstrijd in Austerlitz. Gaaf! Bart gaat overigens ook mee groomen, die is dit weekend ook met een soort Tour de Bokt bezig en aangezien Utrecht iets dichter bij Austerlitz ligt dan Helliemond is hij nu al hier naartoe op weg. We moeten morgenochtend al wel om half 7 uit onze bedjes (op zondagochtend) maar dat gaat wel lukken. Heb meer medelijden met Laui, haar vader en de paardjes, want die moeten met 32 graden een rit van minstens 5 uur gaan maken... Maar goed, de grooms zijn ervoor om hen te voorzien van grote hoeveelheden water, dus dat komt wel goed. Morgen dus meer! Party!!

P.S. Misschien lijkt het door dit verslag dat ik in mijn vrije tijd alleen maar aan het Bokt-meeten ben. Mwoah... ik doe ook nog wel andere dingen hoor... Dit was gewoon een typisch geval van super spontaan meeten, errug leuk! Party!!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone. </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-25 19:33 ]</font>


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 19:08

Jaaahhhaaa was echt leuk.
Ik stond daar half dood te branden onder m'n partytentje.
heeft u een rode kaart nee dan parkeren achter het schriklint heeft u een rode kaart dan mag u naast m'n tentje (genodigden )
Haha Kwam ineens Gerald langs met de trailer die lomp aan het zwaaien was.
Okee die door naar het trailerterein gestuurd.
Komt daarachter een fel geel wagentje met oa maaike erin! gezellie! dat de wereld maar klein is bleek wel.
Maaike reed met de andere groom mee van Gerald en daar reed ik dus vroeger bij in de les *LOL*
Goed wilde net iemand in een mini autootje vertellen dat ze achter het lint moest was het Karin!!!
Grappig joh! snel naar prakkie gerent en stiekem wat foto's gemaakt van haar proef! (hoop dat ze lukken met die felle zon)
Toen ook nog zep ontmoet leuk!
en ookal anders dan ik me had voorgesteld!
na een middagje NBVR-en op weg naar de groningers waarbij ik mijn achteruitkijk spiegel heeeel goed in de gaten hield of ik niet te hard ging voor kiwika .
Tja trots Lottie laten zien en daarna natuurlijk de verassing (te lezen op PP)
waar iedereen al zo lang op wacht haha mijn nieuwe aanwinst.
Helaas geen tijd om met Karin te rijden maar hoopt dat ze binnekort toch echt terug komt met pris en mayo om een rondje te gaan hobbelen op onze trekpaarden *LOL*

Oja ik sta op 45......

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 22:17

klinkt weer errug gezellig.ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!
ah ja de 15de word weer groots.is altijd zo gezellig met die apeldoorners *LOL* *LOL*

btw is sta op 40.....hihi dus ik kom achter jullie aan nimber en karin!woehaaaaaa Haha!

_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-08-26 16:09 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 11:18

Nou Ka, zo'n uitgebreid verslag, daar heb ik niets meer aan toe te voegen. Ik heb mijn network ook weer lekker onderhouden Party!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:32

<b> was me komen ophalen!!!!!!! </b> *LOL*

Klinkt iig keileuk.

Had wendy vandaag ook banketstaaf op?? Knipoog *LOL*

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 16:04

Nou steef, was een beetje moe. Had bijna 2 uur op prakkie gezeten, maar ze was niet rustig te krijgen. Ze was veel te heet!!! Dus mijn spraakwater was iets minder dan normaal...hihi...
Volgens mij had trouwens iedereen daar last van, omdat het zo warm was..liever je mond gebruiken om wat te drinken dan te banketstaaf... Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:09

ik las het..
maarja, iig een goede prestatie en ze is nog jong.

Zal wel een rare gewaarwording voor je zus en vriendin geweest zijn: een wendy die niet praat. *LOL*

Steef

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:19

Ja volgens mij dacht iedereen dat ik een zonnesteek had ofzo...hihi
Dat ik daarom niet meer veel praatte, ze wilden me bijna naar de EHBO-post brengen...grapje *lol*
Ben errug tevreden met mijn zesde plek. Van de winter ga ik proberen die deken te winnen (dan heb ik hem meer nodig dan nu..hihi), ik start parkkie dan in het M1. groetjes wendy Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 06:21

ojee dan kan ik van de winter maar beter thuis blijven bij de selectie!
Hoop dat de foto's gelukt zijn van de proef durfde niet van dichtbij af te drukken bang dat hij schrok!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 07:19

Ga jij van de winter ook in het M1 meedoen??? das gezellig...zien we elkaar tenminste weer...
Ik hoop ook dat de foto's gelukt zijn. Mijn zus zou vandaag de foto's van de pavocup en van de kampioenschappen doorsturen. Zodra ik ze heb, zet ik ze op bokt...groetjes wendy Pling
ps. nog bedankt dat we zondag ff door mochten rijden, want alle transportspullen van prakkie lagen in de auto.

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 12:01

haha Ik vond het best hoor maar er waren heel veel mensen die dan naast de trailer willen staan zonder spullen etc. alleen moesten er daardoor trailers op de personenautoparkeerplaats staan wat toch weer een eindje vanaf het terein was.
vandaar dat we zondag strenger Schijnheilig moesten zijn en iedereen moesten verwijzen naar de gewone parkeerplaats:)
Ja ik zit voorlopig nog wel in de M1 denk ik misschien als het tegen die tijd goed gaat ik selectie ga rijden maar dat zien we dan wel Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers