Lesdag Antoine de Bodt in Overijssel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Lesdag Antoine de Bodt in Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 11:58

Mijn paard heeft hoefkatrolontsteking en via bokt ben ik in contact gekomen met iemand die al enige tijd les heeft van antoine met haar paard. Sinds een paar weken ben ik ook aan het trainen op zijn methode en dit gaat tot op heden prima. Haha!
Het probleem is alleen dat alle lesdagen van Antoine voor mij ver weg zijn. Huilen Daarom wil ik een lesdag van Anoine de Bodt gaan organiseren in Overijssel. Voordat ik hiermee verder kan gaan moet ik wel weten wie er eventueel intresse heeft om deel te nemen aan een lesdag.

Groetjes Joyce

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 17:10

Jeetje zeg, niemand intresse????? of niemand die uit overijssel komt??? Verward Verward Verward

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:19

ik heb opzich wel intresse... maar ik moet wel rekening houden met de kosten natuurlijk.
weet jij wat het ongeveer gaat kosten?

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:45

ik heb ook wel intresse maar het is met iets te ver weg,
als ik me ezou kunnen rijden dan zou ik er graag heen gaan,
( nog effen en dan kan ik zelf over de weg scheuren)

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:27

Je zou Mariek87 is kunnen PB-en zij gaat van het week voor het eerst naar Antione met haar paard, om te proberen of het wat is, zij komt ook uit overijssel!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:40

Ik wil wel komen kijken. Rijden heeft in mijn geval geen zin. Tenminste ik zou niet weten waarom. Lijkt me wel eens interessant om te zien.

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 10:37

Marieke komt dan zowieso als het doorgaat. ik heb haar al gesproken. Ik moet eerst genoeg mensen bij elkaar krijgen voordat ik iets kan organiseren.
annegti als het doorgaat laat ik het je weten dan kan je komen kijken Wow!
groetjes

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:31

Als het niet lukt om genoeg mensen te krijgen:
email anders even naar De Bodt en vraag of ze een stukje in de nieuwsbrief op willen nemen. Bijv.: dat het idee is om bij voldoende belangstelling een lesdag bij .... (plaats) in Overijssel te organiseren. Geïnteresseerden kunnen zich op geven bij (jouw gegevens).

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:18

SunnyBoy schreef:
Daarom wil ik een lesdag van Anoine de Bodt gaan organiseren in Overijssel


Is het erg als ik vraag wie Anoine de Bodt is Verward ?
Ik kom verder wel uit overijssel, Enschede om precies te zijn. Maar dan moet ik toch eerst weten wie dat dat is, en wat hij doet Lachen

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 01:09

Oei YvonneAa... dan moet je eens een beetje zoeken want daar zijn al zoooooooveel topics over geweest. Even kort samengevat: Antoinne de Bodt beweert dat hoefkatrolontsteking een rijtechnisch probleem is wat op te lossen is door een paard goed recht te richten.

Bets

Berichten: 2807
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: LOON OP ZAND (SPRANG-CANARIA was het eerst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:39

Ik wil ook wel komen (kijken) want voor mijn beestje is het echt te ver weg!! Frusty Het is zo al heel eind rijden voor mij helemaal uit Brabant, maar vind zijn lessen errug interessant.. he Joyce...

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:18

Een lesje kan er altijd nog wel bij..

Maar even wat voor een soort lessen zijn het even uitleggen Haha!