Hier kunnen jullie een datum kiezen wanneer jullie kunnen gaan. Je kan 2 datums opgeven. Ik heb me gebaseerd op datums die werden vermeld in het topic.
Laatst bijgewerkt door Duke op 18-06-12 08:26, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Poll aangepast
Bij de weekdagen van 9 - 13 juli ligt het eraan wanneer, normaal zouden we enkele dagen gaan kamperen vanaf zaterdag. Indien dit niet doorgaat kan ik ook zaterdag 7 juli, maar heb deze optie niet aangeduid.
Ik heb het aantal stemmen laten veranderen in 7, dus als jullie nog datums kunnen.. 15 juli heb ik weggelaten omdat ik in het topic las dat veel mensen niet op deze datum konden. We wachten nog even af welke datums de meeste kunnen. Indien er veel stemmen zijn om toch een weekdag te nemen, zullen we dit nog moeten afspreken.
Wanneer wordt er eigenlijk een datum beslist? De 23ste is al komend weekend hoor. Zou wel leuk zijn om te weten of er een meeting komt of dat we andere dingen kunnen plannen.
Ja ik vind ook dat er dringend een datum moet komen. Maar bij het toevoegen van de extra datum, zijn alle stemmen blijkbaar verloren gegaan. Ik wist niet dat dit zou gebeuren . Iemand een goed datum voorstel? 7juli en de weekdagen stalen tot nu toe de meeste stemmen, maar 15 juli?
ja 7 juli was de populairste toen ik voor het laatst keer
evaclaeye
Geplaatst: 19-06-12 08:38
Hoi ! Ik en Brice trekken ons terug want wij gaan een weekendje naar Burgh-Haamstede op 14-15 juli en zo kort op elkaar zo ver gaan rijden zien we niet echt zitten. Nog veel plezier !
TS misschien kan je eens een lijstje maken waar iedereen zich moet invullen als die kan 7 juli.Zo zien we dan wel of er voloende fotografen en modellen zijn. Want nu heb ik zo het idee dat het niet echt goed vooruit gaat helaas. Zou het wel jammer vinden want het lijkt me ook eens leuk onder de belgen