weekendje weg, wie heeft er zin?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 13:47

kijk dan zijn we iig al met 5 man !

zet ideeen maar hier in het forum, dus datums, waar en hoe duur??
dan kunnen we met zijn allen iets leuks uitzoeken!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:39

tip: kijk eens bij www.pelgrimspark.nl.nu daar heb ik 4 jaar gewerkt, ze hebben er blokhutten (met verwarming) en jullie kunnen je paarden meenemen , uitgaan in Baarle Nassau schijnt ook heel leuk te zijn (ik ben er te oud voor, maar weet het van mensen die er verstand van hebben Cool )

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 16:38

smurf schreef:
tip: kijk eens bij www.pelgrimspark.nl.nu daar heb ik 4 jaar gewerkt, ze hebben er blokhutten (met verwarming) en jullie kunnen je paarden meenemen , uitgaan in Baarle Nassau schijnt ook heel leuk te zijn (ik ben er te oud voor, maar weet het van mensen die er verstand van hebben Cool )


dankje ik zal eens gaan kijken...
alleen zie ik het meer zitten met een groot zwemparadijs etc....ff een weekendje lekker zwemmen, sauna, lekker uit eten ff niets aan het hoofd
ik hoef ook eik niet dus mét paarden op vakantie.....

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:41


Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:26

wij gaan volgend weekend naar centerparcs, in limburg want daar is een manege bij Haha! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:40

Van AM naar BM verplaatst.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 15:51

alja schreef:
wij gaan volgend weekend naar centerparcs, in limburg want daar is een manege bij Haha! Haha!


ik denk dat dat dan het heijderbos is, daar is een manege naast ja!
maar heeft iemand al een leuke aanbieding gevonden ??
ik heb nog geen tijd gehad om te kijkennl Scheve mond
ik kreeg een pb dat we ergens in het buitenland konden gaan...
maar dat is dus niet de bedoeling, ik wil graag in nl gewoon lekker een weekendje uitrusten en ouwehoeren in een (luxe) park, met zwembad!
de paarden hoeven van mij ook niet mee,die zie ik elke dag al meer als zat Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 20:55

iemand al iets gevonden ?
ik ben nog geen leuke aanbieding tegen het lijf gelopen
welke weekenden kunnen jullie anders iig zeker niet?dan kunnen we daar vast rekening mee houden Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 13:50

IK heb eigenlijk nog wel een optie, maar dat gaat dan wel over een lang weekend, mijn ouders hebben namelijk een vakantiehuisje in cadzand, zeeland, daar kunnen we in principe met 6 man heen, alleen zijn er maar 4 normale bedden, twee matrassen komen dan in de gang terecht.
het is een luxe huisje met bubbelbad Tong uitsteken en als je je laptop meeneemt,hebben we internet !!!
het huisje ligt 5-10 minuten lopen van het strand, alleen moet ik bekennen , er is daar in zeeuws vlaanderen niets te beleven, we kunnen een keer in breskens gaan zwemmen en er is een heerlijke sauna in zuidezande,
maar als we dus een lang weekend gaan, dan kunnen we de paarden meenemen , die kunnen dan staan bij de manege in nieuwvliet!dat is vanaf het huisje 10 minuten met de auto.
de stalling is rond de 12,5 euro per nacht. en het huisje dat is niet zo duur, dat moet ik even met mijn ouders kortsluiten.
die manege ligt trouwens ook pal aan het strand!
alleen heb ik geen zin om voor 2 dagen met die paarden te gaan zeulen, daarom liever dan, een lang weekend , of nog beter, WEEK :p
als we wat langer gaan dan kan ik mijn vrachtwagen meenemen en evt mensen oppikken , en ik heb evt wel een paard over voor iemand anders, wel iemand die goed moet kunnen sturen want het zijn geen schatjes .....

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:49

crossmonster schreef:
IK heb eigenlijk nog wel een optie, maar dat gaat dan wel over een lang weekend, mijn ouders hebben namelijk een vakantiehuisje in cadzand, zeeland, daar kunnen we in principe met 6 man heen, alleen zijn er maar 4 normale bedden, twee matrassen komen dan in de gang terecht.
het is een luxe huisje met bubbelbad Tong uitsteken en als je je laptop meeneemt,hebben we internet !!!
het huisje ligt 5-10 minuten lopen van het strand, alleen moet ik bekennen , er is daar in zeeuws vlaanderen niets te beleven, we kunnen een keer in breskens gaan zwemmen en er is een heerlijke sauna in zuidezande,
maar als we dus een lang weekend gaan, dan kunnen we de paarden meenemen , die kunnen dan staan bij de manege in nieuwvliet!dat is vanaf het huisje 10 minuten met de auto.
de stalling is rond de 12,5 euro per nacht. en het huisje dat is niet zo duur, dat moet ik even met mijn ouders kortsluiten.
die manege ligt trouwens ook pal aan het strand!
alleen heb ik geen zin om voor 2 dagen met die paarden te gaan zeulen, daarom liever dan, een lang weekend , of nog beter, WEEK :p
als we wat langer gaan dan kan ik mijn vrachtwagen meenemen en evt mensen oppikken , en ik heb evt wel een paard over voor iemand anders, wel iemand die goed moet kunnen sturen want het zijn geen schatjes .....

offtopic: mag ik dat huisje niet in de meivakantie huren?? Schijnheilig haha
Lijkt me echt gaaf met de paarden naar het strand wil ik altijd nog een keer doen

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:30

DeesDeBest schreef:
Nee, hoor. Ik begreep het gewoon niet!
En nog steeds niet eigenlijk. Ik bedoel is eral een huisje geboekt en bleek daarna dat je vrienden niet konden? Of kwam je gewoon zo op het idee om weg te gaan en wilde toen niemand mee?

Centerparcs is trouwens erg duur! Er zijn veel goedkopere en leukere plekjes om naar toe te gaan . Een pretpark heeft vaak ook leuker kleine huisjes, stuk goedkoper en gratis toegang. Slagharen bijvoorbeeld.


nu ik woon vlakbij slagharen en onze buurman heeft stalling en huisjes.
mischien een idee, zal echt niet zo duur zijn lijk me.