Meeting Etten - Leur/Breda.. Wie ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:52

Ja sorry.. maar hoe?? ik heb nog steeds geen paard.. ow mss heeft iemand een paard over? Schijnheilig hahaha.. en april kan je tog niet rijden of wel?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 11:53

April kun je niet rijden nee... Als je dr aan de longe ziet begrijp je ook waarom. Maar misschien kunnen we een keertje hubo lenen dan Schijnheilig

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:55

Ik heb ook geen paardje... Maar het id wel leuk als we zoveel mogelijk mensen bij elkaar krijgen met of zonder paard... Ik zal indies ook wel vragen of ze wil.

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:56

Ja en dan kom ik ook echt vooruit.. whaha sorry maar ik heb zo het id dat ik die niet kan rijden Schijnheilig

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 13:08

lol, kan heel erg goed kloppen. Maar het is dus:

- met of zonder paard. Je komt gewoon. Tong uitsteken
- meeten bij het bos ?

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:07

Idooltje schreef:
Ik heb ook geen paardje... Maar het id wel leuk als we zoveel mogelijk mensen bij elkaar krijgen met of zonder paard... Ik zal indies ook wel vragen of ze wil.

Ja dan rennen wij er gewoon achteraan Tong uitsteken haha.. (Bren.. kan ik niet bij jou achterop??? Tong uitsteken )

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 14:26

mij best hoor Haha!

thadevil

Berichten: 56
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 15:12

ik rij ook wel ns in t liesbosch, tegenwoordig nog maar heeel weinig....

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 16:32

dan kom je ook fijn Haha! ?

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 17:09

Hey,

ik lees deze fora nooit, kijk er eigenlijk ook zelden op.... Toevallig (?) nu wel *verveel op m'n werk*...

Uiteraard vinnik het ook wel leuk om mee te gaan met Chubby (Tinkertje)!! Heb evt. wel vervoer (hoop geregel), maar als er iemand te paard mee rijdt vanaf Etten-Leur (manege De Belle) is dat wel zo handig....

Groetjes!!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 17:34

Ik heb jou wel eens zien rijden bij manege de Belle... Heeft hij nog steeds van die mooie lange manen ?
Misschien dat Mazzelmeid een stukje mee kan rijden, ikzelf zit met mijn verzorgpony vlak naast het liesbos. het leek mij handig als we dan allemaal bij een bepaald deel van het liesbos meeten, van mij part bij Manege het liesbosch ofzo. Ik zal er eens een keer de kaart bijpakken, dan kan ik kijken waar iedereen vandaan komt. Maar het leek me leuk om een lange bosrit te maken dan..

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 17:35

GeNeRaAlTjE"]
[quote="Idooltje schreef:
Ik heb ook geen paardje... Maar het id wel leuk als we zoveel mogelijk mensen bij elkaar krijgen met of zonder paard... Ik zal indies ook wel vragen of ze wil.

Ja dan rennen wij er gewoon achteraan Tong uitsteken haha.. (Bren.. kan ik niet bij jou achterop??? Tong uitsteken )
[/quote]

ja waarom niet maken we er een sportieve meeting van... ook net zo leuk!
Een andere oplossing weet ik ook niet!!!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 17:36

Wie gaan er nou nog wel allemaal mee EN vermeld erbij of je vervoer hebt of niet. Klinkt een beetje stom, maar dat houdt het overzichtelijk. Op wat voor dagen kunnen jullie rijden ? Ik kan maandag t/m donderdag in de middag. En dan zaterdag de hele dag. Zondag kan ik niet want dan loopt sunny voor de kar. In welke week gaan we dan rijden ?

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 20:30

Chubby schreef:
Hey,

ik lees deze fora nooit, kijk er eigenlijk ook zelden op.... Toevallig (?) nu wel *verveel op m'n werk*...

Uiteraard vinnik het ook wel leuk om mee te gaan met Chubby (Tinkertje)!! Heb evt. wel vervoer (hoop geregel), maar als er iemand te paard mee rijdt vanaf Etten-Leur (manege De Belle) is dat wel zo handig....

Groetjes!!


Ik kom wel vanaf Etten-Leur, maar toch een eindje van de Belle af volgens mij, ik sta vlakbij stal 't Sander, en ik weet niet of ik heel dat stuk alleen mag rijden ('m'n pony is zo'n schijterd helemaal alleen *LOL* )
Ik wil in elk geval wel komen, als het met pony niet lukt, dan kom ik gewoon zonder pony Lachen

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 13:23

Misschien kunnen de mensen zonder pony of paard een pony bij manege t liesbosch huren voor een bosrit ? Ik weet niet of het kan, maar je kunt het altijd proberen ?

Anders kunnen we altijd nog een beetje afwisselen: dus als er dan een paar op de fiets komen omstebeurt rijden ? Er kunnen in ieder geval wel een paar mensen met ervaring op sunny ( Er hebben al 2 vriendinnen opgezeten, en ze is nu bijna een half jaar onder het zadel)

Ik heb aan een vriendin met een haflinger gevraagd of zij misschien ook mee wilde. Nu is haar haffie nogal een wildebras als er andere paarden en pony's bij zijn. Zijn er dus mensen die een heel snel paard hebben --> dan kan ze niet mee. De haf gaat dan sneller lopen dan dat paard. Met slome pony's is het geen enkel probleem, met sunny erbij gaat het ook goed. Het is een heel lief beestje, maar gewoon hartstikke snel. Als iedereen dan een soort lunchpakket meeneemt kunnen we misschien nog ergens picknicken ?

P.S. zoals jullie allemaal weten loopt er ook een grote weg dwars door het liesbos heen, misschien voor de mensen die een trailer hebben een optie om daar dan heen te rijden, paardje uit te laden enzo ?

Inderdaad liggen Stal t Sander en Manege de Belle ver van elkaar af. Misschien kan je op de Belle nog even rondvragen wie er eventueel mee zou willen ? Misschen dat Elke ook iemand van Stal 't Sander mee krijgt ?
Op de fiets is het ruiterpad voor een groot deel goed te doen.Het overgrote deel van het pad is hard zand, op de plaatsen waar dat niet zo is zijn er meestal nog weggetjes of fietspaden naast. Ik hoop gauw weer van jullie te horen !

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:08

Vanaf ons kan het ook. Kan Idooltje op een pony van ons Knipoog

Maare Liesbosch verhuurd toch niet?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 14:30

Ik weet het niet, de mensen die daar rijden maken wel af en toe bosritten. Maar ik kan niet verder dan het liesbosch rijden --> Sunny is dus echt nog niet verkeersmak. ( Vooral traktors en grotere auto's zijn een misere ..) Het liesbos is echt de enige optie voor mij Boos!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 15:33

Volgens mij verhuurd Liesbosch ook niet, jammer, zou anders wel een goede optie geweest zijn..
Ik ken eigelijk vrijwel niemand van 't Sander, maar ik zal eens rondvragen of er mensen zijn die het aandurven om met mij en Mazzeltje naar het liesbos toe te rijden Haha!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 16:40

Elke The Brave Tong uitsteken

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:44

Ik vond dat van die fiets eigenlijk wel een goed id.. maar hoe krijg ik m'n fiets meej in de trein Tong uitsteken want ik denk dat.. al zou het liesbosch paarden verhuren.. ik het zelf zou moeten betalen en das een beetje te duur Boos!

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:22

liberty schreef:
Vanaf ons kan het ook. Kan Idooltje op een pony van ons Knipoog

Maare Liesbosch verhuurd toch niet?


Jah das ook wel een goed idee linda! Schijnheilig Knipoog
En volgens mij verhuurd liesbosch inderdaad geen paarden.

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:07

Idooltje"]
[quote="GeNeRaAlTjE"][quote="Idooltje schreef:
Ik heb ook geen paardje... Maar het id wel leuk als we zoveel mogelijk mensen bij elkaar krijgen met of zonder paard... Ik zal indies ook wel vragen of ze wil.

Ja dan rennen wij er gewoon achteraan Tong uitsteken haha.. (Bren.. kan ik niet bij jou achterop??? Tong uitsteken )
[/quote]

ja waarom niet maken we er een sportieve meeting van... ook net zo leuk!
Een andere oplossing weet ik ook niet!!!
[/quote]
Ja.. ik ben alleen niet zo sportief Tong uitsteken dus hoe lang zou ik het uithouden? Tong uitsteken

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:31

GeNeRaAlTjE"]
[quote="Idooltje"][quote="GeNeRaAlTjE"]
[quote="Idooltje schreef:
Ik heb ook geen paardje... Maar het id wel leuk als we zoveel mogelijk mensen bij elkaar krijgen met of zonder paard... Ik zal indies ook wel vragen of ze wil.

Ja dan rennen wij er gewoon achteraan Tong uitsteken haha.. (Bren.. kan ik niet bij jou achterop??? Tong uitsteken )
[/quote]

ja waarom niet maken we er een sportieve meeting van... ook net zo leuk!
Een andere oplossing weet ik ook niet!!!
[/quote]
Ja.. ik ben alleen niet zo sportief Tong uitsteken dus hoe lang zou ik het uithouden? Tong uitsteken
[/quote]

Ja da weet ik ook niet. Maar fietsen is ook geen slecht idee!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:45

Idooltje"]
[quote="GeNeRaAlTjE"][quote="Idooltje"]
[quote="GeNeRaAlTjE"][quote="Idooltje schreef:
Ik heb ook geen paardje... Maar het id wel leuk als we zoveel mogelijk mensen bij elkaar krijgen met of zonder paard... Ik zal indies ook wel vragen of ze wil.

Ja dan rennen wij er gewoon achteraan Tong uitsteken haha.. (Bren.. kan ik niet bij jou achterop??? Tong uitsteken )
[/quote]

ja waarom niet maken we er een sportieve meeting van... ook net zo leuk!
Een andere oplossing weet ik ook niet!!!
[/quote]
Ja.. ik ben alleen niet zo sportief Tong uitsteken dus hoe lang zou ik het uithouden? Tong uitsteken
[/quote]

Ja da weet ik ook niet. Maar fietsen is ook geen slecht idee!
[/quote]
Nee.. maar ik woon in den bosch.. dus is beetje lastig fiets meenemen.. mss woon ik gwoon te ver weg Huilen

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 23:25

Ik heb hier 2 damesfietsen staan, kippie Tong uitsteken
Die van mams is sinds dinsdag weer de oude ( niets meer te zien van de aanrijding...)