Mini-shop-meeting Yokie en Anoukie

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Mini-shop-meeting Yokie en Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 11:17

Na veel gepb en gebel was het eindelijk daar na 2 x uitgesteld te zijn (door Yokie ): onze mini-shop-meeting!

Flink gespaard, een aantal dingen in het hoofd die ik graag nog wilde aanschaffen (nieuwe rijbroek, nieuw setje misschien?) en ikke op naar het uiterste puntje van Nederland, nabij Delfzijl. Toen ik uiteindelijk in Groningen bij het Academisch Ziekenhuis stond en enigszins verdwaald was, Yokie maar even gebeld Bloos voor verdere instructies Haha!. Die heeft me keurig verder naar haar stal geloodst waar ik hartelijk werd ontvangen met warme chocomelk Haha!!

Uiteraard "Tha Fonzi" Cool gemeet en Yokie heeft m ook nog even los gegooid. Wat een stoere kerel zeg, en een mooie en aparte kleur! Ook een rondleiding gehad, alle paarden op stal gezien (een droom voor iedere dressuurruiter!) en toen was het wachten op Gert-Jan en zijn vriend voor de paardenspullen. Die hebben nl. een eigen paardenzaak (aanhuis) waarmee ze naar de stal zouden komen. Ze hadden vrnl. Kyra K, Kentucky en Kavalkade bij zich (3xK Haha!). En mooie spullen Kwijl !!! Ik heb bij hen gekocht: een Kentucky winterjas (erg gaaf Haha!), een Kentucky fleece trui (ook erg gaaf, lichtblauw met donkerbruin), een Kavalkade lichtblauw sjabrak (met neopreen erop, heel apart) + bijpassende bandages *LOL*. Omdat ik graag een rijbroek wilde en ze die wel bij zich hadden maar niet mijn smaak, zijn we naar een andere paardenwinkel geraced. Het was immers al 3 uur en de winkels sluiten ook daar om 17.00 uur op zaterdag Haha!. En wat denk je? Geen rijbroeken nara mijn smaak!!! Echt van die standaard oude modellen en kleuren Verward . Wel 2 Anky fleece shaals gekocht (donkerbruin en knaloranje Haha!) en een lichtblauwe fleece sjaal. Daarnaast nog een cadeautje voor een vriendin van mij die drachtig is Knipoog.

Toen maar doorgesjeesd naar Divoza, omdat ik toch graag die rijbroek wilde hebben Scheve mond . Nou, dat is een flinke zaak, maar ook daar viel het niet mee om die rijbroek te vinden in de maat en kleur die ik wilde . Heel veel broeken aangehad (en we waren er al zo laat, of we in de gaten wilden houden dat het al bijna 17.00 uur was ). Uitiendelijk 2 nieuwe broeken gekocht, een Cavallo donkerblauw met kunstlederen zitvlak, strak, laag model (ze hadden m niet hoog helaas) en een Pikeur hoog model, bandplooi zonder kunstleer maar DE kleur die ik zocht Haha!. Ohw en daarnaast nog een Mountain Horse vest, creme kleur, dezelfde als Yokie heeft gekocht!

Aangezien Yokie nog wedstrijd had, zijn we toen naar de mac geraced voor ons diner (mjammie Tong uitsteken ) en daarna weer naar stal om Fonz te vlechten. Daar geleerd hoe ik met naald en draad moet vlechten en daarnaast als zoutblok voor Fonz gefungeerd OK dan! . Toen hij met me klaar was, had ik helemaal gerimpelde oma vingers *LOL*. Daarna was het al half 8 en hoogste tijd voor mij om terug naar huis te gaan, aangezien het nog zeker 2 uur rijden was. Een snel afscheid en Yokie veel succes gewenst en daarna naar huis, in de stromende regen, pikdonker en met aquaplanning op de weg. Maar ja, ik ben heel thuis aangekomen!

Nu ga ik zo naar stal, met mn nieuwe spullen en hopen dat vriendje meegaat om wat foto's te maken Knipoog. Het was een erg geslaagde dag met een hoop nieuwe spulletjes voor mij (en voor Yokie ook, maar dat mag ze zelf vertellen Haha!), voor herhaling vatbaar (maar nog niet al te snel ivm bankrekening *LOL*). Top dagje OK dan! !!


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:16

Ik weet al wat jij voor je verjaardag wil: een speciale kledingkast om al je paardenkleren in te hangen!! Niet normaal hoeveel spullen jij hebt en blijft aanschaffen, ik verbaas me er iedere keer weer over! Wow!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:18

dat is toch de leukste wat er is paardespul kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:48

He wat grappig om te lezen. De vriend van Gert-Jan is mijn stalgenoot. Ik heb ook de site voor zijn winkeltje (www.deruyterij.nl) voor hun gemaakt.

Gert-Jan en Arjan hebben wel een goede maar dure smaak wat betreft ruitersportartikelen. Het zijn toppie jongens die echt met je meedenken. OK dan!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 14:01

Duur, ja inderdaad, maar wel toppie! Jammer dat ze niet zo heel veel bij zich hadden (was zo moeilijk in die kleine auto Haha!), maar wat ze hadden was we super gaaf. Vandaar ook dat ik zoveel bij hen heb gekocht!

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:03

Ze staan nu trouwens op het NIC in Zuidlaren Knipoog

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:58

Kitty schreef:
Ze staan nu trouwens op het NIC in Zuidlaren Knipoog


Yep, ga daar de rest van mijn spulletjes halen (o.a. een gaaf jasje van Kyra K.; hadden ze zaterdag niet in mijn maat meegenomen, in Zuidlaren nemen ze het juiste voor me mee Haha! )

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 11 bezoekers