Hedel paardenmarkt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 09:58

horsey schreef:
yep, het blijft moeilijk en gokken, maar ik wil toch wel liefde op de eerste smurf hoor... en aangezien ik alle koppies lief vind, desiree je helpt me wel om iets te vinden voor Laura he?

O leuk! Ik vind niets zo leuk als paarden kopen, zelfs als het niet voor mezelf is. Wat voor iets zoek je eigenlijk? ik hoop niet iets dat al ingereden is, want daarvoor is de markt niet echt een betrouwbare plek. Goede jaarlingen en 2 jarigen kun je wel vinden en een enkele goede 3 jarige.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 22:01

O O Bloos! neem de trailer maar mee, Desiree.
Eentje voor Desiree en eentje voor Horsey.
Wat zie ik nog goed jouw gezicht voor me..toen die handelaar akkoord "sloeg"! Wow!

Ik ga ook in ieder geval.
Vanmorgen stond een foto van een ponytje in de armen van een man op de voorpagina van de Telegraaf. Mijn vriend zei:"Hee, zo loop jij straks ook op Hedel!" of iets dergelijks. Ik denk, HUH?? Lijkt wel aansporing tot... Hij moet gaan oppassen... Nagelbijten / Gniffelen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 16:04

ja, die foto heb ik gezien, staat ook op bokt onder "verslag van de dag".
Ja, ik geloofde het in de eerste instantie niet, dacht dat die vent een grapje maakte.

Ik geloof dat we jou zouden aantreffen op de paardenmarkt, dat zou je toch regelen met tamara, niet waar?

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 00:03

Ik ga d'r ook heen, beetje rondkijken, ik denk niet dat we iets kopen want we hebben geen stal meer vrij. anders was een leuk twentertje wel welkom geweest.
Gelukkig heb ik ons pap en mam niet eens over hoeven te halen om mee te gaan, ons mam kwamthuis van d'r werk en zei dat ze vrij had genomen om naar die markt te gaan, ik mocht ook mee als ik wou, daar hoef ik dus geen 2 keer over te denken!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 00:04

Vanaf hoe laat is er daar iets te doen? Al heel vroeg?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 00:06

ik ga ook heen met mn stalhouder en zn vrouw.. Weet nog niet hoelaat we vertrekken.. Maar waarschijnlijk loop ik er lekker duf bij want het schijnt dat ik mag voeren sochtends Schijnheilig Tong uitsteken Haha! Heb grijze rijbroek aan met donkerblauwe jas.. Als je me ziet mag je best een praatje maken... Ik bijt niet Schijnheilig *LOL* OK dan!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 11:23

wij gaan deze keer niet zo vroeg. eens kijken of de prijzen willen zakken als die lui naar huis willen zonder pony..........

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:30

Ik ga ook, met de trein deze keer. Ik moet er wel een dagje school voor missen, maar ach... Ik ben niet van plan om iets te kopen, trouwens. Als ik daar met een dikke portemonee naartoe ga, dan wil ik waarschijnlijk alles wel meenemen.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 14:09

Ik Ga ook !!
we gaan met 5 paarden gekken..weet alleen nog niet of we de trailer mee nemen...
wie weet...maar ik zal eens rondkijken naar bokkers Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:40

Heb er zin in.... Ik hoef geen paardje erbij, maar misschien is Desiree nog op te jutten ofzo..whahahaha....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 10:39

nou, daar hoef je anders niet veel voor te doen...... wil een shetlandveulentje......

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 10:44

Ik ga met een vriendin, zij gaat op zoek naar een leuk mini merrietje. Ik ben te herkennen aan een zwarte NMPRS pet met mijn naam achterop Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:57

Desiree schreef:
nou, daar hoef je anders niet veel voor te doen...... wil een shetlandveulentje......


ahhh.... lief !!!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:34

Ik wil eigenlijk ook wel.. maar moet natuurlijk weer tot 10 voor 4 naar school Boos! dus zal het wel niet halen he? Verdrietig

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:58

godver Boos!

Ons pap vroeg of ik meeging (hij wilde er dus naartoe)
blijk ik proefwerken te hebben om 9 uur (tot 10) dan 3 tussenuren en dan om 1 uur weer Boos!
of duurt het ook echt tot langer?

nou ja, volgend jaar ga ik hopelijk wel echt Haha!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 17:40

Verdomme Boos! Boos! Boos!

Nou ben ik wel zo kwaad op m'n school.. de conrector kwam binnen onder een z-uur.. en die zei tegen een meisje dat ze wel naar de paardenmarkt mocht als ze wou.. dat hoorde ik toevallig dus ik denk.. dat wil ook.. Even later zie ik hem lopen.. dus ik vroeg of dat meisje mss een bepaalde reden had.. maar dat was niet zo.. dus toen vroeg ik of ik dan ook mocht.. zegt ie dat alleen de mensen uit hedel mogen.. ZOOOOOOOO ONEERLIJK Huilen Huilen Huilen Huilen Ik woon maar 5 minuten fietsen van hedel ofzo Boos! Boos! Boos! Dat is toch gewoon oneerlijk ? Boos!:(:(

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 17:46

Dus dan mag het wel?
Hmmm, als je wil effe tegen je ouders zeggen. Die zullen dit ook vreemd vinden en misschien dat je dan maandag ook mag gaan.. (van je ouders dan)

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 19:23

Ja.. ik zei het dus tegen me moeder.. en die vindt het ook oneerlijk maar schrijft geen briefje Boos! Maar nou ga ik waarschijnlijk om 6 uur 's morgens met een vreindin mee en haar vader.. en dan gaan we om 8 uur weer terug.. en als ik te laat op school kom is dat dan heel jammer voor school.. maar dit is gewoon oneerlijk dus dat boeit me dan echt niet Tong uitsteken Haha!

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:51

Heej mensen!!
Ik ga ook Haha! Haha! Jammer miek dat je niet zo lang kan...Ik ben maandag errug ziek ( voel ik tog ineens een griepje opkomen Tong uitsteken) en ach....mijn mentor weet heus wel waar ik zit...njaa..dan maar een middagje langer op sgool hoor...ik heb het er voor over..Ik mag dus eigenlijk ook niet maar ik blijf gewoon bij een vriendin slapen die in hedel woont.

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:51

Heej mensen!!
Ik ga ook Haha! Haha! Jammer miek dat je niet zo lang kan...Ik ben maandag errug ziek ( voel ik tog ineens een griepje opkomen Tong uitsteken) en ach....mijn mentor weet heus wel waar ik zit...njaa..dan maar een middagje langer op sgool hoor...ik heb het er voor over..Ik mag dus eigenlijk ook niet maar ik blijf gewoon bij een vriendin slapen die in hedel woont. ( en dan 's morgens om 8 uur ff naar sgool bellen)

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:52

oops sorry..dubbelpost... Bloos! Bloos

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:51

djoontje schreef:
Heej mensen!!
Ik ga ook Haha! Haha! Jammer miek dat je niet zo lang kan...Ik ben maandag errug ziek ( voel ik tog ineens een griepje opkomen Tong uitsteken) en ach....mijn mentor weet heus wel waar ik zit...njaa..dan maar een middagje langer op sgool hoor...ik heb het er voor over..Ik mag dus eigenlijk ook niet maar ik blijf gewoon bij een vriendin slapen die in hedel woont. ( en dan 's morgens om 8 uur ff naar sgool bellen)


Ja.. het probleem bij mij is dus.. dat je een briefje van je ouders moet hebben als je ziek bent.. en dat geven me ouders niet.. en als ik spijbel moet ik alle gemiste uren dubbel inhalen.. dat wordt dus 7x2=14 uur strafklas.. maar aangezien ik al elke dag tot 4 uur op school zit wordt dat 3 weken tot 5 uur.. en daar heb ik niet zo'n zin in.. Haha! Maar ik kreeg vandaag zo'n weekendje... die krijgen we elke week.. en daar stond in dat dat een vrije dag was voor mensen uit hedel IN DE ONDERBOUW.. maar als ze dus een uitzondering maken voor een meisje uit de bovenbouw.. kunnen ze dan toch ook wel een uitzondering maken voor mij? Boos!:(:(:( Ik ben hier zo kwaad om he.. Boos!:(:(:(:(:(:(:(:(
Maarre.. djoon.. dan zie ik je denk ik niet he? En tot hoe laat duurt het eigenlijk..
oei.. je kan mij nu beter ff niet tegenkomen denk ik Haha! Tong uitsteken die *** school Boos!:(:(:(:(

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:34

Vanaf hoe laat heeft het zin om er te zijn? En er komen behoorlijk wat mensen, idee om misschien ergen op een bepaalde tijd af te spreken? Lijkt mij wel gezellig en anders kom ik vast niemand tegen. Kan helaas niet aan jullie neus zien of je bokker bent of niet! Lachen

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:51

Nou, mijn marktpaard is ook tegen het einde van de marktdag gekocht (15.00 uur); EN OF die prijs wil zakken als al die boertjes weer naar huis willen, liefst met LEGE kar Knipoog

[naam verwijderd], ik kijk rijkhalzend uit naar jou verhalen

vind het wel enigszins teleurstellend dat je voor een shet-veulen gaat....vind het zelf persoonlijk met grotere paardachtigen leuker Cool

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:01

Amable schreef:
Vanaf hoe laat heeft het zin om er te zijn? En er komen behoorlijk wat mensen, idee om misschien ergen op een bepaalde tijd af te spreken? Lijkt mij wel gezellig en anders kom ik vast niemand tegen. Kan helaas niet aan jullie neus zien of je bokker bent of niet! Lachen


Goed de beschrijvingen onthouden van hierboven...
Ik weet niet hoelaat wij er zijn.... Hoop een hoop bokkers te zien:j
Ik heb dus grijze rijbroek aan met donkerblauwe jas met bruine sjaal Haha!