Deppmarathon!!!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 23:04

ow, wat mijn betreft mogen jullie alles meenemen wat jullie maar willen, wij hier zorgen in ieder geval voor het avond-en ochtendeten en wat sjipjes, kleine snacks om de nacht door te komen... dat soort dingen Lachen echt frituurzooi Lachen

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 00:05

Fonnie"]
[quote="SweetTinka schreef:
...., maar ik mag vast wel een jointje roken he Schijnheilig

................

, haha het is voor mij ook wel een beetje eng, ik ken gewoon totaal niemand daar. Maar we maken er een leuke avond van. .


Haha mag dat...?!

Maar je hebt mij toch in de trein ( Clown ).
Ik ken ook niemand maar ik heb wel vaker meetings gehad waar ik niemand kende dus ik zit daar totaal niet mee.
[/quote]

Ja je hebt gelijk, we zitten samen wel een eindje in de trein dus tegen de tijd dat we daar zijn kennen we elkaar wel Haha!

Ik heb dr zin in Haha!

Shiloh

Berichten: 19802
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:29

lunatje schreef:
ow, wat mijn betreft mogen jullie alles meenemen wat jullie maar willen, wij hier zorgen in ieder geval voor het avond-en ochtendeten en wat sjipjes, kleine snacks om de nacht door te komen... dat soort dingen Lachen echt frituurzooi Lachen


OH EN BITTERBALLEN!!!!
BITTERBALLEN BITTERBALLEN BITTERBALLEN!

Er gaat niet boven een avond vol films, met een hoop mensen en BITTERBALLEN!

maar hoe gaan we eigenlijk film kijken"? het lijkt me wel handig als het een beetje confortabel word gemaakt. Zoals bijvoorbeeld een matras voor de bank, zodat er een aantal op de bank en een aantal ervoor kunnen zitten... Eventueel een poef of zitzakken?

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:08

Ja daar zat ik ook aan te denken, heel veel kussens op de grond iig, dat we lekker kunnen liggen/zitten. Matras is iid ook een idee.


Oh en nu ga ik vervelend doen, ik ben vegetarisch... Dus iets anders dan bitterballen mag dat ook..?
Voordeel: ik eet nooit zo veel, dus je hoeft niet veel ervan in slaan. Haha!

Oooh ik heb er echt zin in. Cool

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 21:25

Ik zal zelf iig een slaapzak meenemen, ligt toch weer iets zachter.

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:17

Shiloh"]
[quote="lunatje schreef:
ow, wat mijn betreft mogen jullie alles meenemen wat jullie maar willen, wij hier zorgen in ieder geval voor het avond-en ochtendeten en wat sjipjes, kleine snacks om de nacht door te komen... dat soort dingen Lachen echt frituurzooi Lachen


OH EN BITTERBALLEN!!!!
BITTERBALLEN BITTERBALLEN BITTERBALLEN!

Er gaat niet boven een avond vol films, met een hoop mensen en BITTERBALLEN!

maar hoe gaan we eigenlijk film kijken"? het lijkt me wel handig als het een beetje confortabel word gemaakt. Zoals bijvoorbeeld een matras voor de bank, zodat er een aantal op de bank en een aantal ervoor kunnen zitten... Eventueel een poef of zitzakken?
[/quote]

ok bitterballen Haha! no problem, zal wel 5 kilo extra meenemen voor jou Tong uitsteken

ennuh, we halen wat matrassen naar beneden en wat kussens, verder kan er 5 man op de banken en hebben we nog wel wat stoelen.
Denk wel dat dat goed komt hoor Haha!

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:19

Fonnie schreef:
Ja daar zat ik ook aan te denken, heel veel kussens op de grond iig, dat we lekker kunnen liggen/zitten. Matras is iid ook een idee.


Oh en nu ga ik vervelend doen, ik ben vegetarisch... Dus iets anders dan bitterballen mag dat ook..?
Voordeel: ik eet nooit zo veel, dus je hoeft niet veel ervan in slaan. Haha!

Oooh ik heb er echt zin in. Cool

ook dit komt voor elkaar Lachen zal het mijn moeder zeggen (die doet de inkopen Haha!) qua snacks, ben je tevreden met kaassoufle's e.d.?
(verder hebben we ook sjips enzo en andere hapjes)

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:19

Antoinette schreef:
Ik zal zelf iig een slaapzak meenemen, ligt toch weer iets zachter.


en natuurlijk ben je vrij om zelf spullen mee te nemen he Haha! is nooit weg

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:20

verder nog dingen? vraag maar raak Haha! dit noem ik nou voorpret!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:38

Ja hoor is goed. Haha!
Euhm waarschijnlijk kan ik de digicam wel meenemen, moet nog ff kijken. Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 22:56

Fonnie schreef:
Ja hoor is goed. Haha!
Euhm waarschijnlijk kan ik de digicam wel meenemen, moet nog ff kijken. Lachen


Ja, ik denk niet dat ik de mijne (lees: die van mijn vader) meeneem. Jura en AMSAMSAMS komen ook, zegt genoeg geloof ik Haha!

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:06

Wij hebben hier 2 digicamera's kan altijd alle foto's doorsturen aan iedereen he!

:S mijn muis beweegt de hele tijd over het beeldscherm zonder dat ik hem gebruik.... volgens mij is ie mee het lezen Haha! misschien nog een depp-fan?

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:31

Nog even 1x, zouden jullie willen bevestigen of je komt en je mobiel nummer aan mij (Lunatje) door willen geven PLS?

groetjes Haha!

Shiloh

Berichten: 19802
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:03

Om dan bij deze ik ga zeker mee! Haha! maar dat zou ook meer dan logisch zijn Haha! Ik neem btw ook mijn digitale camera mee. Die laat ik immers bij dit soort gelegenheden nooit thuis Tong uitsteken

Mobiele nummer komt eraan hoor... maar heb nu ff geen tijd...

Ik heb er echt zin in...

Ik heb die maandag erna bij de krant al vrij gevraagd Tong uitsteken hopen dat dat ook kan Haha! want ik heb niet echt zin om als ik thuis kom de volgende morgen om kwart over 5 weer op te moeten voor mijn kranten wijk, ik wil dan lekker door kunnen slapen Haha!

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 17:22

wat betreft dat laaste,,,, ik moet denk ik ook maar zien dat ikd e dag daarna vrij kan krijgen, moet dan om 7:00 alweer op mijn werk zijn, 10 man in kleding werken, eten geven, naar dagbesteding brengen enz.

(ik zit helemaal te deinen op de stoel, heb net 5 uur op het water gezeten :S

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:21

Bij welk station moeten we eigenlijk uitstappen???
Enkhuizen denk ik? Verward

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:29

hehe dat zit je HEEL erg verkeerd Haha! nee, jemoet uitstappen in Naarden-Bussum. station Naarden/Bussum heet het, zal nog wel even kijken hoe je het in moet typen want het is effe lastig heb er zelf vaak problemen mee als ik ernaartoe moet Haha!

maargoed, als je in Naarden-Bussum bent stap je over op de BUS nr. 134 richting HUIZEN en dan moet je op Station Huizen uitstappen dan sta ik daar te wachten

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:37

http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp

Stap 1: vul je straat en en woonplaats in.
Stap 2: bij NAAR vink je aan treinstation.
Stap 3: vul in het lege vakje in: Naarden-Bussum

dan heb je het eerste gedeelte naar het treinstation in Naarden/Bussum al.

Om van naarden bussum naar mijn adres te gaan vul je in:
Stap 1: Bij VAN vink je aan treinstation.
Stap 2: In het lege vakje vul je in Naarden-Bussum
Stap 3: bij NAAR vul je mijn adres en plaats in (staat in een mail met de naam DEPPMEETING die ik eerder verzonden heb)

Mensen die de mail nog niet ontvangen hebben maar zich wel hebben aangemeld ontvangen later op de avond ook deze mail.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 23:43

Mensen willen jullie a.u.b. nog aangeven welke films jullie willen zien? Ingrid (Shiloh) en ik hebben al wat films uitgekozen omdat niet alle films interessant genoeg zijn (ivm te weinig Johnny Knipoog )

Graag jullie meningen Haha!

Hier zijn de films:

De films die wij geselecteerd hebben:
Benny&Joon
Blow
Donnie Brasco
Don Juan
Edward Scissorhands
Ed Wood
From Hell
Gilber Grape
Private resort
Sleepy Hollow

En als klap op de vuurpeil: Pirates of the Carribean

Shiloh

Berichten: 19802
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 01:05

Kom op mensen even voorkeur aangeven Haha![/b]

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:06

Even een quote van Antoinette, een beetje uitleg van bovenstaande films, maak aan de hand hiervan even een keuze pls!!! (al doe je er maar 3!)

Antoinette schreef:
Pirates of the Caribbean: The Curse of The Black Pearl (2003)
Ga ik geen uitleg bij geven
From Hell (2001)
Een film gebasseerd op de moorden van Jack te Ripper. Johnny speelt inpecteur Abberline die de moorden onderzoekt
Blow (2001)
Deze gaat over het leven van een hele bekende drugsdealer George Jung. Voor deze film is Johnny naar de gevangenis geweest om met George zelf te kunnen spreken. Johnny speelt deze rol zo goed dat je bijna medelijden met die drugsdealer krijgt Verward
Sleepy Hollow (1999)
Deze film gaat over de legende van 'the h eadless horseman'. Mensen worden onthoofd en johnny mag dat weer uitzoeken. Goede film met van alles een beetje (spanning, romantiek en jaja humor)
Donnie Brasco (1997)
Gebasseerd op een waargebeurd verhaal over een FBI agent die bij de maffia infiltreerd. Maar langzamerhand begint hij toch wel een van de groep te worden. Een echte aanrader!! Goede film en super acteurs!
Leuk weetje: die FBI agent die nu ondergedoken zit heeft aan de film meegewerkt en Johnny heeft nog bij de maffia gezeten om zich voor te bereiden op zijn rol
Don Juan deMarco (1995)
Johnny speelt een jongen die beweerd Don Juan deMarco, 'the greatest lover of them all' te zijn. Maar wil zelfmoord plegen, samen met een psychiater neemt hij ons mee naar zijn verleden. Een film om verliefd op te worden *zwijmel*
Ed Wood (1994)
Deze film gaat over het leven van Ed Wood, de slechste regiseur allertijde. Johnny speelt Ed Wood zelf, de film is in zwart/ wit.
Benny & Joon (1993)
Johnny speelt Sam, een beetje vreemde vogel. Die als het ware 'gewonnen' wordt door Joon tijdens een spel poker. Ze worden verliefd, zitten hele lachwekkende stukken in deze film.
Edward Scissorhands (1990)
Een aanrader!! Johnny die een soort sprookjesfiguur speelt die nog niet afgemaakt is. Hij heeft ipv handen scharen. Zijn maker is te vroeg gestorven. Mooie, maar wel zielige film.
Private Resort (1985)
Een sex/comedy, Johnny gaat met een vriend op vakantie om 'het' nu eens te doen. Dit loopt allemaal een beetje anders dan verwacht. Zitten grappige momenten in en Johnny is in zijn blote kont te bewonderen.
What's Eating Gilbert Grape (1993)
Over een jongen Gilbert (Johnny) die vast zit aan zijn veel te zware moeder, achterlijke broertje, puberende zuster. Hij haat zijn leven in het saaie plaatsje Andorra.

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:16

Mijn keuzes:

1: Edward Siccorhands
2: Blow
3: Sleepy Hollow
4: Don Juan deMarco
5: Donnie Brasco
6: From Hell
7: What's eating Gilbert Grape
8: Private Resort
9: Benny & Joon
10: Ed Wood


Wie volgt?

Shiloh

Berichten: 19802
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:22

hier dan NOGMAALS mijn voorkeur... kom op mensen even aangeven wat jullie het liefste hebben...

Blow (staat in mijn persoonlijke top 5)
Donnie Brasco (staat ook in mijn persoonlijke top 5
Don juan Demarco (Ook in de top 5)
Benny and Joon (staat bij mij misschien nog wel op 1)
Cry Baby
Edward scissorhands
Ed Wood
Private Resort

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:04

Blow
Sleepy Hollow
Edward Scissorhands
Private Resort
Benny & Joon
Donnie Brasco


Kan eigenlijk niet goed kiezen Nagelbijten / Gniffelen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:04

Ik ken veel van zijn films niet, dus heb geen voorkeurslijstje. Ik pb even mijn mobiele nummer door.