Deppmarathon!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 22:18

Jura schreef:
Jaaaaa 21 Jump Street!! (Heb ook nog wel een leuke film met Richard Grieco: Teen Agent oftewel If looks could kill *zwijmel*, maar dat is weer iets voor een andere avond. Haha!)


Oww dat is zo'n heerlijke film, niet echt een film van een hoog niveau. Maar erg 'mooi' om naar te kijken Vingers aflikken

Dit is toch die film dat hij voor undercover aangezien wordt? Terwijl hij maar een gewoon jochie is die zijn examen Frans niet gehaald heeft?

Ach ja, Richard was ook leuk (nu niet meer ) maar hij is nooit zo leuk als Johnny geweest Haha!

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:28

wie weet kunnen we voor 21 jump street een apart dagje plannen Haha! weet niet hoe lang het duurt? als vervolg daarop kunnen we misschien naar zijn nieuwste film gaan, the mexican (maar dan moeten we dat wel even goed plannen)

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:29

en andere mensen die the making of potc hebben Lachen neem het mee!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 22:44

lunatje schreef:
wie weet kunnen we voor 21 jump street een apart dagje plannen Haha! weet niet hoe lang het duurt? als vervolg daarop kunnen we misschien naar zijn nieuwste film gaan, the mexican (maar dan moeten we dat wel even goed plannen)


Ja tuurlijk kunnen we 21 Jumpstreet een andere keer doen. Ik neem mee wat ik hem (niet alle banden van 21 JS hoor Haha! )
Dit was dus de tv serie die hem bekend maakte. Duurt zo'n 50 minuten per keer (met reclames) en hij speelde in ongeveer 104 afleveringen als ik het goed heb

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:56

Antoinette"]
[quote="lunatje schreef:
wie weet kunnen we voor 21 jump street een apart dagje plannen Haha! weet niet hoe lang het duurt? als vervolg daarop kunnen we misschien naar zijn nieuwste film gaan, the mexican (maar dan moeten we dat wel even goed plannen)


Ja tuurlijk kunnen we 21 Jumpstreet een andere keer doen. Ik neem mee wat ik hem (niet alle banden van 21 JS hoor Haha! )
Dit was dus de tv serie die hem bekend maakte. Duurt zo'n 50 minuten per keer (met reclames) en hij speelde in ongeveer 104 afleveringen als ik het goed heb
[/quote]

oei mensen, heben jullie een weekje? Haha!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 23:08

Enne... hoefden we dus niks van luchtbed ofzo mee te nemen..? Haha!.

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 23:39

als je niet wilt slapen is het niet nodig Lachen als je wel wilt slapen, wij hebben maar 2 matrassen ofzo, dus misschien handig dat je dan wel een luchtbed meeneemt ofzo Lachen

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 06:49

Ach anders maf ik wel op de bank Knipoog

Maarre, ik heb maar 1 aflevering van 21 jump street, maar dit is echt een van de allereerste, wel van vrij goede kwaliteir. Antoinette ik heb ook nog steeds die twee banden van jou. Dat zijn hele leuke afleveringen, maar bij die banden zit bij sommige stukken geen geluid Boos! das echt super jammer...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 16:20

Ja daarom..niet alles is een goede kwaliteit.

Maar gelukkig zitten er ook bij die wel een goede kwaliteit hebben hoor Knipoog

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:30

ach, we zien wel Lachen zit vast welondertiteling bij!?

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 18:21

Ja hoor zit er gewoon bij...

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:17

ach, dan maakt het toch niet zo heel erg uit dat er even geen geluid is?

btw, mijn ouders zien het al helemaal zitten die meeting, niet specifiek voor hunzelf, maar deorganisatie daarvan, mijn moeder:
ow, en als ze er zijn blijf jij lekker hier en dan ga ik de boodschappen halen met de auto"
Mijn vader: "en ik zorg voor de salades" (die haalt hij bij zijn werk vandaan)
Mijn moeder: 'ow, nouja, als die 5 euro per persoon te weinig is dan leg ik het wel bij"

??????? erg leuk, maar me broek zakte af,,,,,

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:08

Ik hoop echt dat het doorgaat!! (omdat ik nogal moeilijke ouders heb met dat soort dingen) ik denk dat claut en ik worde gebracht, anders vinden ze het echt niet goed!! mischien willen ze dan ff kijken wat voor mensen er allemaal komen enzo is dat heel erg? Tong uitsteken

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 21:12

Want mij betreft mogen ze aapjes komen kijken hoor Haha!
En nu maar hopen dat we ze niet afschrikken Schijnheilig

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:16

Antoinette schreef:
Want mij betreft mogen ze aapjes komen kijken hoor Haha!
En nu maar hopen dat we ze niet afschrikken Schijnheilig

hahah neej vast niet Tong uitsteken ze zijn wel lief hoor, alleen een beetje bezorgt Ach gut Haha!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:18

Valerie schreef:
Ik hoop echt dat het doorgaat!! (omdat ik nogal moeilijke ouders heb met dat soort dingen) ik denk dat claut en ik worde gebracht, anders vinden ze het echt niet goed!! mischien willen ze dan ff kijken wat voor mensen er allemaal komen enzo is dat heel erg? Tong uitsteken


Ja kijk maar uit... ik ben echt wel tuig, ik draag altijd messen bij me en stiekem een geweer voor als mensen me lastig vallen. Ennuh ik ben ook aan de drugs, maar ik mag vast wel een jointje roken he Schijnheilig

(ohoh nu mag ik zeker niet meer komen he Tong uitsteken)

Nee ik maak maar een grapje hoor Valerie, haha het is voor mij ook wel een beetje eng, ik ken gewoon totaal niemand daar. Maar we maken er een leuke avond van. En ja... ok mijn moeder heeft haar twijfels hoor. Maar ik heb er wel enorme zin in Haha!.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:29

SweetTinka schreef:
...., maar ik mag vast wel een jointje roken he Schijnheilig

................

, haha het is voor mij ook wel een beetje eng, ik ken gewoon totaal niemand daar. Maar we maken er een leuke avond van. .


Haha mag dat...?!

Maar je hebt mij toch in de trein ( Clown ).
Ik ken ook niemand maar ik heb wel vaker meetings gehad waar ik niemand kende dus ik zit daar totaal niet mee.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:39

SweetTinka"]
[quote="Valerie schreef:
Ik hoop echt dat het doorgaat!! (omdat ik nogal moeilijke ouders heb met dat soort dingen) ik denk dat claut en ik worde gebracht, anders vinden ze het echt niet goed!! mischien willen ze dan ff kijken wat voor mensen er allemaal komen enzo is dat heel erg? Tong uitsteken


Ja kijk maar uit... ik ben echt wel tuig, ik draag altijd messen bij me en stiekem een geweer voor als mensen me lastig vallen. Ennuh ik ben ook aan de drugs, maar ik mag vast wel een jointje roken he Schijnheilig

(ohoh nu mag ik zeker niet meer komen he Tong uitsteken)
[/quote]
ja ik neem de space cake mee Tong uitsteken

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:42

Valerie schreef:
Ik hoop echt dat het doorgaat!! (omdat ik nogal moeilijke ouders heb met dat soort dingen) ik denk dat claut en ik worde gebracht, anders vinden ze het echt niet goed!! mischien willen ze dan ff kijken wat voor mensen er allemaal komen enzo is dat heel erg? Tong uitsteken


nee hoor, geen probleem, ze kunnen eventueel ook bellen!

nou, en don't worry, ik en mijn ouders vallen in ieder geval niet onder tuig Haha! (vind ik tenminste Knipoog)

ennuh, ik ken ook niemand hoor! heb allemaal onbekenden in huis eerdaags!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 21:44

Tja, ik ken wel wat mensen, dus ik hoef niet heel bang te zijn Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:51

Oh maar van hieruit komt er ook vast nog wel het een en ander aan eten of drinken mee hoor Haha!

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:05

Lachen is goed sypheron, maar (vind het vervelend om dat nu te zeggen) of je toch alsjeblieft 5 euro mee wilt nemen.

btw, drinken is toegestaan, alleen ik heb geen drank Haha! zal je dus zelf mee moeten nemen.

ALS er geld over blijft wordt dat eerlijk verdeeld.

En dan nog iets, zou iedereen hier zo vriendelijk willen zijn zo snel mogelijk te bevestigen of je komt! (en pls je mobiel nummer door te geven)

thanx!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:23

Ja tuurlijk, maar die 5 euro komt er zeker! En als het duurde wordt betaal ik ook meer (ook al wil je het niet Tong uitsteken), samen uit samen thuis, toch?

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:37

Sypheron schreef:
Ja tuurlijk, maar die 5 euro komt er zeker! En als het duurde wordt betaal ik ook meer (ook al wil je het niet Tong uitsteken), samen uit samen thuis, toch?


That's the spirit Sypheron! Nou, het zal niet meer worden hoor Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 22:54

Idd, of het nou iets duurder wordt dan 5 euro of niet, hier kan ik niet van wakker liggen hoor.

Als mensen nog willen dat er drank meegenomen wordt moeten we dit ook maar overleggen Verward
En verder, wat voor hapjes enz zijn welkom?