Meeting tijdens pony-concours Hummelo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Meeting tijdens pony-concours Hummelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 13:01

Gister, zondag dus, was er weer een meeting op het concours in Hummelo (Gld)
Shanna 16 moest er rijden met Dancer (L2) en Boas (L1), ze hebben goed gepresteerd!
Verder was van Bokt ook Aifa er nog.
En Lynn op Bokt moest er ook nog rijden hoorde ik later. Volgens mij heb ik Lynn met haar veulen Dorine dus wel zien staan!
Verder waren de pony's Rocky en Canasta, twee ex-wei-genootjes van Buster er ook nog.

Foto's probeer ik zo snel mogelijk hier bij te zetten!

Oh, en volgende week zondag ben ik met Buster en Duke toeschouwer in Wijnbergen, dus wie nog zin heeft in een meeting?!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:28

jaa t was leuk
shanna heeft goed gereden OK dan!

jammer dat ik jullie allebei maar kort gesproken heb.
maar volgende week ben ik er ook, en wel mét raysa Cool

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)

Annash
Blogger

Berichten: 26451
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:34

keeeej dan top eva! enne... sorry nadia.. heb ik clubkampioenschappen *oliebol heb ik weer..* maja.. dit is ook leuk! als je nog eens in de buurt ben met je knollies... zegge!!!! zien zien zien!!!:D

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 14:55


Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Annash
Blogger

Berichten: 26451
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:44

Heeeeey allemaal Haha! nou, zoals beloofd hier de foto's die NADIA voor mij gemaakt heeft HEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG BEDANKT NADIA!!!!

Om te beginnen de foto's van de Gelderse, en wel van Bibi met Heros, Klasse L2, cat DE.

Afbeelding
Halthouden en groeten Haha! OK dan! super vierkant bibi!

Afbeelding
Voorwaarts in arbeidsdraf, C rechterhand Haha! dit was dus in de hoek

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Na afloop van de proef Haha!

En ja... ook mijn gelderse!

Afbeelding
Dancer in de trailer :d *let niet op de knotjes.. 's morgens was alles eruit dus zat voor geen ene meter en kon niks meer veranderen Tong uitsteken*

Afbeelding
Omdat Dancer de hele dag daar moest blijven voor de prijsuitreiking, kon ik het haar natuurlijk niet aan doen om haar de hele dag op de trailer te laten staan Haha! dr uit dus met dat ding Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
En natuurlijk ook nog ff de beentjes strekken Tong uitsteken

Afbeelding
In het weiland naast het zandpad stonden schapen, dus Dancer was errrrugg vrolijk.. haha echt hard rennen moest ik dus.... en strekken dat ze deed Haha!

Afbeelding
En natuurlijk gingen we Nadia met een snelgang voorbij Tong uitsteken

Afbeelding
En na al dat rennen wilde Dancer natuurlijk niet meer netjes stil staan Schijnheilig Haha!

Afbeelding
Ik en mijn lieve Dancer Lovers toen ze weer rustig was Tong uitsteken

De volgende dag had ik met Dancer en Boas ook nog wedstrijd in Hummelo! En weeeeeeer was Nadia aanwezig met dr digi! Oooooh wat was ik blij Tong uitsteken
Afbeelding
Wij zijn die met dat oranje Haha!

Afbeelding
Iets dichterbij Haha!

Afbeelding
De bixie-kindjes van onze club Haha!

Afbeelding
De laatste van het verzamelen Haha!

Afbeelding
Het binnenkomen van de parade ( ik ben die met dat pony'tje achter de blauwe hindernis in galop Tong uitsteken Dancer was toen al gek hihi)

Ik had goed gereden, namelijk 156 en 160 punten met Dancer in de L2 cat. C, daar was ik 1x 1e!
Met Boas had ik 157 en 167, L1 cat D, 1x 5e.
Omdat Boas errug gek wordt in de parade Plingancer ook, daar niet van Tong uitsteken* koos ik toch voor Dancer...
Afbeelding
Dancer met het groene rozet van Boas Tong uitsteken hoezo ik ben gek en loop absoluut niet aan de teugel.. haha doet ie normaal echt wel hoor heb ook nog een foto waar ze wel aan de teugel loop:p

Afbeelding
Hoezo ik zit er krakkemikkig op hihi Tong uitsteken vind je het gek als ze zo hard gaat?? haha naja boeie dit was trouwens de ereronde van de prijs die ik won met Dancer *laars*

Afbeelding
Na afloop van de parade weer bij de vrachtwagen Haha! zien jullie nu wel dat Dancer wel aan de teugel kan? Ze loopt ALTIJD AAN DE TEUGEL...behalve in een parade Tong uitsteken

Afbeelding
Dancer en Boas bij de vrachtwagen, Boas is dus de koffievos vooraan Haha! En inclusief mijn moeder, die altijd met mij mee gaat, mam, bedankt! en mijn vader, die regelmatig eens komt kijken hoe ik het er met mijn knollies vanaf breng :p pap, ook bedankt!

Keej dat was het Haha!

NADIA ECHT SUPER BEDANKT!!!!!

XXXX van een SUPERBLIJE SHANNA

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:01

Haai haai,
Jaa zekers leuke fotows hey!!
en die ene foto van jou en dancer is ook wel erg lief he!!!
xxx

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 10:31

Hey leuk dat je die foto's op Bokt hebt gezet!
Graag heb ik ze voor je gemaakt; en jij dus bedankt voor het uploaden!
Dancer liep inderdaad verder keuring aan de teugel; maar op zo'n parade loopt het grootste gedeelte met de neus in de lucht!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:36

hey leuke foto's zeg Haha! !
Ik heb jullie (behalve Shanna) niet zo lang gemeet (druk druk druk Knipoog )
maar 't was verder wel gezellig!

en Buster: echt suuuuper bedankt voor de foto's van Heros!
Ik baalde echt zooo dat ik mijn digicam vergeten was!

:)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 12:42

biepp schreef:
en Buster: echt suuuuper bedankt voor de foto's van Heros!
Ik baalde echt zooo dat ik mijn digicam vergeten was!


Graag gedaan, maar zo best zijn ze niet geworden, beetje ver weg...
Maar je reed wel netjes !!!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers