Boktmeeting in het zuiden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:35

zilverster schreef:
Om 11 uur bij Sanne op de wei: Eeen rit van 2 uur ongeveer en een pauze van een half uur...
is dit goed?

Ehn wie gaan er nou allemaal mee een definitieve lijst bedoel ik dan...
En Richelle blijft Shanti eigelijk nog een nachtje slapen bij Sanne?


Nee ik ga met Jaqueline er samen naartoe...
Maar 2,5 uur is wel veel voor Shanti en dat ponytje van Jaqueline...
Want ze moeten denk ik ong. wel half uurtje 3 kwartier heen en dan nog 2,5 uur en dan weer terug...
Ik denk dat dat te veel is...

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 15:22

ok iedereen dus om 11 uur bij Sanne op de wei.
Nogmaals zie lijstje wie er meegaan. Denise gaat ook mee met de kar.
Sanne wij zijn dan om half 11 bij jou ivm opzadelen.ok?
2 uur rijden plus half uur pauze lijkt mij ook wel goed, Ik neem als petra het niet vergeet dan zadeltassen mee. ik stel voor dat iedereen zelf wat meeneemt (niet teveel, zo groot zijn ze nou ook weer niet Haha!)en het dan bij mij in de zadeltassen gooit.
Jaqueline heeft mij vandaag nog gebeld, Ze heeft een beetje problemen met het bereiken van de eigenaar, maar ze belt mij zodra ze dit weet.
Richelle hoe doe jij het nu?? als je het telnr van Jaqueline wilt hebben voor de zekerheid moet je me even pben of bellen. Ik zal mijn nummer naar je pben.
Gaat Sk4t3r nou wel of niet mee? We zullen maar aannemen van niet.

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 17:05

Nee, Larissa gaat niet mee...
Ja ik zou het graag snel willen weten van Jaqueline anders moet ik helemaal alleen... Huilen
Meike is denk ik helemaal blij dat ze niet hoeft te lopen Haha!
Maar is 2,5 uur niet lang voor Shanti en het ponytje van Jaqueline...?
Ze moeten ong. 3 kwartier half uurtje heen dan nog 2 uur en een kleine pauze en dan weer 3 kwartier terug of half uurt... Verward
Ik ben vandaag weer naar de manege geweest om te lessen en moest ik een klein stukje naar buiten... ze deed het wel goed ook met draven...
Maar nu ligt het eraan hoe het is als ze met meer is of ze wedstrijd gaat doen ofzo...
Maar er is ook in het begin gezegt dat het een STAPrit is... Kleine stukjes draven oke... maar galoperen zit ervoor mij nog niet in het is de 1ste x dat ik echt met der naarbuiten ga en dan ook nog ver!
Maar Sanne toen meike met bonny naar buiten was geweest deed hij ook gewoon rustig en was die niet aant flippen... Of je moet achteraan rijden?
want stel je voor dat meike moest lopen die kan moeilijk heel dat stuk rennen die houd het dan niet eens bij...
Dus wat nu?

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:01

Ik heb gehoord dat Jaqueline niet mee gaat...
Dus we hebben besloten dat Shanti toch naar Sanne gaat...( vanavond..)
Dus Anna niet schrikken als je bij sanne bent... Haha!

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:07

Meike spreekt hier: Denise ik kan dus bij jou op de kar? Ikhad het denk ik niet volgehouden om de hele tijd te lopen...
En heeft er iemand een digi of een andere camera die ik kan gebruiken? Dan kan ik voor cameravrouw spelen.......Haha! :p

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:32

HoiHoi
Shanti staat nu bij ons op de wei dus dat is helemaal geregeld, ik ben met bon al een hele tijd niet het bos in geweest,dus het zou best kunnen dat hij iets veranderd is Tong uitsteken , Hij was in de les vandaag iniedergeval heel braaf, nadat hij 3 dagen op rust had gestaan Haha!
Maar ik vind het prima als iedereen om half 11 bij ons is weet iedereen de weg Tong uitsteken ? Ik heb in iedergeval keij veel zin om te gaan!!!
TOT MORGEN!!!!!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 22:53

Ok tot morgen mensen! nu shanti bij Sanne staat kunnen we denk ik wel 2 uur gaan rijden? Verder kijken we wel hoe het gaat met de pony's.
Ik heb alleen 1 droevige mededeling: Denise kan op het laatste moment toch niet mee...ik kreeg net een smsje van dr. Maar nogmaals: Niemand hoeft het hele stuk te lopen! We wisselen gewoon af. Jaqueline komt morgen naar onze stal toe, dus ze gaat wel mee maar dan ook zonder paard.
Als petra de zadeltassen en digi niet vergeet (:D) dan nemen wij die mee!
Tot morgen!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:20

Aahh neejjj ...! Moet ik toch lopen...! En Shanti heeft leuk op mijn teen gestaan.. /Dus daar zit verband omheen....
Maya

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:33

Een grote troost Meike ik moet lopen dus dan kunnnen we samen lopen.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:26

AnnaBabs wanneer komen die foto's v/d meeting?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 15:42

hehe als ik tijd heb! Jullie mogen anders wel vast een topic openen hoor, dan zet ik de foto's die ik heb daar wel op!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:12

AnnaBabs schreef:
hehe als ik tijd heb! Jullie mogen anders wel vast een topic openen hoor, dan zet ik de foto's die ik heb daar wel op!


waarover moet dat topic dan gaan? Tong uitsteken

je moe gewoon een topic openen en dan die belagelijke fotos van me erop..
*schaam**schaam*

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 22:14

zilverster"]
[quote="AnnaBabs schreef:
hehe als ik tijd heb! Jullie mogen anders wel vast een topic openen hoor, dan zet ik de foto's die ik heb daar wel op!


waarover moet dat topic dan gaan? Tong uitsteken

je moe gewoon een topic openen en dan die belagelijke fotos van me erop..
*schaam**schaam*
[/quote]

Heb helaas nog steeds geen tijd om een fatsoenlijk topic met foto's te openen ivm school. Als iemand bij BV een topic wil openen over de boktmeeting, gewoon wat we gedaan hebben (laat richelle haar verhaal er maar zelf opzetten als ze daar behoefte aan heeft, dat is niet aan ons is mijn mening). als ik tijd heb zet ik de foto's erop, maar dat word waarschijnlijk na het weekend pas.
Dus als iemand van jullie vast even een verhaaltje wil tikken? tnx! want ik heb het vandaag geprobeerd met de foto's, maar het lukt niet en ik heb nu geen tijd meer.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:27

Ik ben daar niet goed in.