Dan ook maar een verslag van moi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Dan ook maar een verslag van moi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 14:36

Goed, 's morgens werd ik wreed gewekt door een of andere gek die zijn wekker radio had gezet en die nogal hard stond, ik noem geen namen maar zijn boktnaam lijkt een beetje op syphilis, of hoe je dat ook schrijft Tong uitsteken
Maargoed na een hoop gezeur van Dennis stond ik ook uiteindelijk maar op. En een tijdje later liepen dennis en ik richting station waar Assie al stond te wachten. Met de trein naar Roermond waar Lara in haar Suprrrr Pinda al op ons stond te wachten. Na een hoop lol onderweg kwamen we dan toch aan in de Efteling. Eerst Roy even opgevist want die wist niet waar de kennel was. En toen naar de grote groep gelopen die stond te wachten. Wij waren natuurlijk de laatste ondanks de superrrr pinda van Lara. Maar dat kwam misschien ook wel door de inparkeerkunsten van Lara *LOL* Toen we binnen waren gingen we gelijk naar de wc, want ik moest voor de verandering weer eens even plassen of zoals roy het noemde: "gewoon ff pissen". Toen zijn we als eerste in de piraƱa geweest. Waarbij Dennis de hele tijd op mijn schoot sprong Verward hm nu ben ik alleen vergeten waar we daarna ook alweer in zijn geweest. Nou ja we zijn in ieder geval ook nog in de villa volta geweest, ik zat naast Unitas en die snapte het geloof ik niet zo goed *LOL* Maar ach, toen Unitas later een ijsje ging halen bleek de ijsverkoper Unitas ook niet zo goed te snappen *LOL* We zijn ook nog in de fata morgana geweest, en naar de dansende waterlelies, en de python, ik geloof dat we eigenlijk bijna alles wel hebben gehad wat er was in de efteling voor onze doelgroep Haha! En de terug weg verliep niet zo voorspoedig maar wel met veel lol. Maar dat is in andere verslagen te lezen. Ik heb niet zoveel inspiratie dus ik stop maar weer *LOL* Het was in ieder geval een geslaagde dag

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:44

Unitas heeft btw 4 raketjes gegeten Tong uitsteken

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:50

En we hebben ook alles gehad dat niet voor onze doelgroep was Scheve mond Haha Haha!
Alleen land van Laaf hebben we overgeslagen, maar daar baal ik niet zo erg van...

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 14:54

haha ow ja we hebben ook nog paardgereden in de carrousel. Of hoe schrijf je dat? Land van laaf vind ik ook niet zo erg dat we dat hebben overgeslagen

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:04

Jah we zijn met bokt dus dan moet er ook paard gereden worden Knipoog
Het was echt zeker een geslaagde dag!!!! ik heb alleen nu super spierpijn Verward

Live,LOve,'ndLaugh

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:11

Schande... je kunt toch wel paardrijden? Al moet ik zeggen dat die galop niet zo heel erg lekker zat, en ik vond het zo kinderachtig om het handvat vast te grijpen en ik wilde het paard niet in z'n mond rukken met de teugels natuurlijk. Dus ik zat lekker zonder beugels (Die zaten er niet aan) en zonder teugels, stoer van mij he Pling

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:27

Zooo! Dat was goed Astrid!
Ik had gewoon de oren vast! Bloos!

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 19:32

ik had wel beugels en teugels, maar ik kreeg mijn voeten niet in de beugels ze waren een beetje klein. dus had ik mijn voeten over de voorbenen liggen en ik heb nog last van mijn kont van het rijden

identiek is t einde!!!!
maar juweel en lipton blijven ook altijd mijn lievelingen!!

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:18

ik wou mijn benen ook voor over de voorbenen gooien, maaer dat lukte niet, want er zit zo'n kerel met een kindje op het varken naast mij. en die kerel had redelijk grote benen. Maar was wel leuk. Vooral die achtbaan met die walvis, waar aleen anne en ik in durfde Haha! Tong uitsteken

HO HO HO, and a bottle of rum!

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:04

zo te horen was het erg lachen

Lovers juSt lOving mY BarneY Lovers

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 01:16

Tsk Irma... Die walvisjes waren helemaaaaal niet eng, daar werd je juist zeeziek in
Ik heb ook nog even op de kadance-manier gereden trouwens, toen ik last kreeg van m'n knie, dat zat wel makkelijker Haha!
Ik viel op een gegeven moment wel bijna van het paard af, toen ik achterom keek en weer terug wilde draaien, toen verloor ik bijna m'n evenwicht Bloos!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:32

De walvisbootjes waren wel eng! Waarom ben jij er anders niet ingeweest? Haha!
De tweede keer ging hij jammer genoeg alleen neit zo hard, dnek dat de turbo kapot was ofzo.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:09

*Grinnik* Oke oke, ik geef toe, ik vond de walvisbootjes DOODeng Haha!
Btw, waar slaat het onderste deel van je onderschrift op? Op ene Unitas Schijnheilig ?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:56

Haha! JAAA!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 12:18

Het zadel waar ik op zat was kapot, of ja hij miste 1 stijgbeugel. En het was eigenlijk wel dierenmishandeling want met die ene been sleepte ik zo over de grond! Zo groot was ik! Maar ht zijn wel goed gedresseerde pony's hoor. Ze kunnen van halt naar galop en weer terug. En ze kunnen ook bijna op hun plaats gallopperen! Ze hebben ook een hele goede conditie vinden jullie ook niet?

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:45

jah en ze waren zoooooo braaf! die van mij bokte nie eens! maar dat zadel was zooooo hard!
Maaruh volgens mij had unitas wel meer dan 4 raketten op hoor!

.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 03:16

Ja, Unitas bleef maar een raket uit z'n broek trekken (oee, dit klinkt fout Schijnheilig )
Mijn zadel viel wel mee trouwens

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 09:53

nou toen ik van het paard afstapte had ik toch wel even pijn aan mijn os isschi. Haha! Maar de paarden waren wel braaf, kan ik toch nog zeggen dat ik deze vakantie heb paardgereden *LOL*

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers