Clinic over bloedlijnen, skelet en oorsprong

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:13

Als het in Utrecht ergens is, kunnen we ergens afspreken Knipoog

mayrom
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:05

Sarabande, CGJ12 e.a. medestanders waneer houden jullie nou eens op met die kleuterklas???
Ik denk dat jullie moeite met Anna hebben om dat zij misschien wel eens gelijk kan hebben. Als jullie volwassen geworden zijn denk ik dat Anna jullie best er bij wil hebben maar ja kleutertjes moeten altijd vroeg naar bed dus helaas. Vinden jullie dat jullie wel als volwassenen kunnen discussie voeren hou dan eens op met antie campagne voeren en ga een leuke en gezonde discussie aan. misschien tijd voor een hernieuwde start met normale discussie's. sterkte

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:10

mayrom schreef:
Sarabande, CGJ12 e.a. medestanders waneer houden jullie nou eens op met die kleuterklas???
Ik denk dat jullie moeite met Anna hebben om dat zij misschien wel eens gelijk kan hebben. Als jullie volwassen geworden zijn denk ik dat Anna jullie best er bij wil hebben maar ja kleutertjes moeten altijd vroeg naar bed dus helaas. Vinden jullie dat jullie wel als volwassenen kunnen discussie voeren hou dan eens op met antie campagne voeren en ga een leuke en gezonde discussie aan. misschien tijd voor een hernieuwde start met normale discussie's. sterkte


Jeetje ik kan deze quote niet eens inkorten omdat ik me afvraag WIE hier nu kinderachtig reageert???

Wat een ondermaatse reactie zeg .

Steken onder water????? Zie voorgaande pagina's Knipoog.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:13

adriana schreef:
Als het in Utrecht ergens is, kunnen we ergens afspreken Knipoog


Ja, doen we! Lijkt me gezellig.

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:15

Ik wil graag ook komen, totaal 2 personen.

mayrom
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:18

anoukie voel je je aangesproken???????????

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:24

Misschien kunnen we een lijstje maken, met wie komt en waarvandaan, das misschien wel makkelijk met carpoolen.

Nimber, misschien kunnen wij samen? Mayrom, waar kom jij vandaan?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:31

quote Anna 42:

Ik behoud me overigens wel het recht voor, om uitsluitend mensen die werkelijk over de sportpaardenfokkerij willen discussieren, toe te laten. Ik heb er namelijk geen zin om een leerzame clinic van een uiterst deskundige paardenman als Karelde Lange te laten vergallen door een handjevol mensen met een alleswetende instelling

einde quote Anna 42

Als bovenstaande niet in het bericht had gestaan was dit een heel normaal topic geworden met hele normale reacties.
Vraag je eens af wie er kinderachtig loopt te doen!

mayrom schreef:
Sarabande, CGJ12 e.a. medestanders waneer houden jullie nou eens op met die kleuterklas???
Ik denk dat jullie moeite met Anna hebben om dat zij misschien wel eens gelijk kan hebben. Als jullie volwassen geworden zijn denk ik dat Anna jullie best er bij wil hebben maar ja kleutertjes moeten altijd vroeg naar bed dus helaas. Vinden jullie dat jullie wel als volwassenen kunnen discussie voeren hou dan eens op met antie campagne voeren en ga een leuke en gezonde discussie aan. misschien tijd voor een hernieuwde start met normale discussie's. sterkte

mayrom
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:41

Ik wil alleen maar aangeven dat ik het zat wordt dat gehakketak over wie wel of niet gelijk heb. voer een gezonde discussie en je zult mij niet zoveel horen. En waar ik vandaan kom uit het westen maar ik heb ook een aantal mensen die mee willen dus helaas we kunnen wel ergens afspreken maar mijn auto zit vol

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:54

Jeetje wat een irritant gekibbel hier zeg, het lijkt inderdaad wel een kleuterklas! Als iemand het ergens niet mee eens is, reageer dan gewoon niet! Als je geen zin hebt om naar een bepaalde clinic te komen, ga er dan niet op in! Frusty

Als nu alleen de mensen reageren die er graag heen willen, en de anderen er zich gewoon niet mee bemoeien, dat zou veel fijner en handiger praten zijn, ipv al die idiote quotes over alles en niks.

Het zou trouwens fijn zijn als Anna zelf her en der het een en ander toe licht, zoals ik al eerder vroeg, zodat er wat te regelen valt...

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 00:15

Mayrom, denk je dat wij het niet zat worden? En of ik me aangesproken voel? Nou nee, aangezien mijn naam er niet bij stond, maar je weet precies wat ik bedoel aangezien ik je daar in een ander topic ook al over aangesproken had,... Dus wie blijft er off-topic gaan en kinderachtige reacties plaatsen???

Tot zover MIJN off-topic en kinderachtige reactie. Verder wacht ook ik nog steeds op antwoord van Anna42 of o.a. IK welkom ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 00:22

Het lijkt mij een hele interessante clinic die volgens mij echt een boel stof oplevert om over na te denken of op zijn minst bij stil te staan.
Het lijkt mij dat Meneer De Lange zijn verhaal zelf kiest en dat dan toe zal lichten enzovoort, ik denk niet dat deze clinic zich leent om welk standpunt dan ook te bewijzen, maar wel vooral om een en ander uit te leggen.

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:56

Ik ben heel erg benieuwd. Ik vind de topics (vooral met dat duits) nog wat onbegrijpelijk voor mij.

samsam ik weet niet of ik met greetje meerijd anders kunnen we idd wel samen gaan.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:56

zo dacht ik er ook over, ongeacht wat er zich in andere topics heeft afgespeeld, dat wil ik geeneens weten...!

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:00

Misschien is het een idee om vanuit het noorden te carpoolen....

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:02

sarabande"]
[quote="Anna42 schreef:
Ik behoud me overigens wel het recht voor, om uitsluitend mensen die werkelijk over de sportpaardenfokkerij willen discussieren, toe te laten. Ik heb er namelijk geen zin om een leerzame clinic van een uiterst deskundige paardenman als Karelde Lange te laten vergallen door een handjevol mensen met een alleswetende instelling.




Dus je komt zelf niet Anna42 Verward
[/quote]

Sorry voor deze opmerking is, ik heb begrepen dat er mensen zijn die zich hieraan storen.
Het is inderdaad op het randje, maar ik sla op tilt als zie dat er een selektie bij personen op karakter, kleur, soort of iets dergelijks plaatsvindt.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:02

Lijkt mij ook wel interessant

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:10

Kitty schreef:
Misschien is het een idee om vanuit het noorden te carpoolen....


Goed plan

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:11

Merilyn schreef:
Ik kom ook mits de datum mij schikt uiteraard en heb dan nog 4 plekken over in de auto voor eventuele geïntresseerden. (vanuit Nieuwegein en omgeving uiteraard)


dan zou ik graag ook meekomen! *LOL* (als meer mij mee wil nemen?)
Ik ben zeker geïntresseerd, maar heb er niet zo heel veel vestand van, en wil dus graag het een en ander te weten komen als het mag *LOL*
dus ik zou heel graag deze clinic bijwonen! *LOL*

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 11:10

Lovely schreef:
Het lijkt mij een hele interessante clinic die volgens mij echt een boel stof oplevert om over na te denken of op zijn minst bij stil te staan.
Het lijkt mij dat Meneer De Lange zijn verhaal zelf kiest en dat dan toe zal lichten enzovoort, ik denk niet dat deze clinic zich leent om welk standpunt dan ook te bewijzen, maar wel vooral om een en ander uit te leggen.


Hier sluit mij volledig bij aan. Alle Bokkers die mij een PB hebben gestuurd en die in mijn ogen voldoen aan de minimale criteria om op zijn minst bij een aantal fundamentele aspecten in de sportpaardenfokkerij stil te staan, worden middels een PB op de hoogte gehouden. Inmiddels ben ik met Excuseme in overleg om het een en ander praktisch te organiseren. Wellicht zal, gelet op het overweldigde aantal deelnemers, de clinic in twee keer moeten worden gehouden.
Overigens is Meneer de Lange zelfs bereid om de personen die door mij, om eerder genoemde redenen, geen PB voor deze clinic ontvangen persoonlijk bij hem thuis te ontvangen en wil voor hun graag gezamelijk of individueel dezelfde clinic verzorgen. Ook zij kunnen dit middels een PB aan mij kenbaar maken.
Zo zie je maar weer de 'Messias' laat niemand zijn kinderen niet vallen. Tot slot nog even aangezien in diverse reacties de angstige gedachte werd geopperd, dat Anna wellicht zelf niet aanwezig zou zijn, kunnen gerust zijn. Anna geeft volledig acte de presance, onder het genot van haar befaamde zelfgebakken lekkerbekjes, luistert zij aandachtig en discussieert serieus over het gepresenteerde mee. Zelfs Jacques (als je dat een beetje op zijn belgisch uitspreekt, klinkt het ongeveer zo: Jacquezz..e) heeft zich gemeld en wil graag deelnemen aan de discussie om de sportpaardenfokkerij en het daaruit gedistilleerde sportpaard vanuit een andere en bredere invalshoek te belichten. Ik sluit me dan ook graag bij zijn eigen mailtje aan. 'Je bent nooit te oud om te leren en ik ben en voel mij nog zo jong'.

PS. Eerlijk zeggen wie thuis achter de PC hardop heeft geoefend om Jacquezz..e een beetje op zijn belgisch uit te spreken.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:17

Anna42 schreef:
Zo zie je maar weer de 'Messias' laat niemand zijn kinderen niet vallen.


???

Overigens heb ik geen pb gehad, betekent dit dat ik tot het selecte groepje behoor die persoonlijk door de heer De Lange thuis zal worden uitgenodigd??? Schijnheilig

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:44

Ik heb ook nog geen PB ontvangen van Anna 42 dus ik denk dat er nog geen PB's door haar verzonden zijn. We wachten dus gewoon maar even af.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:48

Het lijkt me veel gemakkelijker zoals ook gebruikelijk bij dit soort zaken om plaats datum en tijd te vermelden.
Dan kunnen geinteresseerden zich aanmelden, is ook veel minder omslachtig.
En zoals bekend een selektie is wat mij betreft niet aan de orde, iedere geinteresseerde zou mogen meedoen.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:59

Er staat dat anna nog in onderhandeling is met Excusme over hoe en wat.
Dus dat is nog afwachten waar voor resultaat daar uit komt.

En ik heb ook nog geen pb.
Ik denk dat we pas een pb krijgen als Anna meer informatie voor ons heeft.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:05

Even voor de duidelijkheid dan:

De vierkantstypen worden via een PB uitgenodigd voor de clinic, waar Anna ook acte de presence zal geven

De rechthoekstypen krijgen geen PB met de uitnodiging voor de clinic, maar kunnen zich bij Anna middels een PB melden voor een clinic bij meneer De Lange thuis (in groepjes of individueel)
Ik neem aan dat Anna dan niet aanwezig is, of heb ik dat fout begrepen?



Ik begrijp dat ene Jaque.....zz zich heeft gemeld voor de eerste groep. Ik ben benieuwd welke Jaque......zz heeft gereageerd, aangezien KWPN-Jaque......zz tussen gisteren en vandaag echt niet in staat is geweest om zich met een PB te melden.......
Het is maar even dat je het weet.