Clinic over bloedlijnen, skelet en oorsprong

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 08:37

Even goed lezen Adriana:

Ik prefereer oa Sandro Hit boven Bojar.
Dat is wat er staat. Heeft helemaal niks met Karel te maken.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:06

Volgens mij gaat het hier totaal offtopic...maak maar een nieuw topic aan Knipoog

mayrom
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 17:29

Beste mensen we hebben het over skelet, bloedlijnen en lendenmechanisme. Op de clinic waren we het eens dat een aantal top paarden en hengsten niet het juiste skelet hebben konden we aan de hand van videobeelden zien. Dan de Hengst Bojar die heeft dus wel een goed skelet, en niet allen bojar maar ook de andere hengsten van karel.
Bojar kan super springen en super dressuur lopen en zijn nakomeling kunnen dit ook. kijk maar is op de website van het easp lees dat eerst maar en geef dan nog maar eens commentaar en Bojar heeft ook een super pedigree dus mensen loop nou niet alleen mode hengsten achterna maar kijk ook eens naar de bloedlijn van de merrie en dan zul je zien dat de mode hengsten genetisch niet altijd bij de merrie passen maar soms wel de hengsten met arabische bloed in hun pedigree.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:31

Ik kon het niet beter verwoorden dan Mayrom. Ik ga graag een keertje kijken bij de hengsten van karel. Ik ben zeer benieuwd.

mayrom
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:24

Wat mij opvalt er zijn een aantal mensen op dit forum die kwaad worden als anna een hengst "afkraakt" maar zelf werken ze er net zo hard aan mee om een goede hengst als Bojar ook af te kraken. Ik zou willen vragen aan mensen kom een keer met inhoudelijk goede argumenten want nogmaals Bojar voldoed aan alle criteria's voor een goede bloedlijn, skelet en lendenmechanisme