Clinic over bloedlijnen, skelet en oorsprong

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:15

Als er nog een plaatsje over is, ik wil ook wel graag komen luisteren.
Beloof niet dat ik het met alles eens zal zijn, maar wil wel graag horen hoe Karel de Lange tegen paarden aankijkt. Wat ik van hem gezien heb aan paardenspul, intrigeerde me bijzonder.
Hoop dat ik wel welkom ben, ook al heb niet echt deelgenomen aan die discussie (had nl niet echt wat zinnigs toe te voegen..)

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:46

Kayla"]
[quote="essie79 schreef:
Ik heb het vorige topic niet helemaal gelezen, so correct me if I'm wrong.
Ik denk dat Anna liever niet wil dat er mensen komen die het niet eens zijn met haar standpunt en die clinic willen gebruiken om hun gal te spuien.


Ik zie niet in waarom het een een gevolg van het ander moet zijn.
[/quote]

Nee, die 2 dingen staan ook los van elkaar, maar misschien ziet een ander dat niet zo.

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:58

Ik kom ook mits de datum mij schikt uiteraard en heb dan nog 4 plekken over in de auto voor eventuele geïntresseerden. (vanuit Nieuwegein en omgeving uiteraard)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:10

Maar Anna, waarom geef je de clinic zelf niet? "Zowel in de topics alsmede in talloze PBtjes werd mij verzocht om een clinic over dit onderwerp te houden. Helaas ben ik daar zelf niet zo goed in." Je zegt dat je er niet zo goed in bent (in clinics geven in het algemeen of over dit onderwerp?), maar waar haal je die lange stukken tekst dan iedere keer vandaan (is al een clinic op zich volgens mij Knipoog)??? Of overleg je altijd eerst met Karel de Lange? Is maar een vraag hoor, vind het vrij bijzonder dat je de clinic niet zelf gaat houden.

Verder denk ik dat ik ook tot de groep behoor die (gevoelsmatig?) minder welkom is. Ik wil dan ook graag weten of ik welkom ben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:14

Anoukie schreef:
Maar Anna, waarom geef je de clinic zelf niet? Je zegt dat je er niet zo veel vanaf weet, maar waar haal je die lange stukken tekst dan iedere keer vandaan??? Of overleg je altijd eerst met Karel de Lange? Is maar een vraag hoor.

Verder denk ik dat ik ook tot de groep behoor die (gevoelsmatig?) minder welkom is. Ik wil dan ook graag weten of ik welkom ben!


Lijkt mij onzin Anoukie, als je wilt komen moet je dat gewoon doen. Ik ben het ook vaak zat niet eens met Anna, maar juist daarom wil ik de invulling weleens horen.

Met praktijkvoorbeelden is het misschien wel makkelijker om te begrijpen/eens zijn met hun.

Of niet, maar dan heeft de " anti" groep ( waaronder ik ook behoor) in ieder geval er alles aangedaan om het te begrijpen.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:31

Ikzelf vind het geen onzin Pipo, omdat Anna zichzelf het recht toeeigent om mensen te weigeren die zij als (te) alwetend bestempeld. Ik wil daarom graag eerst weten waar ik aan toe ben, snap je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:33

Ik snap het wel, maar vind het niet acceptabel dat alleen mensen komen die het eens zijn. Daardoor krijg je geen discussie, en zal je er zeker niet wijzer van worden. Juist door te discusseren krijg je nieuwe ideen.

Lijkt mij dan he!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 13:38

Ook ik wil graag komen op de clinic. Ik lever dan misschien niet zo'n grote bijdrage aan FA, maar ik leer graag bij en hoor graag diverse meningen waaruit ik datgene kan halen wat mij aanspreekt en logisch lijkt.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:00

Waarom moet zoiets nou altijd weer GELD KOSTEN?
(Het lijkt het KWPN wel........)

Karel is die centen écht niet nodig en is volgens mij best bereid om het gratis te doen.
Anders heb ik toch zeker een verkeerde indruk van hem gekregen!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:47

Hoi Anna,
Kan je misschien wat meer informatie geven over data, locatie, kosten etc? Het lijkt me een erg interessante clinic namelijk! En zover ik weet behoor ik gelukkig niet tot het groepje "alles beter wetende" personen!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:25

Heb Anna al aangeboden om het bij ons bedrijf In Utrecht te doen, dat scheelt kosten.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:00

nou.......Karel nog overhalen om de benzinekosten zelf voor rekening te nemen....

De Messias rekende ook geen kilometerprijs........

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:05

Excuseme schreef:
Heb Anna al aangeboden om het bij ons bedrijf In Utrecht te doen, dat scheelt kosten.


En mooi centraal!!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:11

Ja, naar Utrecht wil ik nog best wel komen met de trein of auto!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:26

Misschien kan Karel wel even met iemand car-poolen richting Utrecht.

Als je vanaf Groningen komt via da A28 kun je hem zo even oppikken in Steenbergen. Kleine moeite, groot plezier. Best een aardige man hoor!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:37

Anna42 schreef:
Ik behoud me overigens wel het recht voor, om uitsluitend mensen die werkelijk over de sportpaardenfokkerij willen discussieren, toe te laten. Ik heb er namelijk geen zin om een leerzame clinic van een uiterst deskundige paardenman als Karelde Lange te laten vergallen door een handjevol mensen met een alleswetende instelling.




Dus je komt zelf niet Anna42 Verward

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:57

Nou het gaat nu al steeds meer een lekkere kant op. Jammer het lijkt mij iig heel interessant! Scheve mond

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:08

Helemaal mee eens, zo word het nooit gezellig.
Utrecht lijkt me prima ook goed te doen met openbaar vervoer.

En zien we ook gelijk goede paarden Knipoog

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:11

Om in een vrije democratie te roepen dat mensen met een andere mening niet welkom zijn is ver beneden ieder peil.
Ik weet niet of dat eigenlijk juridisch wel toegestaan is.
Ik wordt daar tenminste intriest van en het geeft assiociaties met een totalitair machtssysteem
Laatst bijgewerkt door sarabande op 14-08-03 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:13

Tuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben net zoals iemand al zei als iedereen hetzelfde denkt komt er nooit een discussie.
Maar laten we wel eerlijk en normaal blijven doen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:22

adriana schreef:
Tuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben net zoals iemand al zei als iedereen hetzelfde denkt komt er nooit een discussie.
Maar laten we wel eerlijk en normaal blijven doen.


OK dan! dus als we die kinderachtige steken onder water nu ook achterwege willen laten, thanx

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:24

adriana schreef:
Helemaal mee eens, zo word het nooit gezellig.
Utrecht lijkt me prima ook goed te doen met openbaar vervoer.

En zien we ook gelijk goede paarden Knipoog


helemaal mee eens adriana Haha!

djeez, niet te geloven, waarom moeten mensen zo verschrikkelijk lopen zuigen.

Je komt of je komt niet, je bent het eens of niet eens, dicussieren kan altijd, maar op deze manier komen we nergens, niet op bokt en niet op een clinic.

jammer Huilen

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:24

Nimber schreef:
dus als we die kinderachtige steken onder water nu ook achterwege willen laten, thanx



Ja dat zou wel eens prettig zijn.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:25

sarabande schreef:
Om in een vrije democratie te roepen dat mensen met een andere mening niet welkom zijn is ver beneden ieder peil.
Ik weet niet of dat eigenlijk juridisch wel toegestaan is.


Het mag wel, maar het is niet echt aardig.
Is er al een datum en Anna, kom je zelf ook?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:57

Gaat weer lekker hier...
Ik zou zeggen Adriana, je kan mee rijden maar je woont jammer genoeg een beetje uit de richting.