Mochten er iets minder mensen komen, dan is het in ieder geval de op 1 na grootste bokt meeting ooit. En dan is het natuurlijk ook gezellig.
En nu we 10 jaar bestaan werd het wel eens tijd

Aangezien het best lastig is om met zoveel man, in heel veel leeftijdscategorieën met allemaal verschillende hobby’s en interesses iets te organiseren. hebben we besloten het te organiseren op een plek waar voor ieder wat wils is.
Daarom hebben we (vooral ik) besloten om bij elkaar te komen in attractie park de Efteling, jullie allen wel bekend.
Helaas is er niet genoeg plaats voor alle 153.000 bokkers, Er mogen in de Efteling slechts 50.000 mensen binnen.
Als datum is gekozen voor zondag 17 april, geen bijzonder drukke dag voor de efteling. Dus plaats genoeg voor ons.
Het is de bedoeling dat iedereen gewoon zijn eigen gang kan gaan, met alle bokkers tegelijk in een attractie past toch niet.
Het idee is om iedereen net zoals op Horse Event een naam badge/sticker te geven zodat je elkaar toch kunt herkennen.
Het vervoer van en naar de Efteling is ieder voor zich, Er rijden vanaf de stations in de buurt van Kaatsheuvels bussen tot bij de ingang.
Voor de bokkers die met de auto willen komen, de parkeerkaartjes zijn (schrik niet!) 10 euro.
Dus mochten er bokkers plek over hebben in de auto, en het niet erg vinden om een andere bokker mee te nemen, kun je dat natuurlijk aangeven, dan is het vast mogelijk de parkeerkosten zo laag mogelijk te houden.
Eerder in een topic waar dit plan al bekend was heb ik al gezegd dat als er veel bokkers zonder auto vanuit een bepaalde regio willen komen het natuurlijk mogelijk is om een touringcar in te zetten, deze kunnen gratis parkeren op het terrein van de Efteling, en de overige kosten kunnen gedeeld worden.
De prijzen hiervan wil ik wel opvragen mocht er serieuze intresse in zijn.
De toegangsprijs bedraagt 24 euro per persoon. mochten we een hele grote groep bij elkaar krijgen dan is het mogelijk dat de prijs gaat zakken.
(als we de 50.000 halen, huren we het park gewoon af

Mocht je nog vrienden, vriendinnen of familie leden hebben die ook graag mee willen maar geen lid zijn van bokt, dan kunnen die ook mee tegen het gereduceerde tarief.
Natuurlijk nodigen we Bart en Eline, en de rest van de teamies ook uit

Ik heb nog niet gezien wat ik gisteren bij de staatsloterij gewonnen heb, mocht ik nou de jackpot hebben, betaal ik voor jullie allemaal het entree kaartje