BELGJES: datum meeting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wanneer ben je vrij?

9-10 aug
1 (6%)
16-17 aug
1 (6%)
23-24 aug
6 (37%)
30-31 aug
1 (6%)
6-7 sept
3 (18%)
20-21 sept
4 (25%)

Totaal aantal stemmen: 16


Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:19

Acilon schreef:
ja is het niet 24 augustus??


oeps, ik dacht dat we de 19 al gingen? Of gaat dat niet? ik zie het anders wel zitten Tong uitsteken

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:24

leentje schreef:
Oh ja, Anneke, als je verloren rijdt... bel mij maar op he, ik zal wel gidsen Knipoog (jammer dat ik er niet bij kan zijn *LOL* )


Noem je mij al Anneke Tong uitsteken hihi lief dat je het voorstelt maar ik ga normaal gezien mee met An (Minne)
maar misschien kan je iemand vinden op bokt die ook niet meegaat om te rijden maar waar je je 3 uur mee kan amuseren en achteraf wel samen met de groep?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:37

Zania"]
[quote="leentje schreef:
Oh ja, Anneke, als je verloren rijdt... bel mij maar op he, ik zal wel gidsen Knipoog (jammer dat ik er niet bij kan zijn *LOL* )


Noem je mij al Anneke Tong uitsteken hihi lief dat je het voorstelt maar ik ga normaal gezien mee met An (Minne)
maar misschien kan je iemand vinden op bokt die ook niet meegaat om te rijden maar waar je je 3 uur mee kan amuseren en achteraf wel samen met de groep?
[/quote]

Ik had het over Minne, die rijdt namelijk altijd verloren *LOL*

Enne, ik heb net gemerkt dat ik dan een zeer belangrijke taak ga hebben, namelijk het kokkerellen voor en in de watten leggen van een vriendje dat de volgende dag zijn eerste examen van de tweede zit moet afleggen...

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:40

leentje"]
[quote="Zania"][quote="leentje schreef:
Oh ja, Anneke, als je verloren rijdt... bel mij maar op he, ik zal wel gidsen Knipoog (jammer dat ik er niet bij kan zijn *LOL* )


Noem je mij al Anneke Tong uitsteken hihi lief dat je het voorstelt maar ik ga normaal gezien mee met An (Minne)
maar misschien kan je iemand vinden op bokt die ook niet meegaat om te rijden maar waar je je 3 uur mee kan amuseren en achteraf wel samen met de groep?
[/quote]

Ik had het over Minne, die rijdt namelijk altijd verloren *LOL*

Enne, ik heb net gemerkt dat ik dan een zeer belangrijke taak ga hebben, namelijk het kokkerellen voor en in de watten leggen van een vriendje dat de volgende dag zijn eerste examen van de tweede zit moet afleggen...
[/quote]


Hihi, dahct al Tong uitsteken
en oei, ik rijd met haar mee Tong uitsteken als we er rond 5 uur nog niet zijn dan zijn we dus verloren gereden Tong uitsteken
grapje hoor Minne Tong uitsteken
Veel succes met het kokkerelle en in de watten leggen Tong uitsteken

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:21

Nog een paar (onbenullige Schijnheilig ) vraagjes: Mag/moet je daar zelf d paarden kiezen of hoe gaan die daar te werk?

Is er daar ergens plaats om je om te kleden want ik voel me niet zo geroepen de ganze dag me trijkleren aan te lopen Tong uitsteken Voor degenen die afsprken aan St- Pieters is het geen probleem in het doorrijden...
Willen degenene die bij St-Pieters afspreken hun perron van trein/bus pb'en Haha!

gaan er een paar mensen Cheese! ?

dat was het Tong uitsteken

Xxx Anne

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:24

Sorry, nog iets: iedereen die met An (minne) meerijdt: trakteren!! Tong uitsteken maar dan geen sterke drank want ik wil heelhuids thuis geraken Tong uitsteken

En ik heb gezien in het begin van het topic dat Belsje en Guanacotje ook wel zouden gaan? Ik zal ze even Pb'en...

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:04

ik heb ook een vraagje wie gaat er allemaal met de trein?? zodat ik niet de ganse rit alleen hoef te zitten???

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:57

ik g

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:00

ik ga even kijken of gent dampoort ook op mn weg ligt!!!
en wlek perron enzo ik zal aankomen...
even concreet, MInne, hoelaat denk je daar ongeveer te staan? gent - depanne, hoelang is dat ongeveer rijden, dan zoek ik uit welke trein ik moet hebben!!
nog iets: hoe gaan we mekaar herkennen?? anders kunnen we allemaal roze konijne-oren aandoen zodat we snel te herkennen zijn als we op ons vervoer-medereizeigers wachten Clown !!! nee even serieus...iemand een elkaar te herkennen?
ik heb er al reuzezin in!!

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:02

Haha, mij zie je niet met roze konijneoren hoor Tong uitsteken

van Minne hebben we alvast foto's voldoende hier op bokt, ik zoek ze anders wel eens uit Knipoog

We kunnen gsm-nrs aan elkaar geven? En dan even sms'en als je er bent?

Anders ook zoveel mogelijk foto's hé... ?

Verder had ik ook zowat dezelfde vragen aan Minne Schijnheilig

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 00:08

Ik ken al een aantal mensen van de Six Flags meeting (Minne, Tessake, Angelke) en Saartje39 zie ik nu ongeveer elke dag op mijn werk Haha! dus dat zit wel snor.

Er gaat ook een vriend van mij mee, dat maakt dan 11 ??

Mensen die nu nog meewillen, ik stel een deadline in; morgen om 13u... Anders blijft het aantal 11.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 01:50

Ik ga zeker mee! Tenzij ik doodval ...

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 01:56

En zo snel zal dat niet gebeuren Knipoog

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 11:46

Mientjeuh schreef:
En zo snel zal dat niet gebeuren Knipoog


weet je dat wel zeker Tong uitsteken

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:04

er gaat misschien ook een meisje met me mee, ik weet niet of Minne haar auto al vol zit of niet. Ik ken ze van school maar zit hier niet op bokt, ze heeft een aantal jaren gereden in de lager school... ik weet niet...

Dus houden jullie er rekening mee dat er misschien 12 kunnne zijn?

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 12:14

Mijn vriend die meegaat komt ook met de auto. Daar zitten in: vriend (niet MIJN vriend, EEN vriend Tong uitsteken ), Saartje39, Mientjeuh en ik. Wij komen van Herent. Als iemand in omgeving Leuven mee wil, gaat dat nog, er is nog plaats voor 2 personen!!
Laat maar weten (PB)

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:21

mag ik ook nog mee? Haha!

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:23

Zania schreef:
er gaat misschien ook een meisje met me mee, ik weet niet of Minne haar auto al vol zit of niet. Ik ken ze van school maar zit hier niet op bokt, ze heeft een aantal jaren gereden in de lager school... ik weet niet...

Dus houden jullie er rekening mee dat er misschien 12 kunnne zijn?


Onthoud wel dat het een rit wordt met veel actie, ik weet niet of "een aantal jaar in de lagere school" genoeg ervaring is?
Even ter informatie hé Lachen

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:28

Rosaly"]
[quote="Zania schreef:
er gaat misschien ook een meisje met me mee, ik weet niet of Minne haar auto al vol zit of niet. Ik ken ze van school maar zit hier niet op bokt, ze heeft een aantal jaren gereden in de lager school... ik weet niet...

Dus houden jullie er rekening mee dat er misschien 12 kunnne zijn?


Onthoud wel dat het een rit wordt met veel actie, ik weet niet of "een aantal jaar in de lagere school" genoeg ervaring is?
Even ter informatie hé Lachen
[/quote]

Juist erom... ik vertrouw het niet als ze meegaat, ik waarschuw haar al 100 keer maar ze blijft beweren dat 'ze kan paardrijden' ik weet niet... Ik ken ze enkel een beetje van school maar... als het enkel is 'om stoer te doen' dan vind ik nie tdat je moet meegaan hé? Dan zit ik met de problemen omdat ik mijn mond heb voorbijgepraat van dat ik 24 aug ging gaan rijden aan zee Knipoog zal haar nogmaals waarschuwen Schijnheilig

Zelf ben ik oo kerg onzeker Bloos tis tenslotte al een jaar geleden dat ik nog eens 'geraced' heb Schijnheilig

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:34

Ik weet niet hoe oud jouw vriendin nu is, maar je kan misschien beter het zekere voor het onzeker nemen... Lachen en ze niet laten meegaan...
Zeg euhmm... dat het opeens allemaal niet doorgaat Tong uitsteken Knipoog

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:43

Rosaly schreef:
Ik weet niet hoe oud jouw vriendin nu is, maar je kan misschien beter het zekere voor het onzeker nemen... Lachen en ze niet laten meegaan...
Zeg euhmm... dat het opeens allemaal niet doorgaat Tong uitsteken Knipoog



hihi, heel geloofwaardig Tong uitsteken ja, ik kan het proberen Tong uitsteken ze is een jaar jonger dus euhm (even tellen Tong uitsteken ) 15 geworden... tis trouwens niet een echte vriendin hoor Tong uitsteken ssssssssshhhhhhhhht hé!!! Cool

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:05

maar wie komt er nog met de trein nu niet dat ik daar heel alleen zit Lachen

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 13:26

Tessake, moet jij niet sowieso langs Leuven met de trein? Ik zal eens vragen of die vriend van mij jou niet wil komen ophalen... Of je kan de bus van aan Leuven station nemen tot in Herent, is goed te doen... Laat maar weten!!

Gaat Sannieke (?) niet mee?

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 13:27

Mensen, de deadline is voorbij Tong uitsteken ik reserveer voor 12 personen... Ik stuur ook even een PB naar Vanity!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 14:09

Ik heb gereserveerd voor 12 personen (eentje op overschot Tong uitsteken).

Probleem: om 15 u ging niet (er was al een nieuw groep om 17u), dus is het 13u geworden, gaat dit nog voor iedereen??

Het is een rit van 3 uur, hij vroeg expliciet of iedereen al kon rijden, dus dat vage meisje blijft dan maar beter thuis?

(Mijn vriend heeft ook nog niet veel ervaring, zijn houding is bagger, maar hij blijft er wel opzitten, ben al met hem op strand gaan crossen en dat ging behoorlijk goed)