Boktbeque Soest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 10:57

heej maar jongens:ik ben ok geen plakker aan mijn kerel.wij zijn allebei nogal onafhankelijk.zo gaat hij soms wel een week weg,en ik ga net zo goed daar waar ik wil.kwestie van loslaten misschien?op het moment dat iemand mij probeert vasttehouden ben ik jíust weg,en hetzelfde geld voor mijn teun.die kan er niet tegen om niet te kunnengaan en staan waar hij wil.ik ben allen gebonden aan tinkie want ik kan gewoonweg niet zonder haar Haha! zij best wel zonder mij maar ik écht niet zonder haar.nog geen dag!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 11:06

Kijk dat vind ik nou een gezonde relatie!! Cool

Ik ben ook zo met mijn paarden, ik moet ze elke dag zien. Maar een vriend...daar kan ik vast wel een paar dagen zonder! Haha!

BTW ik heb ook nog foto's, die staan er zeer waarschijnlijk donderdag op. Maar ik heb geloof ik ook niet veel foto's van de BBQ gemaakt.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 13:55

tja, mijn ex kon ik ook wel zonder (daarom is het ook mijn ex, hahahaha), maar zonder Peet kan ik echt niet! En wij zijn geen plakkerds, helemaal niet hoor! Ik mag gaan en staan waar ik wil, en Peet ook, maar we hebben gelukkig dezelfde interesses en we gaan dus gewoon heel veel samen op stap. Verder kunnen wij maar weinig tijd samen doorbrengen vanwege werk, maar ook vanwege Peter's kinderen, dus de tijd die we samen hebben zijn we zuinig op, dat heeft echt niets met plakken te maken!

Maar, maakt ook niet uit (hoezo off-topic!?), de volgende keer kom ik!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 14:15

Citaat:
Op 2001-08-06 22:06, schreef Marianne:
Sjuimpje, bij welk theehuisje hebben jullie een pitsstop gemaakt?

gr. Marianne

In het gat van Claus (ja, ik weet het voor de niet Soesters is het een vreemde naam!)
Je weet wel, dat recreatie terrein bij Drakensteyn.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:49

Wij noemen dat het pretgat (wij op de vuursche dan tenminste hé...) Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 12:59

oooooooooooooooooooh wat heb ik een boel gemist! wat baal ik nu dat ik op vakantie was helemaal omdat ik daar doodziek ben geweest Boos!
vanacht in het vliegtuig pas een beetje opgeknapt maare wanneer is de volgende meeting?
Ik neem wel een stelletje A's mee DAN wordt het pas echt! gezellig Cool

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 13:10

Ojeeeee dan ga ik NIET mee hoor Frusty allemaal A´daar wordt ik gek van Verward