Ineke2 en Arti in het echies gezien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Ineke2 en Arti in het echies gezien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 18:43

Oké jullie hebben er even op moeten wachten maar hier is dan eindelijk het verslagje van mijn eerste boktmeeting!!!

Heel toevallig blijkt Ineke2 op de manege te staan waar ik zo'n 18 jaar (pff ben ik al zo oud aan't worden Haha! ) geleden ben begonnen met paardrijden. De boktmeeting was snel afgesproken want dat is 5 min. van mijn huis.

Afgelopen dinsdag hadden we afgesproken. Was wel heel leuk want Arti was er ook nog niet zo lang en die had ik hier op bokt al op de foto gezien. Ik herkende ze dus al gelijk toen Ineke aan het stappen was.

Eerst hebben we Arti lekker gepoetst, ze wist gelijk dat in nog een snoepje in mijn zak had, dus vond me glijk errug aardig Knipoog

Het was helaas niet zulk lekker weer dus hebben we voordat het ging regenen snel Arti gelongeerd. Daarna ging het toch wel regenen en heb ik nog zonder zadel in de binnenbak gestapt, vond Arti errug spannend. Gelukkig ging ze niet rollen Haha! . Arti even op de spuitplaats gestationeerd en snel tussen de druppels (we waren eigenlijk toch al nat Frusty ) door haar stal uitgemest en opgestrooid.

Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!! Hopelijk kan ik je dan zien rijden Ineke want het gaat vast wel goedkomen. Arti is een hele lieve pony en met zo'n goede baas lukt het vast wel.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:14

heej leuk had al gehoord dat je langs was geweest van ineke...arti was eerst van mij en vind het wel leuk om te lezen wie d'r allemaal zien enzo Lachen leuk beessie he! leuk dat het zo gezellig was!!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 18:07

volgens mij was het hardstikke gezellig

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 15:45

Waterkippie schreef:
heej leuk had al gehoord dat je langs was geweest van ineke...arti was eerst van mij en vind het wel leuk om te lezen wie d'r allemaal zien enzo Lachen leuk beessie he! leuk dat het zo gezellig was!!


Ik had het al een beetje gevolgd, een betere nieuwe baas kun je je paard niet wensen. Ineke is superlief voor haar en andersom. Het is een leuke pony en eigenlijk voor mij ook wel een mooi maatje (1.43 m toch?) Haha!

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 21:41

Haha ik zie NU pas het verslag Bloos
Ik kom nooit op dit deel van het forum eigenlijk Haha!

Maar Arti is idd 1.43m ongeveer Fijn dat je het gezellig vond. Als je nog is langs wil komen zeg je het maar hoor Pling

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 14:16

Ineke2 schreef:
Haha ik zie NU pas het verslag Bloos
Ik kom nooit op dit deel van het forum eigenlijk Haha!

Maar Arti is idd 1.43m ongeveer Fijn dat je het gezellig vond. Als je nog is langs wil komen zeg je het maar hoor Pling


Dan wel met digi hè?? Haha!

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:39

Ja Haha! Als ik kom meeten bij Zorro heb ik uiteraard ook de digi bij mij Knipoog