meeting ponydag Hoorn

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Polly

meeting ponydag Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 16:42

Jaja gisteravon de hele avond bezig geweest met wassen, vlechten en optutten en vanmorgen vroeg op de wagen naar Hoorn toe.

Daar aangekomen hadden we een superplekje!!!, paardjes uitgeladen, tussenschot uit de trailer zodat Polly en Katinka zo nodig even rustig konden staan.

Toen zijn we gaan melden dat we er waren en kregen we rugnummers, terug naar de trailer waar Katinka alle aandacht trok Haha!

Na een uurtje moesten we voor de recreatiekeuring, we hadden niks maar dat maakt niet uit, leuke ervaring voor alle 3.
Weer terug naar de trailer, Polly en Katinka er maar even ingezet zodat die ook een beetje rust hadden.

OM half 1 was het tijd voor de openluchtlunch, Katinka was net in slaap gevallen in de trailer (ze was bekaf) dus Polly hebben we niet meegenomen, alleen met Sharif dus. Hij vond het geweldig, lekker worteltjes eten samen met andere pony's, we hebben nog wel wat meegenomen voor Polly.

Om 16.00u was de ponyparade, dan ga je een stuk door de stad lopen, maar de paardjes waren zo vreselijk moe dat we het niet eerlijk vonden dat ze nog 3 uur op de trailer zouden moeten staan voor een klein rondje lopen, we zijn dus maar naar huis gegaan.

Eenmaal thuis hebben de de vlechtjes eruit gehaald (ook bij Katinka Lovers ) en ze lekker in het land gezet.
We hebben nog een leuk t-shirt gehad, het was echt een geslaagde dag!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:09

Dat was het zeker. Het was echt heel gezellig. Ik heb me ook wel erg vermaakt. Ik was ook moe hoor, met mijn conditie die er nog helemaal niet is.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie