Boktmeeting Noord-Nederland?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 23:32

Eind augustus is geen probleem, begin september is er het strandweekend in Haamstede van de NVVR, daar is nog volop plaats, is welliswaar niet in het noorden, maar och......
Overigens maakt het mij niet uit waar het is, Nederland is maar drie uur rijden groot, who cares. Zonder paarden heb ik plek voor vijf personen (ex Nieuwe Ark-bus) met paard plaats voor een persoon met paard (Disco met twee-paards trailer) wie het eerst komt, het eerst maalt.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 23:35

Citaat:
Op 2001-08-06 23:07, schreef Mirjam:
Trouwens, op 12 augustus a.s. gaan we weer vanaf de pensionstal in Donderen naar Norg en terug rijden. We zijn nu met 7 (eigen) paarden, er kan dus nog wel eentje bij... Het is een vijfuurs rit met halverwege een lunch (paarden in de wei). Dus Cody, als je zin hebt en vervoer?

Zin heb ik wel en vervoer is ook te regelen maa ondertussen heb ik geen paard meer Scheve mond\ Misschien dat ik in de toekomst met Aldira mee kan, maar daar moeten we eerst mee aan de gang voordat ze mee naar buiten kan. (als je iets gemist hebt...lees mijn profiel en alles zal een stuk duidelijker worden Haha! )

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 00:49

Ik ga voor het laatste weekend van augustus, of 1e van september. Jawel, ook nog eens vrij in het weekend, dan heb ik vakantie!!!!