Lunterenrit part three -interessepeiling (27 sept)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Lunterenrit part three -interessepeiling (27 sept)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 09:47

Aangezien er al zoveel meetingen staan voor rond augustus/september, lijkt het mij slim om vast een datum te prikken voor Lunterenrit deel 3. Anders heeft iedereen al iets die dag! Verdrietig Zou een beetje zonde wezen natuurlijk als we hem dit jaar niet kunnen herhalen of pas heel laat in het jaar. Vorig jaar was het in oktober en dan is het weer toch iets minder.

Dus bij deze een peiling. Wie willen er mee als ruiters of als 'grooms'?

Wat is de Lunterenrit?

Een buitenrit voor mensen met eigen paarden, er kunnen geen paarden worden gehuurd. Afstand ervan is in overleg. We kunnen een lange rit maken of een korte, als er mensen een halve rit mee willen rijden zou dat in principe ook te regelen moeten zijn, maar dat is niet zo makkelijk. We kunnen in groepjes rijden of in een grote groep. Net wat voor paarden er meegaan.
Mensen zonder paard kunnen ook mee, er is elk jaar nog een grote groep niet-ruiters geweest, die zich absoluut niet verveeld hebben.
Na de rit gaan we met zijn allen ergens wat eten (tot nu toe twee keer pannenkoekenhuis). Dit is natuurlijk niet verplicht, maar ik zoek altijd iets met een grote parkeerplaats voor de paardentrailers.

Het eerste jaar waren er acht ruiters, afgelopen jaar waren dat er al veel meer. Ik wilde pics uploaden, maar de upload ligt er even uit, dus misschien later.

De rit wordt dus gehouden in Lunteren/Ede. Verzamelplek is bij mij thuis. We hebben hier veel bos en ook kunnen we de heide op.

In mijn agenda heb ik de volgende data staan: zaterdag 27 september!

Wie o wie zijn geinteresseerd? Roept u maar! Later komt er nog wel een topic over het hoe en wat. En vragen stellen mag natuurlijk in dit topic.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:53

Ik wil een paard huren! Wil ook eens met jullie daarzo meerijden...maar ga mijn arme [naam verwijderd] niet helemaal naar Lunteren toe slepen voor mijn eigen lol....
Is er echt geen verhuuradres van waar uit je de rit kunt beginnen?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:56

Ik ben er denk ik wel. En misschien wel met een paard maar dat zeg maar NIET zeker. ik zet 't vast in mijn agenda

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:08

Ik ga even kijken of ik een paardje mee kan nemen! Anders kom ik groomen, dus zet mij zowiezo maar op de lijst!!

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:58

Leuk idee. I kben van de partij. Even kijken wat ik tegen die tijd op stal heb staan. ik zal Katja ook inlichten.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 12:35

En ik kan nog niet meerijden Verdrietig Maar ik zal er wel zijn als groom hoor...

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 13:21

ik zou ook wel mee willen hoor, maar wat voor mensen gaan er allemaal mee, beetje leuke mensen die met erspect hun paardje behandelen?
mensen die dressuur doen, of ook western,
en dat soort dingen, ik ben namelijk wel geinteresseerd, moet alleen mn vader kunnen rijden die dag, en ik moet kijken of de trailer die ik altijd leen, niet in gebruik is,
ow ja, ik heb helaas geen ruiterbewijs, is dat nodig op die plek waar we gaan rijden.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 13:42

Kinglover, ik denk dat er alleen maar dierenbeulen meegaan Clown, uiteraard alleen maar dressuurprikkers en cowboys met te strakke slidingstopteugeltjes....
Joh, doe niet zo raar, elke bokker respecteert zijn paard. Ik heb het nog niet anders kunnen vernemen.... Ze doen allemaal hun best zo goed mogelijk voor hun paard te zorgen. Misschien ben je het niet eens met de manier waarop, maar de intentie is wel goed, volgens mij.
Maar ga mee, kan je het zelf zien! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 13:56

Ikke, ikke, ikke!!!!!!!! Ik wil mee Haha!

Chauffeur... wellicht m'n vader... of er moet zich een chauffeur aandienen Tong uitsteken

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:02

Als er meer mensen uit het oosten des lands mee gaan wil ik ook wel komen.
Zonder paard, maar kom wel lekker eten Tong uitsteken
Maar dan moet er wel nog iemand gaan, want 2.15 uur alleen in de trein zie ik niet zitten!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:12

Ik wil graag mee, maar of MET paard gaat lukken is nog de vraag.. Ik heb namelijk geen eigen paard en geen eigen trailer... Verdrietig Als het niet met paard gaat lukken ben ik waarschijnlijk wel zonder paard van de partij!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:47

Ik kan dus niet.. stom stom..ik zit in kootwijk met Brenin, we hebben dan Welsh sportdag!!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:17

nou, ik hoor sommige bokkers ook zeggen, van geef dat paard een mep hier, en een mep daar als di eniet luisterd, dat bedoelde ik, sorry ik zie dat ik het er raar heb neergezet, sorry

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:19

Oh koel! Ik ben er op zeker weer bij! Haha!

Gaan we weer pannekoeken (lees: schnitzel) eten!? Haha!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:01

Is er iemand met een braaf paardje dat hem aan mij wil 'lenen' voor een heerlijke rit? Ik heb namelijk geen eigen paard, en het lijkt me erg leuk om mee te doen.
Mocht er iemand zijn, hier wat belangrijke info over mij: ik ben 17 jaar, 1.68m, ong 60 kilo, heb ong. 6 jaar rij-ervaring, in bezit van ruiterbewijs.

Ik hoop echt dat er iemand is.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:21

Miekje??????? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:13

Op wat voor dag is 20 september? Ik heb de indruk gekregen dat dat erg leuk moet zijn, en aangezien ik in september over een broer met rijbewijs E en auto met trekhaak beschik en ik waarschijnlijk ook wel een trailer kan versieren... Ik zou ook wel eens met mijn pony in een grote groep willen rijden. Zet mij maar op de lijst Lachen
*Edit, net Lunteren opgezocht, dat is maar een kippe-eindje (90 km), ik krijg mijn broer wel zover dat ie dat doet*

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:36

Mayo schreef:
Miekje??????? Haha!


Geregeld Knipoog

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:52

Het lijkt mij ook wel eens leuk om dat te doen! 3 maal is scheepsrecht toch? dus dan moet ik nu echt een keer mee.
Ik heb zelf paard + trailer + auto + E rijbewijs, en ik kan eventueel nog iemand meenemen in de trailer die uit deze buurt komt.

Ik weet het nog niet zeker, maar het lijkt me heel erg leuk!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:18

Mike"]
[quote="Mayo schreef:
Miekje??????? Haha!


Geregeld Knipoog
[/quote]

jeuj!! Party!! Thanx!!!! Haha!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:19

Is er dan niemand die hier uit de buurt komt en graag heen wil?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:07

Dat weekend is ook Horse event waar heel veel bokkers heen gaan oa met paard. Is er een mogelijkheid om het een week later te houden bv? Ik als echte dieharder rijd mee op horse event maar heb nog geen 1 keer de lunterenrit overgeslagen.
Dit jaar wil ik graaaaaaag weer aanwezig zijn en indien ik een 2paardstrailer tot beschikking heb wil ik Lodewijk ook beschikbaar stellenen met 2 paarden komen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:10

Volgens mij zit er al behoorlijk veel vol Kim, daarom heeft ze ook precies deze datum uitgekozen.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:14

De week daarna zit ik zaterdag ook met een beste kater van de vrijdag vrees ik Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 21:59

Wow wat een reacties allemaal! Wat mij betreft kan het ook evt. een week later, mocht dat geen probleem zijn voor de rest?