wie zitten er van Bokt in de omgeving rotterdam?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 14:25

We kunnen ook in september afspreken als de meeste dan terug zijn.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 14:27

en nee, ik heb helemaal nooit met ineke gemaild over zadels..........was een andere ineke. sorry voor het even off-topic!! Schijnheilig

in september lijkt me een prachtig plan!
alleen dan niet de 15e hihi.........lastig he, ik denk niet dat het lukt om 1 datum te vinden waarop iedereen kan.......

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 16:37

Ik heb een vraagje voor jullie. Ik wil weten hoe het gaat met een meisje dat Wendy Buik heet, en ze heeft een paard, Nephar. Ik ben degene die haar dat paard heeft gekocht en ik wil heel graag weten of ze op wedstrijden gaan enz. Ze woont in rotterdam of Barendrecht. Ik weet niet op welke stal ze staan.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 17:50

Hoi,
Ik ken dat meisje niet. Rotterdam en Barendrecht zijn GROOOOOOOT Haha! Haha! Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:53

ik kan de 18 e ook niet. moet met de welsh pony's naar de centrale keuring in kootwijk. kunnen we niet eind aug. afspreken???

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 22:06

ik wil ook mee meeten Haha!
mij maakt de dag niet uit:)

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 22:45

jemig.. we hebben allemaal verschillende datums ik weet het is nooit mogelijk om allemaal de zelfde datum te kunnen vrijhouden maar het lijkt mij het handigst om het 18 augustus te doen en wie dan niet kan kan de volgende de keer mee want ik las september al en eind augustus maar dan zullen er ook mensen zijn die niet kunnen dat hou je altijd dus nu is devraagwie komt er zeker op 18 augustus en waar spreken we af..

Groetjes judith

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 23:06

Ik kan op 18 augustus wel Haha! Haha! Haha! , waar spreken we af?

Goedgekeurd onderschrift :)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 23:20

Ik kan 18 augustus ook! Waar? ligt eraan wat we willen gaan doen? maakt mij niet uit, ben heel makkelijk!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 09:01

Ben benieuwd hoe het wordt. Allemaal bokkers bij elkaar. Wordt vast beregezellig. Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 10:40

hhmh zal zeker gezellig worden *LOL* ik las iemand die de mac. Donald voorstelde om af te spreken en iemand die zei het doelencafe..
Wie wilt waar af spreken.. eerlijk gezegd weet ik niet precies waar het doelencafe is is dat dat cafe tegenover dat grote pathe.. toch??
Of ben ik nou abuis.

Manon 2
Ju-Ju
Billy
prakkie
MirageGidran
wendy1

oke klopt het tot zover?

lijkt me harstikke gezellig en ik kies voor het doelencafe:)

Groetjes Judith

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 10:48

lijkt me een goed plan, maarre...heb net bericht binnengehad van CHIO. Ben daar vrijwilligster. Moet VIP's en ruiters van en naar hotel brengen... Is een dag voor de vrijwilligers op 18 augustus.. de hele dag...K*T. Had er graag bij geweest ... maar ja is niet anders. Zouden eerst de dag hebben op 25/26 augustus (had ik daar weer niet naartoe gekund, want dan heb ik kampioenschappen, ach je druk druk druk). Hoop dat we snel nog een keertje gaan. Ben dan zeker van de partij!!!! Alvast veelplezier toegewenst... groetje svan wendy Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 15:35

hoi we kunnen misschien ook wel naar iemand z'n paardje gaan kijken of we gaan er een paar af? Of hebben jullie geen auto ofzo? Ik heb digitale camera, is leuk ,kan ik heel veel foto's maken en naar iedereen versturen! Lijkt me op zich wel leuk om iets te gaan doen wat met paarden te maken heeft, want dat is een interesse die iedereen heeft!
Misshcien kunnen we naar een of ander evenement?? (en allemaal met elkaar meereizen in een paar auto's?)
Wie weet of er de 18e ergens iets te beleven is??

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 20:14

hoi ik vind het wel een leuk idee jammergenoeg kunnen we niet bij ons op stal dat is niet gewenst zoveel mensen Haha!
Maar wat dacht je van Divoza..? met ze alle lekker winkelen maar wie heeft er een auto.. of misscihen een evenement zal heus wel wat te vinden zijn?
Groetjes Judith

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 20:16

divoza is niet zo super hoor, kom er vaak zat.
niet echt interessant om daar met een 'tien'tal gillende meiden heen te gaan............lijkt me.
evenement is veel beter!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 12:10

ik kom uit s'Gravenzande vlak bij hoek van holland
(zuid-holland)

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 12:14

hoi hoi,

Jammer Prakkie dat je niet kan maar volgende keer:)
Haha!
Oke als we het nou zo doen want 18 Augustus komt snel en ik heb nog maarh eel weinig gehoord van we komen zeker naar het doelencafe. mij lijkt het handigst om het in de middag te doen zo rond 14.00 komt dat iedereen uit?
Als iedereen die meegaat nu even mij prive een mailtje stuurt dan kan ik een lijstje maken wie er komen..

Groetjes Judith

O PS: ben eigenlijk erg benieuwd of er nog meer mensen van Bokt naar de dressuurdagen gaan op 8 en 9 September. in Oud- Beyerland

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 11:03

Hmhmh tot op vandaag geen reacties dus ik denk dat het niet doorgaat jammer Verdrietig de waren toch wel heel wat reacties het is nu 12 Augustus en het word anders krap dag om alles met elkaar goed af te spreken dus ja..... ik weet het niet?


Groetjes judith


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 bezoekers